search
menu

هتل San Want Hotel Shanghai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل San Want Hotel Shanghai
امکانات عمومی هتل سان وانت شانگهای
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل سان وانت شانگهای تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل San Want Hotel Shanghai


هتل سان وانت یکی از هتل‌های شیک و پرطرفدار در شهر شانگهای چین است. این هتل پنج ستاره بوده و با موقعیت قرارگیری عالی خود در میان گردشگران محبوبیت خاصی دارد. همچنین این هتل زیبا به دلیل دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری کار مسافران را آسان‌تر می‌کند، زیرا به راحتی می‌توانند به بازدید از موزه شانگهای، برج شانگهای، دیزنی لند شانگهای و غیره بروند. با انتخاب این هتل زیبا برای اقامت حدوداً ۳.۴ کیلومتر تا ایستگاه راه‌آهن فاصله خواهید داشت و از این طریق می‌توانید به شهرهای دیگر کشور چین نیز سفر کنید. فاصله هتل سان وانت تا معبد جینگ آن حدوداً ۷ کیلومتر و تا معبد بودا جاده نیز حدوداً ۹ کیلومتر است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل San Want Hotel Shanghai فرودگاه بین‌المللی شانگهای است که در فاصله ۱۱ کیلومتری این هتل واقع‌شده است، بنابراین در اولین فرصت با خرید بلیط هواپیما سفر بی‌نظیرتان را به شهر شانگهای آغاز کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدنسازی، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، دو رستوران، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سان وانت شانگهای


در هنگام ورود به این هتل بخش پذیرش را خواهید دید که به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات هستند. پارکینگ این مجموعه اختصاصی بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. برای استفاده از این پارکینگ باید از قبل رزرو کنید. محوطه هتل را باغ فراگرفته و از زیبایی آن هرچه بگوییم کم گفته‌ایم، باید از نزدیک خودتان این‌همه قشنگی را ببینید. در لابی هتل صرافی برای تبدیل ارز دایر شده است. اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. صرافی موجود در لابی نیز مخصوص تبدیل ارز است تا مسافران در صورت نیاز از این خدمات بهره‌مند شوند. سایر امکانات در لابی هتل سان وانت عبارت‌اند از اتاق چمدان، خدمات باربری، دستگاه خودپرداز. در بخش لاندری هتل San Want Hotel Shanghai می‌توانید از خدمات مربوط به خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی استفاده کنید. برای نگهداری از کودکان خردسال محل مخصوصی در نظر گرفته‌شده است. در بخش بیزینس می‌توانید از خدماتی نظیر فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید و برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان می‌توانید به این بخش بروید. برای رفتن به تمامی طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید و برای مسافرانی که مشکلات حرکتی یا جسمانی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه که مایل باشند، اتاق موردنظرشان را انتخاب کنند. پرسنل این هتل به زبان‌های چینی و انگلیسی مسلط هستند و با مسافران به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


در مرکز سلامتی نیز انواع خدمات اسپا ارائه می‌شود و با مراجعه به این مرکز می‌توانید انواع ماساژ را دریافت کنید. همچنین باشگاه بدنسازی نیز با مجهزترین دستگاه‌ها دایر بوده و مسافران می‌توانند در سفر نیز مراقب تناسب‌اندام خود باشند.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، سوئیت اکسکیوتیو و سوئیت دلوکس. به دلیل وجود روم سرویس می‌توانید خوراکی و نوشیدنی موردنیازتان را سفارش دهید و در اتاقتان تحویل بگیرید. در تمامی اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن، تلویزیون، گاوصندوق، حمام اختصاصی مجهز و میز کار بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل عبارت‌اند از کاناپه تخت شو، اتو، تلفن، یخچال، مینی بار، فرش و سیستم گرمایشی و سرمایشی. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


رستوران در هتل سان وانت دایر بوده و انواع غذاهای خوشمزه آسیایی و غذاهای خاص چینی را برای مسافران سرو می‌کنند.

فاصله هتل سان وانت شانگهای تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تاریخی طبیعی شانگهای: ۷ کیلومتر
فاصله تا موزه شانگهای: ۷ کیلومتر
فاصله تا میدان مردم شانگهای: ۸ کیلومتر
فاصله تا باغ یو شانگهای: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است