search
menu

هتل Aravi Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aravi Hotel Dubai
امکانات کلی هتل ارافی دبی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارافی دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aravi Hotel Dubai


هتل ارافی دبی یکی از هتل های ۴ ستاره لوکس و مجلل دبی است که با امکانات رفاهی عالی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. این هتل در دسته هتل های تفریحی و تجاری و مقصدی منحصر به فرد و معتبر است که برای رفع نیازهای احتمالی یک مسافر تجاری یا تفریحی طراحی شده است. هتل Aravi Hotel Dubai در مرکز شهر دیره، در امارات متحده عربی واقع شده است و در نزدیکی میدان گردشگاهی برج دیره قرار دارد. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی، مرکز خرید سیتی سنتر و نزدیک به همه مکان های مهمی از جمله Dubai Creek Golf و Yacht Club قرار دارد. موزه دبی، آکواریوم دبی، قاب دبی و برج خلیفه از دیگر جاذبه های گردشگری دبی هستند که در نزدیکی هتل قرار گرفته اند. این هتل تنها چند دقیقه تا خیابان معروف Rigga Road و ایستگاه مترو دبی در فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای دبی، با اقامت در این هتل سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل ارافی دبی


هتل ارافی یکی از هتل های لوکس دبی بوده و با ارائه سریع ترین فناوری Wifi، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، رستوران، اتاق جلسات و امکانات تناسب اندام با کیفیت از میهمانان عزیز استقبال می کند. برای تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل بهره مند شوید. کشیدن سیگار در اتاق ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین منظور اتاق هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای مسافران دیگر ایجاد نشود. به هنگام تفریح و گردش می توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی توانید به داخل هتل بیاورید. پارکینگ رایگان در اختیار افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند، قرار می گیرد. میهمانانی که دارای کم توانی یا ناتوانی جسمانی هستند می توانند از امکانات ویژه ای که در هتل برای آن ها تعبیه شده استفاده کنند و همانند دیگر مسافران اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. هتل دارای یک استخر روباز است که بعد از شنا می توانید در صندلی های آفتاب استراحت کنید یا به مرکز اسپای هتل رفته و استراحتی به بدن خود دهید.
علاقمندان به بدنسازی می توانند از امکانات مرکز تناسب اندام استفاده کنند. انواع ماساژ ها از جمله ماساژ سوئدی، بالیایی، تایلندی، سنگ داغ و رایحه درمانی نیز وجود دارد. هتل دارای استخر کودکان و سالن زیبایی نیز است. شاتل فرودگاهی نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه در دسترس است. تراسفر رایگان مرکز خرید در اختیار میهمانان قرار می گیرد. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه انجام می گیرد. خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی در دسترس هستند. پرسنل مجرب و خوش اخلاق هتل Aravi Hotel Dubai با تسلط به زبان های عربی، هندی، فیلیپینی و انگلیسی آماده اسقبال از میهمانان هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل Aravi Hotel Dubai عبارتند از: سوئیت سوپریور، سوئیت لوکس، سوئیت خانوادگی، اتاق کینگ لوکس، اتاق کینگ سوپریور، اتاق توئین لوکس، اتاق توئین سوپریور و اتاق دو نفره استاندارد.
هتل ارافی دبی دارای ساختمان ۷ طبقه با ۱۷۸ اتاق و سوئیت های تازه بازسازی شده است که برای جا به جایی بین طبقات آن می توانید از آسانسور استفاده کنید. اتاق های مجهز و سوئیت های لوکس و دیدنی هتل دارای طیف گسترده ای از خدمات و امکانات رفاهی عالی، از جمله تهویه مطبوع مرکزی با کنترل درجه حرارت، مبلمان مدرن، آباژور، قفل های کلید الکترونیکی، سرویس اتاق، تلفن، تلویزیون ال سی دی با کانال های جهانی، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، گاوصندوق و وای فای پر سرعت هستند. هر یک از اتاق ها دارای حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است.

رستوران هتل


در هتل Aravi Hotel Dubai هرگز مجبور نخواهید بود زیاد در مورد محل غذا خوردن فکر کنید زیرا رستوران هتل طیف وسیعی از گزینه های غذاخوری را ارائه می دهد. همچنین در بار هتل می توانید با انواع نوشیدنی های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل ارافی دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دهکده جهانی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۱۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است