search
menu

هتل Best Western Plus Pearl Creek Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Plus Pearl Creek Dubai
امکانات عمومی هتل بست وسترن پلاس پرل کریک دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست وسترن پلاس پرل کریک دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Western Plus Pearl Creek Dubai


هتل بست وسترن پلاس پرل کریک از هتل‌های ۴ ستاره مشهور در دبی است. این هتل برای سفرهای دونفره مخصوصاً زوج‌های جوان گزینه مناسبی به شمار می‌رود و به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی همواره در میان مسافران از اهمیت خاصی برخوردار است، همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود سالانه از مهمانان و توریست‌های زیادی میزبانی می‌کند، زیرا دسترسی آسانی به ایستگاه مترو داشته و از این طریق می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، مراکز خرید و مراکز تفریحی بازدید کنید.
با توجه به محل قرارگیری این هتل در شهر دبی حدوداً ۴۰۰ متر تا مرکز خرید برج‌های دوقلو فاصله دارد و برای طرفداران خرید یکی از گزینه‌های بسیار مناسب به شمار می‌رود. مسجد جامع دبی نیز در ۹۰۰ متری هتل Best Western Plus Pearl Creek Dubai واقع‌شده است که بازدید از آن به همه توریست‌ها و گردشگران توصیه می‌شود. سایر جاذبه‌های دیدنی در دبی عبارت‌اند از موزه دبی، قاب دبی، آکواریوم دبی، مرکز خرید دبی مال و غیره. همچنین فرودگاه بین‌المللی دبی نیز با ۶ کیلومتر فاصله به‌راحتی از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده و پارکینگ اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بست وسترن پلاس پرل کریک دبی


با توجه به امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر هتل قابل‌دسترس است. امکانات مربوط به کار و تجارت مانند برگزاری جلسات کاری و استفاده از فکس و فتوکپی در بخش بیزینس این هتل ارائه می‌شوند. پارکینگ اختصاصی در هتل Best Western Plus Pearl Creek Dubai دایر گردیده‌اند و برای استفاده از این پارکینگ باید به‌طور روزانه هزینه پرداخت کنید. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از وسایل حمل‌ونقل عمومی در این هتل بلیط ارائه می‌شود. همچنین برای دسترسی به‌تمامی طبقات می‌توانید سوار آسانسور شوید.
سالن زیبایی و آرایشی نیز در لابی این هتل دایر گردیده که مسافران می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی به این بخش مراجعه کنند. امکاناتی مانند رفت‌وآمد ویلچر برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند در تمامی قسمت‌های این هتل فراهم گردیده شده است. خدماتی مانند میز تور و گردشگری، تبدیل ارز و میز پذیرش ۲۴ ساعته در لابی هتل ارائه می‌شوند. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیز شامل هزینه جداگانه بوده و در این هتل در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، آذربایجانی، انگلیسی و روسی تسلط دارند، بدین‌جهت با مسافران به‌راحتی ارتباط برقرار کرده و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


هتل بست وسترن پلاس پرل کریک شامل استخر روباز بوده و این استخر به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. با توجه به این‌که این استخر در طی سال باز است، در کنار استخر نیز می‌توانید از صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. در قسمت اسپا می‌توانید از انواع ماساژها بهره‌مند شوید و لحظات خوشی را تجربه کنید. بخشی به‌عنوان باشگاه بدن‌سازی در هتل Best Western Plus Pearl Creek Dubai در نظر گرفته‌شده است که می‌توانید با مجهزترین دستگاه‌ها ورزش کنید. در قسمت اسپا نیز صندلی ماساژ، اتاق بخار، مزوتراپی، خدمات مربوط به پوست، مو، ناخن و زیبایی فراهم گردیده شده است. همچنین سونا در این هتل دایر گردیده که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل بست وسترن پلاس پرل کریک عبارت‌اند از اتاق توئین استاندارد، اتاق توئین دلوکس با چشم‌انداز برج خلیفه، اتاق کینگ استاندارد، اتاق کینگ دلوکس با چشم‌انداز برج خلیفه، اتاق تریپل دلوکس با چشم‌انداز برج خلیفه، سوئیت تک خوابه، اتاق چهارنفره، اتاق خانواده و سوئیت. در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل باید نسبت به ظرفیت واحدهای اقامتی و امکانات ارائه‌شده دقت کنید، همچنین بر اساس تعداد نفرات، بودجه و سلیقه‌تان می‌توانید اتاق و سوئیت موردنظر را رزرو کنید. مطمئن باشید از اقامت در هتل Best Western Plus Pearl Creek Dubai لذت خواهید برد و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق خواهید شد. هر یک از اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون و حمام اختصاصی که در این حمام برای راحتی شما دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی قرار داده‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برقی، میز کار و فضای نشیمن.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل دو مورد است که در رستوران Pearl Dine In انواع غذاهای بین‌المللی را به‌صورت سلف‌سرویس و منویی ارائه می‌دهند و در رستوران Big Boss غذاهای بین‌المللی را به‌صورت منویی سرو می‌کنند.

فاصله هتل بست وسترن پلاس پرل کریک دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کریک دبی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا الخان: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است