search
menu

هتل Hafez Hotel Apartments Al Ras Metro Station Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hafez Hotel Apartments Al Ras Metro Station Dubai
امکانات کلی هتل حافظ الراس مترو استیشن دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل حافظ الراس مترو استیشن دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hafez Hotel Apartments Al Ras Metro Station Dubai


هتل آپارتمان حافظ الراس مترو استیشن در دبی واقع شده است. این ملک ۷۰۰ متر تا موزه دبی در قلعه الفهیدی و ۵ کیلومتر تا ایستگاه مرکز تجارت جهانی فاصله دارد. میهمانان می‌توانند از دبی مال که ۸ کیلومتر دورتر است خرید کنند. دیره یک انتخاب عالی برای مسافران علاقمند به تجارت، گشت و گذار و خرید است. فضای بسیار آرام و دوستانه هتل و نزدیک بودن به مراکز خرید و رستوران‌ها موجب جلب رضایت خانواده‌ها شده است. این هتل نزدیک به نهر دبی واقع شده است. آن سوی هتل بازار معروف «سوق طلا» است که مشتریان در آن می‌توانند طلا بخرند. همچنین سوق قدیمی در نزدیکی محل است که می‌توانید اقلام مختلفی از جمله ادویه‌ها و چاشنی‌ها را خریداری کنید. جاذبه‌هایی مانند برج خلیفه، برج العرب، پارک آبی وایلد وادی دبی، آکواریوم دبی، پارک تفریحی گاردن گلو و قاب دبی در دسترس هستند. ایستگاه مترو فقط در فاصله پیاده ‌روی قرار دارد و این هتل به خوبی با مسیرهای اتوبوس ارتباط دارد. فرودگاه بین المللی دبی در ۷ کیلومتری هتل قرار دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی، هتل Hafez Hotel Apartments Al Ras Metro Station Dubai اقامتگاهی هوشمند را برای مسافرانی که ممکن است برای کار یا تعطیلات در دبی باشند ارائه می‌دهد.

امکانات کلی هتل حافظ الراس مترو استیشن دبی


هتل آپارتمان حافظ الراس مترو استیشن دبی با موقعیت مکانی مرکزی و خدمات استثنایی بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال تعطیلات هیجان انگیز در این شهر بزرگ هستند. میهمانان هتل می‌توانند از امکانات موجود در محل مانند کافی شاپ، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و همچنین دستگاه خودپرداز در محل بهره مند شوند. امکانات دیگری مانند اتاق بازی و فروشگاه در محل ارائه می‌شود. وای فای رایگان در همه قسمت‌های هتل در دسترس است. برای میهمانانی که دارای کم توانی یا ناتوانی جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای مانند ویلچر و سطوح شیبدار در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و دلنشین است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد.
خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. همچنین یک مرکز تجاری در هتل وجود دارد. شاتل فرودگاهی نیز با هزینه اضافی در هتل Hafez Hotel Apartments Al Ras Metro Station Dubai ارائه می‌شود. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. همچنین از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. کارکنان با تجربه و با اخلاق هتل آپارتمان حافظ الراس مترو استیشن دبی به زبان‌های انگلیسی، عربی، هندی و فیلیپینی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان اسقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق از ساعت ۶ صبح الی ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hafez Hotel Apartments Al Ras Metro Station Dubai عبارتند از: آپارتمان استودیو توئین، آپارتمان استودیو دبل، آپارتمان استودیو سه تخته، آپارتمان خانوادگی چهار تخته و آپارتمان استودیو خانوادگی. اتاق‌های هتل آپارتمان حافظ با سنگ‌های قیمتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بهترین آسایش و راحتی را برای میهمانانی که در سفر به این منطقه به دنبال اقامتی بدون دردسر هستند، ارائه می‌دهند. این هتل دارای ۵۳ اتاق با طراحی زیبا است که دسترسی به وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های جهانی، تهویه مطبوع، مینی بار، کمد لباس، اتو، میز اتو، تلفن، وسایل آشپزی از جمله مایکروویو، اجاق گاز و میز ناهارخوری دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان نیز وجود دارد. از اتاق خود می‌توانید از منظره شهر لذت ببرید. چای ساز و قهوه ساز در اتاق‌ها موجود است که پس از یک روز طولانی می‌توانید با نوشیدن چای و قهوه دقایقی را در آرامش سپری کنید.

رستوران هتل


هتل حافظ الراس مترو استیشن دبی فاقد رستوران است اما می‌توانید در اتاق خود آشپزی کرده یا در رستوران‌های نزدیک هتل غذا میل کنید.

فاصله هتل حافظ الراس مترو استیشن دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ماهی دیره: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد جامع: ۸۰۰ متر
فاصله تا نهر دبی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است