search
menu

هتل Fortune Plaza Hotel, Dubai Airport

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fortune Plaza Hotel, Dubai Airport
امکانات کلی هتل فورچون پلازا دبی ایرپورت
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فورچون پلازا دبی ایرپورت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Fortune Plaza Hotel, Dubai Airport


هتل فورچون پلازا دبی، واقع در منطقه القصیص دارای منظره‌ای زیبا از شهر است. آکواریوم شارجه، مسجد جامع، دبی مال، برج خلیفه، موزه دبی و قاب دبی از جمله جاذبه‌های گردشگری معروف دبی هستند که دسترسی به آن‌ها از این هتل بسیار آسان است و موجب جلب توجه گردشگران بسیاری شده است. هایپرمارکت الوفا و مسجد توار هر دو ۲ ایستگاه تا هتل فاصله دارند. هتل ۳ دقیقه پیاده تا ایستگاه اتوبوس فاصله دارد. ایستگاه قطار فایننشال سنتر با ماشین کمی فاصله دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی را داشته باشید، هتل Fortune Plaza Hotel, Dubai Airport با یک فضای پیچیده و گرم، مشتق شده از ترکیبی منحصر به فرد از امکانات شناخته شده بین المللی که برای مسافران تجاری و تفریحی مناسب است، آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است.

امکانات کلی هتل فورچون پلازا دبی ایرپورت


این هتل دارای اتاق‌های غیرسیگاری، دسترسی به اینترنت پرسرعت در سراسر ملک، سرویس اتاق، رستوران، بار و پارکینگ رایگان در محل است. کارکنان هتل ۲۴ ساعته خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی را ارائه می‌دهند. آن‌ها می‌توانند به میهمانان کمک کنند تا تورهای سراسر دبی را سازماندهی کنند و اجاره ماشین را ترتیب دهند. هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز است که علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند. سونا، اتاق بخار، خدمات ماساژ و زیبایی از دیگر خدماتی هستند که در هتل Fortune Plaza Hotel, Dubai Airport ارائه می‌شوند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل بروید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش نیز می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. تخت کودک و نوزاد نیز در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند می‌توانند از خدماتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده استفاده کرده و اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل فورچون پلازا دبی ایرپورت ممنوع است. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر در این هتل انجام می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی زیادی از جمله گلف، دارت، بولینگ، بیلیارد و اتاق بازی برای سرگرمی میهمانان در هتل Fortune Plaza Hotel, Dubai Airport در نظر گرفته شده است. همچنین هتل دارای یک استخر روباز است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل فورچون پلازا دبی ایرپورت دارای ۹۳ اتاق و سوئیت با طراحی زیبا است. میهمانانی که در سوئیت‌های این هتل اقامت دارند از پنجره‌های چشمگیر کف تا سقف شگفت‌زده می‌شوند و اتاق‌های هتل از چشم‌اندازهای دیدنی شهر، مبلمان با طراحی جدید، تزئینات و پوشش‌های دیواری زیبایی برخوردارند. انواع اتاق‌های هتل Fortune Plaza Hotel, Dubai Airport عبارتند از:
• اتاق خانوادگی
• اتاق لوکس
• اتاق سوپریور
اتاق‌های مدرن دارای تهویه مطبوع، مینی بار، وای فای رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای و دی ‌وی ‌دی پلیر هستند. هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی، دوش، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. تجهیزات تهیه چای و قهوه و امکان سرو صبحانه نیز در هر اتاق موجود است.

رستوران هتل


صبحانه به صورت بوفه‌ای در رستوران هتل فورچون پلازا دبی ایرپورت سرو می‌شود. برای ناهار و شام نیز می‌توانید از غذاهای خوشمزه و لذیذ رستوران میل کنید. همچنین در بار هتل انواع نوشیدنی‌های خوشمزه وجود دارد. منوهای رژیم غذایی، غذای مخصوص کودک، میوه، شیرینی و تنقلات نیز در صورت درخواست در دسترس است.

فاصله هتل فورچون پلازا دبی ایرپورت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دهکده جهانی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا نهر دبی: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۱۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است