search
menu

هتل InterContinental Golden Prague Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتلInterContinental Golden Prague Hotel
امکانات هتل اینترکانتیننتال پراگ
اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
فاصله هتل اینترکانتیننتال پراگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتلInterContinental Golden Prague Hotel


هتل اینترکانتیننتال، هتلی پتج ستاره و لوکس در شهر پراگ است که در ابتدا با نام اینترکانتیننتال پراها و با سبک هنری زیبا در سال ۱۹۷۴ طراحی و افتتاح شده بود که بعدها در سال ۱۹۹۸ به اینترکانتیننتال پراگ تغییر نام داد. این هتل در خیابان مخصوص خرید پاریسکا قرار دارد و به دلیل فاصله اندک این هتل تا ایستگاه مترو دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر و جاهای دیدنی پراگ دارد و همین موقعیت مکانی عالی باعث جذب مسافران زیادی در طول سال می شود که به خرید اینترنتی بلیط هواپیما اقدام می کنند و راهی این سفر بی نظیر می شوند. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه بین المللی واسلاوهاوِل است که حدودا ۱۴ کیلومتر باهمدیگر فاصله دارند و برای دسترسی به این فرودگاه شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی دایر است، همچنین به دلیل قرارگیری در منطقه ۱ شهر پراگ انتخاب مناسبی برای گردشگران علاقه مند به تاریخ و معماری محسوب می شود. نام این هتل زیبا از Golden Prague Hotel به نام InterContinental Prague Hotel تغییر پیدا کرده است.

امکانات هتل اینترکانتیننتال پراگ


از مهم‌ ترین امکانات این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات تبدیل ارز اشاره کرد. پرسنل هتل چندزبانه هستند و با گشاده رویی از میهمانان استقبال می کنند. توجه داشته باشید که برای گشت و گذار در داخل شهر می توانید از قسمت پذیرش InterContinental Golden Prague Hotel اتومبیل کرایه کنید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو در این هتل با هزینه اضافی انجام می گیرد. امکاناتی برای برگزاری جلسات کاری نیز در این هتل وجود دارد و با خیالی آسوده می توانید در هنگام سفر کاری این هتل را رزرو نمایید. در صورتی که همراه خود کودک داشته باشید، جای نگرانی نیست، زیرا بخش نگهداری کودکان آماده ارائه خدمات به دلبندان شماست.
بخشی از هتل اینترکانتیننتال نیز مربوط به سالن زیبایی و آرایشی است که در صورت لزوم می توانید از خدمات این سالن استفاده نمایید. برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز امکانات ویژه ای تدارک دیده شده است. برای رفتن به طبقات مختلف می توانید از آسانسور موجود استفاده کنید و اینکه لازم به ذکر است از ویژگی های خاص هتل InterContinental Golden Prague Hotel اجازه بردن حیوانات خانگی به داخل آن است که این کار با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. پارکینگ نیز برای پارک اتومبیل ها در اختیار میهمانان قرار داده می شود اما استفاده از این پارکینگ ملزم به پرداخت هزینه است. خدماتی مانند میز تور و فروش بلیط نیز در قسمت لابی این هتل دایر است. از امکانات دیگر هتل می توان به مرکز تجارت و فروشگاه هایی برای خرید سوغاتی اشاره کرد.

اتاق های هتل


در این هتل ۳۷۲ اتاق بزرگ وجود دارد و همه اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق، مینی‌ بار، میزکار هستند، همچنین برخی از اتاق‌ ها دارای فضای نشیمن هستند. حمام های موجود در اتاق ها شامل دوش، توالت فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی است. به دلیل حساس بودن سنسورهای دودیاب در اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید. دقت داشته باشید که اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان است و برای کودکان بین ۲ تا ۱۵ سال در صورت استفاده مشترک از تختخواب ها هزینه اضافی دریافت نمی شود ولی برای افراد بالای ۱۵ سال هزینه کامل دریافت می گردد. اتاق های هتل InterContinental Golden Prague Hotel همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند و در همه اتاق ها علاوه بر موارد ذکر شده امکاناتی مانند مینی بار، امکانات اتو، چای ساز و قهوه ساز نیز وجود دارند.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل زیبا می توانید صبحانه را روزانه به صورت بوفه ای میل کنید، همچنین ۲ رستوران در هتل وجود دارند که در این رستوران ها انواع غذاهای خوشمزه محلی و بین المللی سرو می کنند. ظروف استفاده شده در این رستوران ها بسیار خاص هستند و انواع غذاهای خوشمزه و دسرهای لذیذ می توانید سفارش دهید. همچنین کافی شاپی در ۱۰۰ متری هتل InterContinental Golden Prague Hotel دایر است که می توانید در ساعات مشخصی مراجعه کنید. رستوران زلاتا پراها در آخرین طبقه هتل قرار دارد که در حین نوش جان کردن غذا در این رستوران می توانید چشم انداز بی نظیری از شهر را تماشا کنید.

امکانات تفریحی هتل


در هتل اینتر کنتیننتال شهر پراگ سالن ورزشی، مرکز اسپا، سونا، سولاریوم و خدمات ماساژ وجود دارد. کلاس گلف نیز در هتل InterContinental Golden Prague Hotel دایر است که علاقه مندان این ورزش می توانند در این کلاس ها شرکت کنند. استخر سرپوشیده رایگان و استخر آب نمک برای درمان در این هتل طرفداران زیادی دارد. از امکانات تفریحی دیگر در این هتل می توان به مرکز سلامت اسپا با بهترین تجهیزات و جکوزی اشاره کرد. در صورت مناسب بودن شرایط آب و هوایی می توانید در تراس های موجود در این هتل آفتاب بگیرید.

فاصله هتل اینترکانتیننتال پراگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پراگ: ۲۵۰ متر
فاصله هتل اینترکانتیننتال پراگ تا پل چارلز: ۷۰۰ متر
فاصله تا ساعت نجومی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت ویتوس: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه پراگ: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چک: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش پراگ: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است