search
menu

هتل Crowne Plaza Dubai Sheikh Zayed

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crowne Plaza Dubai
امکانات عمومی هتل کرون پلازا دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کرون پلازا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Crowne Plaza Dubai


هتل کرون پلازا در شهر دبی واقع است و یکی از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره در منطقه شیخ زاید به شمار می‌رود که به مرکز تجارت جهانی دبی بسیار نزدیک است. همچنین به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو به سراسر نقاط دبی و مراکز خرید و تفریحی دسترسی خواهید داشت. این هتل ۵ ستاره در طول سال مملو از مسافر می‌شود که با خرید بلیط هواپیما سفری رویایی به دبی را آغاز می‌کنند و اقامتی به‌یادماندنی برایشان رقم می‌خورد. همچنین به دلیل موقعیت بسیار عالی خود به مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه حدوداً ۵ دقیقه مسافت باید طی کنید و بازدید از این جاذبه‌ها به همه گردشگران و توریست‌ها توصیه می‌شود، یعنی سفر به دبی بدون بازدید از این مراکز معنا ندارد.
همچنین فرودگاه بین‌المللی نیز با ۲۰ دقیقه فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. مرکز مالی بین‌المللی دبی و ایستگاه متروی برج‌های امارات در فاصله چند قدمی هتل Crowne Plaza Dubai واقع‌شده‌اند، سایر جاذبه‌های دیدنی و مشهور دبی نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند که عبارت‌اند از مرکز خرید امارات مال، اسکی دبی، ساحل کایت، برج العرب و برج خلیفه. در یک‌کلام می‌توان گفت یکی از بی‌نظیرترین محل‌های اقامت در شهر دبی همین‌جاست. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل کرون پلازا دبی


اینترنت وای فای در سراسر نقاط هتل اعم از محوطه و داخل اتاق‌ها قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی نیز با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در مرکز بیزینس می‌توانید جلسات کاری‌تان را برگزار کنید و از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید و برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. لابی این هتل شامل قسمت پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی برای تبدیل ارز، میز تور و گردشگری، اتاق چمدان و خدمات باربری بوده و برای دسترسی به‌تمامی طبقات می‌توانید سوار آسانسور شوید.
برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر دبی نیز می‌توانید از لابی هتل Crowne Plaza Dubai اتومبیل کرایه کنید. همچنین برای افرادی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. همچنین برای مسافرانی که به همراه خود کودک خردسال دارند خدماتی برای نگهداری از این کودکان فراهم گردیده شده است تا بزرگ‌سالان با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند. با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه مجرب بوده، در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند و همگی به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، هندی و فیلیپینی تسلط دارند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات سرگرم‌کننده می‌توان به استخر شنای روباز و باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد. استخر موجود به‌صورت همه‌روزه دایر بوده و ساعت کاری این استخر نیز از ۸ صبح تا ۸ شب است. استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و در کنار آن نیز صندلی و چترهای آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است. مرکز سلامتی شامل باشگاه بدن‌سازی با مربی اختصاصی و مجهزترین دستگاه‌هاست. مرکز سلامتی و اسپا شامل انواع ماساژها بوده و در قسمت اسپای هتل Crowne Plaza Dubai می‌توانید از اتاق بخار، خدمات مربوط به پوست، مو، زیبایی، ناخن، جکوزی داغ و سونا بهره‌مند شوید. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از اجرای موسیقی زنده، تورهای آشنایی با جاذبه‌های فرهنگی و محلی و سرگرمی‌های عصرانه.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کلاب، اتاق دلوکس، سوئیت اکسکیوتیو، اتاق کینگ دلوکس سوپرییر، سوئیت کرون، سوئیت رویال با سه اتاق‌خواب و یک پذیرایی، سوئیت پرزیدنتال دوخوابه، اتاق دلوکس با ۲ بلیط پارک‌های آبی دبی، اتاق کینگ کلاب با چشم‌انداز جاده شیخ زاید. اتاق‌های موجود در داخل این هتل نیز شامل امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام مجهز به دوش، وان، توالت فرنگی، شلوار و دمپایی هستند.
کف همه اتاق‌های هتل Crowne Plaza Dubai چوبی بوده و چشم‌انداز بی‌نظیری از محوطه اطراف را می‌توانید تماشا کنید. در داخل سوئیت نیز آشپزخانه اختصاصی تعبیه‌شده است که در این قسمت می‌توانید از یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، ماکروویو و لوازم آشپزخانه بهره‌مند شوید. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، کمد لباس، کاناپه تخت شو، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، محافظ لپ‌تاپ، فضای نشیمن. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنند.

رستوران هتل


برای صرف وعده‌های غذایی می‌توانید به رستوران و کافی‌شاپ‌های موجود در داخل این هتل سربزنید. یکی از مزیت‌های بسیار عالی هتل Crowne Plaza Dubai وجود ۹ رستوران است که برای انواع سلیقه‌ها و ذائقه‌ها غذاهای متفاوتی سرو می‌شود. رستوران Chamas Churrascaria and Bar غذای برزیلی برای وعده شام به‌صورت سلف‌سرویس و منویی، رستوران Sakura غذاهای ژاپنی در وعده شام به‌صورت منویی، کافی‌شاپ Cappuccinos انواع نوشیدنی، قهوه و کاپوچینو در زمان‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت منویی، رستوران Trader Vics غذاهای بین‌المللی در وعده شام به‌صورت منویی، رستوران Wagamama غذاهای آسیایی در وعده‌های ناهار و شام به‌صورت منویی، رستوران Al Tannour غذاهای آسیای شرقی در وعده شام به‌صورت منویی، رستوران Al Fresco غذاهای ایتالیایی در وعده ناهار و شام به‌صورت منویی، رستوران Harvesters Pub غذاهای بریتانیایی در وعده‌های ناهار و شام به‌صورت منویی، رستوران Al Dana غذاهای بین‌المللی در صبحانه ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل کرون پلازا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج خلیفه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کریک دبی: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دبی: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است