search
menu

هتل Grand Square Hotel Dubai

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Square Hotel Dubai
امکانات کلی هتل گرند اسکور دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند اسکور دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Square Hotel Dubai


هتل گرند اسکور واقع در منطقه دوست داشتنی دیره هوشمندانه‌ترین انتخاب برای آن‌هایی است که به دنبال اقامتی مقرون به صرفه با خدمات عالی هستند. دبی، یکی از ثروتمندترین امارات از هفت امارات تشکیل دهنده فدراسیون امارات متحده عربی بوده و شهری پر از آسمان‌خراش‌ها، بنادر و سواحل است. این هتل از موقعیتی عالی در مرکز خرید، فرهنگ و زندگی شبانه دبی برخوردار است و تنها ۴.۵ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. مسجد جامع، آکواریوم شارجه، دبی مال، برج خلیفه و برج العرب از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد توجه گردشگران بسیاری واقع شده‌اند. این هتل تنها ۲.۷ کیلومتر با بندر رشید فاصله دارد. چندین ایستگاه مترو در نزدیکی هتل وجود دارد که موجب سهولت در حمل و نقل خواهد شد. فرودگاه بین المللی دبی ۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی، هتل Grand Square Hotel Dubai با داشتن قیمت مناسب نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد و موقعیت مکانی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل گرند اسکور دبی


امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل گرند اسکور، اقامتی دلپذیر را برای میهمانان تضمین می‌کند. این هتل به مجموعه وسیعی از خدمات از جمله وای فای رایگان در لابی و همه اتاق‌ها، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، فروشگاه رفاه، پارکینگ و خانه داری روزانه دسترسی دارد. خدماتی از جمله لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، انبار چمدان، فکس و فتوکپی نیز در این هتل ارائه می‌شوند. برای تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. برای میهمانانی که دارای کم توانی یا ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. اگر نیاز به تبدیل ارز داشته باشید، می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. برای جا به جایی در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. در ضمن توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی‌توانید همراه خود به داخل هتل بیاورید. تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانانی قرار می‌گیرد که فرزند کوچک دارند. سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری می‌کند. پرسنل مجرب هتل با تسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی و مالایایی از میهمانان استقبال کرده و با خوشرویی آماده پاسخگویی به سوالات آن‌ها هستند. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی خود یکی از دلایل عمده انتخاب این هتل برای اقامت در دبی به شمار می‌آید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Grand Square Hotel Dubai دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته و سوئیت اکسکیوتیو است که با توجه به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را انتخاب کرده و اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنید. این هتل دارای ۴۷ اتاق میهمان مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، تلفن، وای فای رایگان، کمد، قفسه لباس، مینی بار و گاوصندوق است. میهمانان می‌توانند از لوازم بهداشتی رایگان و حوله حمام استفاده کنند. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


صبحانه قاره‌ای در رستوران ارائه می‌شود. در رستوران هتل Grand Square Hotel Dubai می‌توانید از غذاهای آمریکایی لذت ببرید. والدین یک منوی ویژه برای فرزندان خود را در این هتل پیدا خواهند کرد.

فاصله هتل گرند اسکور دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز الغریر: ۶۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید برج‌های دوقلو: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد جامع: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است