search
menu

هتل Prague Marriott Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Prague Marriott Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل پراگ ماریوت
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل پراگ ماریوت
امکانات رستوران هتل پراگ ماریوت
امکانات رفاهی و تفریحی هتل پراگ ماریوت
خدمات و امکانات مشهور هتل پراگ ماریوت
دلایل انتخاب هتل پراگ ماریوت
فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل پراگ ماریوت

درباره هتل Prague Marriott Hotel


هتل Prague Marriott هتلی است ۵ ستاره، زیبا و لوکس که در قلب شهر پراگ در جمهوری چک واقع شده است. به دلیل مو قعیت خوب و قرار گرفتن در نزدیکی مراکز خرید و جاهای دیدنی پراگ از جمله میدان شهر قدیم پراگ انتخاب بسیار مناسبی برای اقامت در این شهر به شمار می رود. این هتل به دلیل سرویس دهی درجه یک و اتاق های بزرگ پذیرایی مشهور شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به جمهوری چک و شهر زیبای پراگ را داشته باشید، می توانید با اقامت در هتل مجلل و زیبای پراگ ماریوت از سفر خود لذت برده و اوقات خوبی را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل پراگ ماریوت


هتل پراگ ماریوت امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، رستوران و بار دارد. آسانسور، خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و انبار چمدان نیز از امکانات هتل Prague Marriott Hotel محسوب می شود. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشتید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل پراگ ماریوت


هتل پراگ ماریوت دارای ۲۹۳ اتاق مدرن و شیک است و امکاناتی از جمله اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، صندوق امانات، میز کار، فضای نشیمن، سرویس اتاق، مبل، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی را برای آسایش میهمانان در نظر گرفته است. سبک معماری خاصی که در اتاق ها وجود دارد، آرامش بی نظیری را به میهمانان القا می کند. میهمانان می توانند اتاق هایی را که در آن صبحانه، قهوه و نوشیدنی های پیشرفته ارائه می شود، رزرو کنند. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق های این هتل فراهم شده است.

امکانات رستوران هتل پراگ ماریوت


رستوران هتل انواع غذا های بین المللی و غذا های لذیذ جمهوری چک را ارائه می دهد. بار Bourbon یک فضای پر جنب و جوش و در عین حال زیبا را برای لذت بردن از کوکتل و چای بعد از ظهر ارائه می دهد. برای نوشیدن یک قهوه معتبر ایتالیایی می توانید از Espressamente Illy بازدید کنید. در هتل پراگ ماریوت غذای مخصوص کودکان نیز با هزینه اضافی و در صورت درخواست در دسترس است. همچنین منو های رژیم غذایی در صورت درخواست نیز در دسترس میهمانان قرار می گیرد.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل پراگ ماریوت


مرکز تناسب اندام هتل اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند. از دیگر امکانات تفریحی هتل Prague Marriott Hotel می توان به رویداد های ورزشی زنده، موسیقی و اجرای زنده، تور های دوچرخه سواری و پیاده روی با هزینه اضافی و بولینگ اشاره کرد. سیگار کشیدن در مکان های عمومی و اتاق های هتل ممنوع است، اما اتاق های مخصوص سیگار برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. همچنین در هتل پراگ ماریوت در صورت درخواست اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل دارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل پراگ ماریوت


این هتل شامل خدماتی مانند اینترنت رایگان، اتاق های خانوادگی، رستوران، بار و امکانات برای معلولان است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل Prague Marriott Hotel به زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی، بلاروسی، مجارستانی و زبان کشور چک تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل پراگ ماریوت


قیمت مناسب
یکی از بهترین انتخاب ها در جمهوری چک
تمیزی هتل و امکانات لوکس
به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل پراگ ماریوت


فاصله هتل پراگ ماریوت تا مرکز خرید پالادیوم: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل پراگ ماریوت تا میدان شهر قدیم پراگ: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل پراگ ماریوت تا پل چارلز: ۳ کیلومتر
فاصله هتل پراگ ماریوت تا ساعت نجومی پراگ: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله هتل پراگ ماریوت تا قلعه پراگ: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله هتل پراگ ماریوت تا فرودگاه بین‌المللی واسلاوهاوِل: ۱۶٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است