search
menu

هتل Cavan Hotel Guangzhou

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cavan Hotel Guangzhou

درباره هتل Cavan Hotel Guangzhou


هتل کاوان گوانجو یکی از هتل های ۴ ستاره در قلب این شهر شلوغ و پر تردد قرار گرفته است و گزینه‌ای لاکچری برای اقامت در گوانجو به شمار می‌رود. از جمله امکاناتی که در تک تک اتاق‌های این هتل قرار گرفته است می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد.
دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری، یکی از اصلی ترین امتیاز‌هایی است که ساکنان Cavan Hotel Guangzhou از آن بهره مند هستند. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تنها ۱۵ دقیقه به صورت پیاده تا هتل کاوان فاصله دارد. به این ترتیب، مسافران می‌توانند به سادگی و با وسایل حمل و نقل عمومی، به تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشند. ایستگاه قطار و فرودگاه بین المللی هم در فاصله کمتر از ۳۰ دقیقه تا هتل قرار گرفته اند.
افرادی که برای سفر‌های کاری به هتل کاوان گوانجو سفر کرده باشند هم می توانند با هماهنگی پذیرش هتل، از خدماتی مانند سالن کنفرانس، اتاق ملاقات و همچنین خدمات فکس و کپی هم استفاده نمایند. از جمله امکانات تندرستی هتلی نیز می‌توان به استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و خدمات ماساژ اشاره کرد. همچنین زمین تنیس و بسکتال هم در مجموعه هتل وجود دارد و مسافران می‌توانند اوقات فراغت خود را با انجام چنین بازی‌هایی سپری کنند.
صبحانه به صورت رایگان و به صورت بوفه سرو می‌شود و مسافران برای صرف سایر وعده‌های غذایی می‌توانند به رستوران‌هایی که در مجموعه هتل Cavan Hotel Guangzhou مشغول به فعالیت هستند مراجعه نمایند. رستوران‌هایی که علاوه بر غذاهای چینی، انواع خوراک‌های آمریکایی و اروپایی را هم طبخ می‌کنند. بنابراین غذاهای چینی، تنها گزینه پیش روی شما نخواهد بود.
بر اساس نظرسنجی‌های به عمل آمده، کاربران از کیفیت خدمات و سرویس دهی هتل کاوان گوانجو، رضایت کامل داشته اند.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است