search
menu

هتل Downtown Hotel Dubai

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Downtown Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل داون‌تاون
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل داون‌تاون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Downtown Hotel


هتل داون تاون، هتلی اقتصادی است که در شهر تماشایی و مشهور دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده‌است. هتل داون تاون یکی از هتل‌های به‌صرفه و راحت دبی است که برای کسانی که می‌خواهند اقامتی ارزان و آسوده داشته باشند و یا مسافرانی که قصد دارند بیشتر ساعات روز را در شهر سپری ‌کنند، از مراکز خرید دبی و جاذبه‌های گردشگری متنوع شهر دبی بازدید کنند و سپس تنها برای استراحت به هتل بازگردند بسیار مناسب است. قابل ذکر است که هتل داون تاون دبی تنها برای اقامت بزرگسالان طراحی شده‌است. هتل Downtown Hotel دبی به مراکز خرید متعدد و برخی از جاهای دیدنی مشهور دبی نزدیک است. اگر تمایل داشته باشید که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید؛ خوب است بدانید که دو ایستگاه مترو در نزدیکی هتل داون تاون دبی قرار دارند. برای رسیدن به هتل داوت تاون می‌توانید بلیط هواپیما دبی خریداری کنید و سپس به فرودگاه بین‌المللی دبی بروید که تنها ۶ کیلومتر تا هتل داون تاون دبی فاصله دارد. برای آنکه سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید؛ در طول مدت زمانی که در هتل داون تاون اقامت دارید، حتما به پارک آبی وایلد وادی دبی که جاذبه‌ای مدرن، محهز، منحصربه‌فرد و جالب توجه در شهری بیابانی مانند دبی است، بروید و اوقاتی مفرح و به‌یادماندنی را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل داون‌تاون


هتل Downtown Hotel با اینکه هتلی یک ستاره و متناسب با بودجه‌ای متوسط است اما امکانات و خدمات خوبی را ارائه می‌دهد تا مسافران اقامتی خوش و آسوده داشته باشند. شما در هتل داون تاون دبی به اینترنت وای‌فای رایگان، آسانسور و پارکینگ دسترسی دارید. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، حتما از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل داون تاون استفاده کنید تا با خیالی راحت به هتل و فرودگاه رفت‌وآمد کنید. خدمات بسیار خوب و مناسبی در هتل داون تاون دبی امکان استفاده دارند که شامل مواردی هستند از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، تبدیل ارز، خدمات اتاق، خدمات شاتل، خدمات دربانی. در صورتی که بخواهید از سوپرمارکت‌های اطراف خرید انجام دهید،‌ هتل داون تاون تحویل خریدهای شما را انجام می‌دهد. کارکنان هتل داون تاون قادر هستند علاوه بر زبان عربی، به زبان انگلیسی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های راحت و زیبایی در هتل داون تاون دبی قرار دارند که مطابق با اقامتی همراه با آسودگی و آسایش هستند. انواع اتاق‌های هتل Downtown Hotel دبی بدین شرح هستند: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل، اتاق سه نفره با سه تخت سه نفره و اتاق‌های چهار نفره با چهار تخت سینگل. اتاق های هتل داون تاون هم برای اقامت انفرادی، با دوستان، با همکاران و هم با خانواده کاملا مناسب هستند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل داون تاون دبی به وسایل و امکانات بسیار خوب و کاربردی دسترسی دارید که برای اقامتی راحت و خوش تعبیه شده‌اند. در تمامی اتاق‌های هتل Downtown Hotel تجهیزاتی قرار دارند از جمله تلویزیون، صندلی، یخچال، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، صندوق امانات، تلفن، سیستم سرمایشی، تهویه مطبوع و سیستم اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که داخل اتاق‌های هتل داون تاون امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
هتل داون تاون دبی دارای میز و صندلی در فضای باز است که می‌توانید در آنجا سیگار بکشید، از هوای آزاد و مطلوب لذت ببرید و با دوستان و یا خانواده خود گپ بزنید.

فاصله هتل داون‌تاون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره دبی: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید برجمان: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا روستای هریتیج دبی: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه دبی: ۲۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۲۵ دقیقه رانندگی



امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است