search
menu

هتل Crowne Plaza Shanghai, an IHG Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crowne Plaza Shanghai, an IHG Hotel
امکانات عمومی هتل کرون پلازا شانگهای
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران های هتل
فاصله هتل کرون پلازا شانگهای تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Crowne Plaza Shanghai, an IHG Hotel


هتل کرون پلازا شانگهای یکی از هتل های ۵ ستاره در منطقه یانگپو رو به روی دانشگاه فودان واقع شده است. به دلیل فاصله ۵ دقیقه ای این هتل تا ایستگاه مترو دسترسی به جاذبه های گردشگری شهر نیز آسان است. همچنین به دلیل نزدیکی هتل Crowne Plaza Shanghai, an IHG Hotel به مراکز خرید برای دوستداران خرید بهترین انتخاب خواهد بود. هتل کراون پلازا شانگهای حدودا ۴۵ دقیقه تا فرودگاه بین المللی پودونگ فاصله دارد و ۳۰ دقیقه نیز تا فرودگاه بین المللی هونگ کیائو فاصله دارد، اما با خرید بلیط هواپیما به هریک از فرودگاه ها شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه از هتل کرون پلازا دایر گردیده است.

امکانات عمومی هتل کرون پلازا شانگهای


از امکانات عمومی هتل کرون پلازا می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی مجهز، اتاق های خانواده اشاره کرد. برای آسایش مسافران با مشکلات جسمانی نیز در هتل Crowne Plaza Shanghai, an IHG Hotel خدمات و امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است. پرسنل به زبان های انگلیسی، چینی و ژاپنی تسلط دارند. در قسمت لابی هتل Crowne Plaza Shanghai, an IHG Hotel سالن آرایشی وجود دارد و خدماتی نظیر کوتاهی و رنگ مو، مانیکور و پدیکور، خدمات پوستی انجام می گیرند. همچنین برای مسافرانی که به قصد کار به این شهر سفر می کنند، در هتل کرون پلازا خدماتی نظیر برگزاری جلسات و کنفرانس ها، کپی و فکس وجود دارند. خدمات شستشو مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز در این هتل با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. در لابی هتل آسانسور، تبدیل ارز، میز تور، محلی برای نگهداری کودکان دایر هستند که همه اینها فقط بخش کوچکی از امکانات رفاهی هتل به شمار می روند. در قسمت بیرونی هتل کرون پلازا نیز به باغ دسترسی خواهید داشت و همچنین امکانات باربیکیو نیز با هزینه جداگانه دایر است.

امکانات تفریحی هتل


میهمانان می توانند در استخر سرپوشیده این هتل شنا کنند که این استخر در طی سال باز بوده و به صورت رایگان در حال ارائه خدمات است. همچنین ماساژهای چینی، کلاس های یوگا، خدمات سلامتی، اسپا و سونا در این هتل دایر هستند. در هتل Crowne Plaza Shanghai, an IHG Hotel امکانات تفریحی مثل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و زمین تنیس وجود دارد. باشگاه ورزشی مجهزی نیز برای علاقه مندان به ورزش وجود دارد تا در طول سفر بتوانند سلامت خود را حفظ کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


کرون پلازا هتلی باشکوه در شهر پرجمعیت شانگهای شامل ۳۰۹ اتاق است. اتاق های هتل همگی لوکس هستند و در چیدمان اتاق ها از رنگ های ملایم و دکوراسیون مدرن استفاده شده است که همین امر حس آرامش بخشی را به مهمانان القا می کند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق کینگ اکسکیوتیو، اتاق توئین یا دوبل کلوب، اتاق دوبل یا توئين دولوکس، اتاق توئين یا دوبل سوپرییر، اتاق کینگ سوپرییر، اتاق دوبل سوپرییر، سوئيت کینگ، اتاق کینگ دولوکس، اتاق دوبل اکسکیوتیو، اتاق توئين، اتاق توئين دولوکس و اتاق کینگ خانواده. اتاق ها روزانه و به صورت رایگان نظافت می شوند و اتاق های این هتل مستقیما رو به مرکز فیلم های هنری شانگهای قرار دارند. همه اتاق ها بزرگ و دلباز هستند و با وسایل مدرن چیده شده اند و دارای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند.
در داخل اتاق ها می توانید از امکانات رفاهی نظیر تلویزیون، میزکار، چای ساز و قهوه ساز بهره مند شوید. همگی دارای تخت های راحت و استاندارد و پنجره های دوجداره هستند. هر اتاق دارای سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته است. از امکانات دیگر در اتاق ها می توان به مینی بار، کمد لباس، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کاناپه، میزکار، یخچال، تلویزیون و تلفن اشاره کرد. همچنین در حمام های اختصاصی موجود در اتاق ها می توانید به وان، سشوار، وسایل بهداشتی دسترسی داشته باشید. همچنین گاوصندوق نیز در همه اتاق ها تعبیه شده است.

رستوران های هتل


رستوران موجود در این هتل نیز انواع غذاهای شرقی و بین المللی سرو می کند که با ذائقه اکثر ایرانی ها سازگاری دارد. همچنین رستوران های دیگر هتل Crowne Plaza Shanghai, an IHG Hotel غذاهای دریایی، پیتزا، استیک، سوشی سرو می کنند و در صورت تمایل می توانید این غذاهای خاص را در این هتل امتحان کنید.

فاصله هتل کرون پلازا شانگهای تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج شانگهای: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا برج جین مائو: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا برج مروارید: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه شانگهای: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد جینگ آن: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله تا فانگ تیان زی: ۱۳.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ یوو: ۱۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز هنری فیلم شانگهای: ۱۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است