search
menu

هتل AL Raien Hotel Apartment Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل AL Raien Hotel Apartment Dubai
امکانات کلی هتل آپارتمان الرایین دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان الرایین دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل AL Raien Hotel Apartment Dubai


چه توریست باشید و چه برای کار به دبی سفر کرده باشید، هتل آپارتمان الرایین یک انتخاب عالی برای اقامت در سفر به دبی است. این هتل درست در مرکز شهر واقع شده و موقعیت استراتژیک آن تضمین می‌کند که میهمانان می‌توانند به سرعت و به راحتی به بسیاری از نقاط دیدنی محلی از جمله موزه دبی، دبی مال، مسجد جامع، برج خلیفه، برج العرب و آکواریوم شارجه دسترسی پیدا کنند. این هتل همچنین با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می‌کند. هتل در بازار اصلی واقع شده است که تنها یک دقیقه پیاده تا اتوبوس، ایستگاه مترو و خیابان اصلی فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی ۶.۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی را داشته باشید، هتل آپارتمان AL Raien Hotel Apartment Dubai با امکانات رفاهی عالی مکانی ایده آل برای اقامت مسافرانی است که به دنبال آسایش و راحتی در دبی هستند.

امکانات کلی هتل آپارتمان الرایین دبی


هتل آپارتمان الرایین امکانات زیادی را برای اقامت میهمانان در دبی ارائه می‌دهد. هنگام اقامت در این ملک فوق العاده، میهمانان می‌توانند از خدمات اتاق ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در همه اتاق‌ها، نگهبانی ۲۴ ساعته، فروشگاه رفاه و خانه داری روزانه لذت ببرند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. چه از علاقمندان به تناسب اندام باشید و چه فقط به دنبال راهی برای استراحت پس از یک روز سخت باشید، با امکانات تفریحی درجه یک مانند بیلیارد سرگرم خواهید شد. خدماتی مانند میز تور، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفا حریق، شاتل فرودگاهی و کرایه خودرو نیز در این هتل ارائه می‌شود. یک صرافی در هتل AL Raien Hotel Apartment Dubai وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. به هنگام اقامت در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل دارید. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. یک مرکز تجاری در هتل وجود دارد که با امکاناتی مانند کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی به میهمانان اجازه می‌دهد تا در مدت اقامت خود در هتل کار کنند. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ بهره‌مند شوند. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. تخت نوزاد در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. کارکنان کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، هندی، فیلیپینی، اردو و مالایایی صحبت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل AL Raien Hotel Apartment Dubai عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، استودیو دبل لوکس، اتاق سه تخته لوکس، اتاق چهار تخته لوکس و استودیوی سوپریور. فضای دلنشین هتل آپارتمان الرایین در هر اتاق میهمان منعکس می‌شود. تلویزیون LCD/Plasma، صندلی کودک، فضای نشیمن، محصولات تمیزکننده، قفسه لباس، نوشیدنی رایگان، مینی بار، وای فای رایگان و تلفن تنها برخی از امکاناتی است که در اتاق‌ها وجود دارد. آشپزخانه مجهز به تمام وسایل پخت و پز، فر، مایکروویو، یخچال، کتری چای، توستر نان و ظروف لازم برای آشپزی است. برخی از واحدها دارای تراس و یا بالکن با چشم‌انداز شهر هستند. در هر واحد حمام اختصاصی با وان یا دوش وجود دارد. حوله نیز ارائه می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


هر روز صبحانه به صورت بوفه‌ای در این هتل آپارتمان ارائه می‌شود. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل بروید و از غذاهای لذیذ آن‌ها لذت ببرید.

فاصله هتل آپارتمان الرایین دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار قدیمی: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد جامع: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه دبی: ۷۰۰ متر
فاصله تا دهکده جهانی: ۷۰۰ متر
فاصله تا دبی مال: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است