search
menu

هتل City Avenue Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل City Avenue Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل سیتی اونیو دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ستی اونیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل City Avenue Hotel Dubai


هتل سه ستاره سیتی اونیو در منطقه دیره دبی واقع شده است. این هتل زیبا با هزینه های مناسب و امکانات رفاهی عالی به مسافران دبی توصیه می شود. این هتل زیبا دارای ۶ طبقه و ۱۵۶ اتاق است و دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری مانند آکواریوم و دنیای زیرآب، مرکز خرید دبی مال، مرکز خرید سیتی واک، مسجد بزرگ دبی، برج خلیفه و برج ساعت دبی دارد. همچنین فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله ۴ کیلومتری City Avenue Hotelواقع شده است که دسترسی آسانی به هتل خواهید داشت، بنابراین همین حالا با رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی نظیر آماده کنید. این هتل جزو هتل هایی است که برای استراحت چند روزه به دور از مشغولیت های روزمره انتخاب مناسبی است و میهمانان می توانند اقامتی به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را در این هتل تجربه کنند.

امکانات عمومی هتل سیتی اونیو دبی


با توجه به اینکه در هتل سیتی اونیو دبی امکانات و خدمات در محدوده گسترده تری ارائه می شود، بدین جهت اقامتی ایده آل برای میهمانان فراهم می شود. از جمله امکانات مشهور این هتل عبارتند از رستوران، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، طبق قوانین هتل سیتی اونیو دبی اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در قسمت لابی City Avenue Hotel نیز اتاق چمدان، تبدیل ارز دایر هستند.
امکانات رفاهی مناسبی برای افراد با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز فراهم گردیده است. محلی برای نگهداری کودکان در این هتل وجود دارد تا با سپردن کودکانتان به این بخش با آسایش به گشت و گذار بپردازید. کارکنان هتل آماده استقبال از میهمانان از سراسر کشور هستند و به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، مالزیایی، تامیل و فیلیپینی تسلط دارند. در بخش لابی هتل نیز فروشگاه مخصوص سوغاتی فروشی و کرایه اتومبیل دایر گردیده است. به دلیل نزدیکی ایستگاه متروی الرقه تا این هتل به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید دسترسی آسانی خواهید داشت، مخصوصا منطقه دیره در دبی برای افرادی که به تجارت و بازدید از اماکن دیدنی و خرید لباس علاقه مند هستند گزینه مناسبی است.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی هتل سیتی اونیو نیز شامل باشگاه بدنسازی و مرکز سلامت است که با به روزترین دستگاه های دنیا می توانید ورزش کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل بدین صورت است: اتاق دوبل یا توئین دولوکس و اتاق دوبل یا توئین استاندارد که در هرکدام از اتاق ها دو تخت تکنفره و یک تخت دونفره وجود دارد. اتاق های هتل مجهز بوده و به سبک مدرن و با رنگ های سفید، آبی و کرم طراحی شدند و شامل امکاناتی نظیر گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، تلویزیون و تلفن، کمد لباس، میز کار، مینی بار و چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتو، کتری برقی برخوردار هستند. در حمام های اختصاصی اتاق ها نیز امکاناتی نظیر دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، دمپایی و سشوار وجود دارند. توجه داشته باشید که در داخل اتاق های City Avenue Hotel اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری به دور از اتاق ها محل خاصی مشخص گردیده است. برای رفت و آمد در میان طبقات نیز می توانید از آسانسور استفاده کنید. هزینه اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان، برای کودکان ۳ تا ۱۱ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان و برای افراد بالای ۱۲ سال نیز به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


رستوران این هتل وعده های غذایی خوشمزه به صورت منویی و سلف سرویس ارائه می دهد. به طوری که با اقامت در City Avenue Hotel صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس در اختیار مسافران قرار داده می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه پرداخت نمایید.

فاصله هتل ستی اونیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دبی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد بزرگ دبی: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۷ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۲۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است