search
menu

هتل Guoman Hotel Shanghai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Guoman Hotel Shanghai
امکانات عمومی هتل گومان شانگهای
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گومان شانگهای تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Guoman Hotel Shanghai


هتل گومان شانگهای، هتل ۵ ستاره و بسیار لوکس با ظاهری شیشه ای در ۲۶ طبقه در سال ۲۰۱۰ در نزدیکی پارک چانگ فنگ در چانگیگ شانگهای ساخته شده است. این هتل فاصله اندکی تا گالری فیلم جکی چان دارد. همچنین مسافت این هتل تا مرکز نمایشگاه‌ های بین المللی سورسینگ نیز بسیار کم است. بنابراین می توان گفت Guoman Hotel Shanghai یکی از انتخاب های بسیار عالی برای مسافرت های تفریحی و کاری محسوب می شود، در هر گوشه از هتل زیبایی های خاصی به چشمتان خواهد خورد. هتل گومان تا فرودگاه هانگ گیا نیز ۱۵ دقیقه فاصله دارد و برای دسترسی به فرودگاه شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه دایر است. بی شک این هتل یکی از بی نظیرترین هتل های شانگهای به شمار می رود و اقامتی عالی در انتظار شماست.
هتل گومان شانگهای مکانی ایده آل برای آن دسته از گردشگرانی است که به گشت و گذار علاقه دارند و با اقامت در این هتل لوکس به جاذبه های گردشگری دسترسی آسانی خواهید داشت، همچنین چشم انداز بی نظیری رو به دریاچه پارک چنگ فنگ و فضای سبز دلنواز است. اگر جزو نفراتی هستید که به خرید علاقه مندید، با اقامت در این هتل می توانید به چندین مراکز تجاری بروید و خرید کنید، زیرا اطراف این هتل پر از مغازه و پاساژ است. علاوه بر اینها، دسترسی آسان به ایستگاه مترو نیز از مزایای دیگر هتل گومان شانگهای به شمار می رود.

امکانات عمومی هتل گومان شانگهای


در هتل گومان پیش از هر چیزی تمیزی بسیار اهمیت دارد و طبق نظرسنجی های انجام شده از مهمانان هتل می توان نتیجه گرفت از این نظر یکی از تمیزترین هتل‌ های شهر شانگهای محسوب می‌ شود. تمامی امکانات و خدمات رفاهی موجود در Guoman Hotel Shanghai برایتان اقامتی به یاد ماندنی فراهم می کنند، از جمله امکانات رفاهی هتل گومان می توان به پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان و مرکز تجاری مجهز اشاره کرد و همچنین پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد. پرسنل Guoman Hotel Shanghai به زبان های انگلیسی و چینی مسلط هستند.
برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم شده است تا اقامتی راحت داشته باشند. در قسمت لابی می توانید از خدماتی نظیر تبدیل ارز، میز تور، اتاق چمدان، لباسشویی، خشکشویی و اتو بهره مند شوید. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در هتل گومان اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. ضمن اینکه مسافرانی که با قصد کار و سفر تجاری به شانگهای اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنند Guoman Hotel Shanghai گزینه نخست برای اقامتشان به شمار می رود.

امکانات تفریحی هتل


هتل Guoman Hotel Shanghai با امکانات لوکس خود دارای یک استخر سرپوشیده است که برای تمامی رده های سنی مناسب است. مرکز چشمه آبگرم موجود در هتل نیز دارای خدمات ماساژ بوده و بعد از کلی گشت و گذار در شهر می توانید ریلکس کنید و به آرامش برسید. علاوه بر از اینها می توانید از سونا و سالن ورزشی مجهز بهره مند شوید و خاطره ای بی نظیر برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل ۵ ستاره گومان دارای ساختمانی مدرن و ۴۴۲ اتاق است که به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. اتاق ها دارای انواع مختلفی هستند، مانند اتاق اکسکیوتیو، اتاق تریپل دولوکس، اتاق دولوکس، سوئيت اکسکیوتیو، سوئیت دولوکس، سوئیت لاکچری، اتاق دوبل یا توئين. اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم دود یاب هستند. مطمئن باشید با اقامت در اتاق‌ های مجلل این هتل و تماشای منظره زیبایی از شهر و چشم‌ انداز رویایی از دریاچه اقامتی خاطره انگیز در ذهنتان ثبت خواهد شد. اتاق ها در این هتل بسیار باشکوه هستند و همگی شامل تلویزیون همراه با شبکه های ماهواره ای، تلفن، تخت های استاندار، گاوصندوق، یخچال، کاناپه، چای ساز و قهوه ساز، امکانات اتو و مینی بار هستند.
حمام های اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی و سشوار هستند. همان طور که اشاره شد اتاق هایGuoman Hotel Shanghai دارای سیستم دودیاب هستند، بدین جهت استعمال سیگار ممنوع بوده و برای افراد سیگاری محل دیگری در نظر گرفته شده است. برای دسترسی به اتاق ها نیز باید از آسانسور استفاده کنید.

رستوران هتل


رستوران این هتل در دو طبقه دایر بوده و غذاهای متنوع اروپایی، آسیایی، بین المللی و محلی به صورت سلف سرویس و منویی سرو می کنند.

فاصله هتل گومان شانگهای تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک چانگ فنگ: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی شانگهای: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخی طبیعی شانگهای: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ یوو: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا برج مروارید: ۱۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است