search
menu

هتل Florida Al Souq Hotel Dubai

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Florida Al Souq Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل فلوریدا السوق دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
هتل فلوریدا السوق دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Florida Al Souq Hotel Dubai


هتل فلوریدا السوق از هتل‌های اقتصادی در منطقه دیره دبی است. این هتل قبلاً به نام فلورا السوق مشهور بوده و در میان گردشگران و توریست‌ها طرفداران خاصی دارد. با اقامت در این هتل در عرض ۵ دقیقه رانندگی به منطقه مشهور کریک دبی دسترسی خواهید داشت، همچنین مرکز خرید مشهور نایف نیز با اندکی پیاده‌روی قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که با اقامت در هتل Florida Al Souq Hotel Dubai تا ایستگاه مترو ۳۰۰ متر فاصله خواهید داشت که از این طریق می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، مراکز تفریحی و خرید بازدید کنید.
برخی از مراکز خرید مشهور در دبی عبارت‌اند از مرکز خرید دبی مال، بازارهای سنتی دبی، مرکز خرید دبی فستیوال و مرکز خرید مرکاتو دبی. همچنین فرودگاه بین‌المللی دبی نیز با ۱۵ دقیقه مسافت از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، پس با خیال راحت نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدن‌سازی مجهز، رستوران و اتاق‌های ضد سیگاری اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل فلوریدا السوق دبی


بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعت دایر بوده و می‌توانید از خدماتی مانند روم سرویس در طی شبانه‌روز بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان قابل‌دسترس بوده و پارکینگ مجموعه نیز به‌صورت پارکینگ خیابانی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. اتاق چمدان در لابی هتل Florida Al Souq Hotel Dubai تعبیه‌شده و مخصوص زمان‌هایی است که از زمان تحویل اتاق تا ساعت پروازتان فاصله وجود داشته باشد، با خیال راحت می‌توانید وسایل و بارهایتان را به این قسمت بسپارید. بخشی به‌عنوان تور گردشگری در لابی تعبیه‌شده است که مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آشنا می‌کنند و بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها نیز در این قسمت به فروش می‌رسد.
همچنین بخشی به‌عنوان صرافی در لابی هتل وجود دارد تا در صورت نیاز به پول رایج دبی تبدیل ارز کنید. خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی در قسمت شست و شوی این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرند و خدماتی مانند اتوکشی رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر دبی می‌توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید. برای بهره‌مندی از خدمات مربوط به پوست مو و زیبایی نیز می‌توانید به سالن آرایشی و زیبایی موجود در لابی سر بزنید. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. همه کارکنان در این مجموعه مجرب بوده و به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی، پرتغالی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل فلوریدا السوق می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. علاوه بر این می‌توانید از صندلی ماساژ نیز بهره‌مند شوید و بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه در این قسمت استراحت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در داخل هتل فلوریدا السوق اتاق‌های گوناگونی وجود دارند که بر اساس تعداد نفرات و سلیقه‌تان می‌توانید اتاق و سوئیت موردنظر را انتخاب کنید. انواع واحدهای اقامتی موجود عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل، اتاق سینگل، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت جونیور و اتاق ‏تریپل. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از محیط اطراف و شهر را تماشا کنید. در قسمت ورودی واحدهای اقامتی مسیری برای عبور و مرور ویلچر تعبیه‌شده است و مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند با خیال راحت در این هتل می‌توانند اتاق رزرو کنند. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برقی، میز کار. همچنین همه اتاق‌های هتل Florida Al Souq Hotel Dubai ضد سیگاری بوده و اجازه استعمال سیگار ندارید. اتاق‌های موجود در داخل هتل فلوریدا السوق دارای کف پارکت شده هستند و دکوراسیون داخلی اتاق‌ها با رنگ‌های گرم و دل‌نشین آراسته‌شده‌اند. همچنین در هر یک از اتاق‌ها می‌توانید از تلویزیون، مینی بار و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. در داخل واحدهای اقامتی قسمت پذیرایی تعبیه‌شده که در این قسمت نیز کاناپه تخت شو وجود دارد.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل هتل فلوریدا السوق در زمان وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای آفریقایی، روسی و بین‌المللی را به‌صورت سلف‌سرویس و منویی ارائه می‌دهد.

هتل فلوریدا السوق دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کریک دبی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا الخان: ۹.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است