search
menu

هتل Hotel Aida Prague

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Aida Prague
امکانات کلی هتل آیدا
امکانات تفریحی هتل آیدا
اتاق های هتل آیدا
امکانات اتاق های هتل آیدا
فاصله هتل آیدا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Aida Prague


هتل ۴ ستاره لوکس و شیک آیدا در منطقه ای خلوت و سرشار از آرامش در شهر پراگ واقع شده است و چشم اندازی وسیع به شهر دارد. این هتل زیبا در فاصله ۵ دقیقه ای از متروی پراگ قرار گرفته است که به دلیل نزدیکی این ایستگاه به راحتی به سراسر شهر و جاذبه های دیدنی پراگ دسترسی خواهید داشت، همچنین تعدادی مغازه، رستوران و بازارهای بدون سقف که از جاهای دیدنی پراگ به شمار می روند نیز در حوالی این هتل وجود دارند. البته موزه های پراگ نیز از جمله جاذبه های این شهر هستند که بازدید از آن ها می تواند اطلاعات خوبی در مورد فرهنگ و تاریخ این شهر به بازدید کنندگان بدهد.

امکانات کلی هتل آیدا


پرسنل هتل آیدا بسیار مجرب بوده و با خوشرویی از مسافران گرامی پذیرایی می کنند و با تسلط به زبان های انگلیسی و چکی ارتباط خوبی با مسافران برقرار می کنند، همچنین پذیرش ۲۴ ساعته این هتل همراه با ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات و خواسته های شما عزیزان هستند. خدمات تبدیل ارز در قسمت لابی هتل Hotel Aida Prague انجام می گیرد، علاوه بر آن محلی برای نگهداری چمدان ها، خدمات بلیط و میز تور نیز در قسمت لابی دایر هستند. همچنین خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. لازم به ذکر است که اینترنت و پارکینگ رایگان در هتل آیدا ارائه می شوند. برای افراد معلول و ویلچری نیز خدمات خاصی فراهم گردیده تا اقامت راحتی داشته باشند. در صورتی که به قصد سفرکاری با خرید بلیط هواپیما خارجی عازم پراگ شده اید، خدماتی مانند برگزاری جلسات و فکس و کپی در این هتل انجام می گیرد، پس در انتخاب Aida Hotel عجله کنید و همین حالا به فکر رزرو باشید. امکانات دیگر هتل Hotel Aida Prague نیز شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه جداگانه، اتاق های خانواده، اتاق های غیرسیگاری هستند. مژده به کسانی که حیوانات خانگی دارند، زیرا هتل آیدا در شهر پراگ اجازه ورود حیوانات را به مسافران خود می دهد، فقط به یاد داشته باشید برای بردن حیوانات خانگی همراه خود باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. علاوه بر موارد ذکر شده در صورت رزرو این هتل می توانید بلیط برنامه های سرگرمی و اجراهای زنده را با پرداخت هزینه هایشان دریافت نمایید.

امکانات تفریحی هتل آیدا


برای مسافران علاقه مند به دوچرخه سواری امکاناتی فراهم گردیده تا با کرایه دوچرخه و ماشین از بخش مربوطه به گشت و گذار در اطراف هتل یا سطح شهر بپردازند.

اتاق های هتل آیدا


در هتل آیدا می توانید به چندین نوع اتاق دسترسی داشته باشید که انواع اتاق ها در هتل Hotel Aida Prague عبارتند از اتاق سینگل با یک تخت تک نفره، اتاق توئین یا دوبل با یک تختخواب دونفره یا دو تختخواب تک نفره و اتاق کوادروپل با یک تختخواب دونفره همراه با کاناپه تختشو یا دو تختخواب تک نفره با کاناپه تختشو.

امکانات اتاق های هتل آیدا


هتل آیدا دارای ۴۷ اتاق تمیز با چیدمان و طراحی عالی همراه با لوازم مدرن است. اتاق های هتل آیدا همراه با تهویه مطبوع بوده و اقامتی بی نظیر در انتظار شماست. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید، همچنین در اتاق های هتل Hotel Aida Prague می توانید به گاوصندوق، مینی بار، یخچال، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون، تلفن، شبکه های ماهواره ای دسترسی داشته باشید. همچنین از امکانات دیگر اتاق ها وجود کمد لباس، ضد صدا، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایش و سرمایش، پنکه، کتری برقی، میزکار هستند. حمام های اختصاصی در همه اتاق ها وجود دارند و شامل دوش، توالت فرنگی، سشوار و لوازم بهداشتی هستند. در صورت رزرو اتاق در این هتل می توانید از صبحانه رایگان بهره مند شوید، اما برای وعده های دیگر باید به رستوران های سطح شهر بروید.

فاصله هتل آیدا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ وحش پراگ: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا میدان شهر قدیم: ۶٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی پراگ: ۶٫۶ کیلومتر
فاصله تا پل چارلز: ۶٫۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت ویتوس: ۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه پراگ: ۸٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است