search
menu

هتل Vania Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Vania Hotel Baku
امکانات هتل وانیا باکو
خدمات هتل وانیا باکو
واحدهای اقامتی هتل وانیا باکو
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا Vania Hotel Baku

درباره Vania Hotel Baku


هتل وانیا باکو یک هتل ۴ ستاره و مقرون به صرفه در شهر باکو کشور آذربایجان است و اگر قصد داشتن یک سفر کم هزینه را دارید، این هتل بدون شک جزء یکی از گزینه‌های انتخابی شما خواهد بود. امکانات و خدمات رفاهی موجود در این هتل، نسبت به هزینه دریافتی واقعا مقرون به صرفه و مفید هستند. واحدهای اقامتی موجود در این هتل فضاهای کاملا بزرگ، تمیز و با دکوراسیون مدرن را به مهمانان ارائه می‌دهند که این مسئله در رده هزینه‌های دریافتی در این هتل، ویژگی بسیار مثبتی به حساب می‌آید. فاصله مرکز شهر تا هتل ۵ دقیقه رانندگی با ماشین است و مهمانان ساکن در هتل به راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. یک پارک بزرگ و زیبا در نزدیکی این هتل قرار گرفته و مسافران می‌توانند اوقات فراغت خود را با گشت و گذار در فضای سبز این پارک سپری کنند. چندین رستوران و مرکز خرید متنوع نیز در فواصل چند دقیقه‌ای از این هتل قرار دارند که مهمانان می‌توانند صرف غذاهای متنوع در این رستوران‌ها را تجربه کنند و یا از خرید و تفریح در مراکز تجاری نزدیک به هتل لذت ببرند. باکو شهری ساحلی در کشور آذربایجان است که در امتداد دریای خزر قرار گرفته و جاهای دیدنی فراوان موجود در آن سالیانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کنند. اگر شما نیز یکی از طرفداران سفر به این شهر هستید تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در هتل Vania Hotel Baku اقامتی زیبا و کم هزینه را در شهر باکو تجربه کنید.

امکانات هتل وانیا باکو


همانطور که قبلا اشاره شد، امکانات رفاهی موجود در هتل وانیا باکو در مقابل هزینه‌های دریافتی در این هتل بسیار مقرون به صرفه هستند. استخر سرپوشیده هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند بخشی از زمان استراحت خود را در هتل به شنا کردن و تفریح در آن بپردازند. در این هتل یک محوطه سرپوشیده به همراه میز بیلیارد قرار گرفته است که مهمانان می‌توانند در زمان اقامت از آن استفاده کنند. صبحانه ارائه شده در هتل برای مهمانان رایگان است و برای وعده‌های ناهار و شام نیز مسافران می‌توانند غذاهای متنوع آذربایجانی ارائه شده در رستوران این هتل را تجربه کنند. یک مرکز تناسب اندام در هتل وجود دارد که مهمانان می‌توانند ورزش کردن در آن را تجربه کنند. تمام واحدهای اقامتی هتل مجهز به اینترنت پرسرعت هستند که مهمانان می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. از دیگر امکانات موجود در Vania Hotel Baku می‌توان به سونا، تراس، پارکینگ رایگان و… اشاره کرد.

خدمات هتل وانیا باکو


پرسنل هتل وانیا باکو همگی به زبان انگیسی تسلط دارند و برقراری ارتباط را برای مهمانان راحت‌تر می‌کنند. هتل دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی است و مسافران می‌توانند برای رفت و آمد بین فرودگاه وان و هتل از این خدمات بهره‌مند شوند. خدمات خانه داری در هتل فعال هستند و تمام واحدهای اقامتی موجود در این هتل به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. رفتار کارکنان هتل وانیا کاملا حرفه‌ای و دوستانه است که احساس خوبی را در زمان اقامت به مسافران منتقل می‌کنند. اقامت کودکان در Vania Hotel Baku در صورت‌عدم استفاده از تخت اضافی رایگان است و مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی فرزندان خردسال خود را به همراه داشته باشند. فضای این هتل غیر سیگاری است و مسافران حق استفاده از سیگار را در مکان‌های عمومی و مشترک هتل ندارند و مهمانانی که به دود سیگار حساسیت دارند به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند.

واحدهای اقامتی هتل وانیا باکو


واحدهای اقامتی هتل وانیا باکو دارای فضایی بزرگ با امکانات رفاهی مناسب هستند که می‌توانند اوقات زیبایی را در زمان اقامت برای مهمانان فراهم کنند. از جمله واحدهای اقامتی موجود در این هتل می‌توان به سوئیت لوکس، اتاق استاندارد دونفره، آپارتمان دوخوابه، اتاق یک نفره استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد و اتاق چهار تخته استاندارد اشاره کرد. از امکانات موجود در این واحدها نیز می‌توان به تهویه مطبوع، میز مطالعه، حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون، اتو و میز اتو (در صورت درخواست) و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا Vania Hotel Baku


فاصله هتل تا سیرک ایالتی باکو: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ حیدر علی اف: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید باکو: ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر اپرا و باله آذربایجان: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پیست شهر باکو: ۴.۷ کیلومتر

امکانات هتل
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است