search
menu

هتل The Clocktower Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Clocktower Hotel Baku
امکانات و خدمات عمومی هتل کلاک تاور باكو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلاک تاور باكو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The Clocktower Hotel Baku


هتل کلاک تاور باكو، هتل ۴ ستاره در باکو است که امکانات رفاهی زیبا و مناسب فراهم کرده و برای تأمین اقامت خوش و دل‌چسب برای مهمانان تلاش می‌کند. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در فاصله کمی از ساحل و بسیاری از جاهای دیدنی باکو قرار گرفته و دسترسی مهمانان را به جاذبه‌ها و زیبایی‌های مختلف شهر را برای مهمانان آسان کرده است. گردشگران می‌توانند در سفر به باکو با رزرو هتل کلاک تاور باكو علاوه بر تجربه اقامت خوب و مقرون به صرفه، به‌راحتی مکان‌های باارزش و تاریخی باکو را بازدید کنند. مهمانان می‌توانند به روش‌های مختلف ازجمله پیاده‌، کرایه خودرو و یا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در باکو در شهر جابجا شوند. انتخاب و رزرو هتل کلاک تاور باكو انتخاب بسیار مناسبی برای اکثر گردشگران به‌حساب می‌آید. واحدهای اقامتی هتل بسیار راحت و دنج هستند و امکانات رفاهی و خدمات تفریحی و سرگرمی متنوع به مهمانان ارائه می‌گردند. بیشتر مهمانانی که یک‌بار اقامت در هتل کلاک تاور باكو را تجربه می‌کنند، با احساس رضایت و خاطره خوش هتل را ترک کرده و در سفرهای بعدی نیز همین هتل را برای اقامت برمی‌گزینند. کارکنان هتل بسیار زحمتکش و کاردان هستند و با خونگرمی و صبوری نیازها و درخواست‌های مهمانان را در اسرع وقت پاسخ می‌دهند. اگر شما هم قصد خرید بلیط هواپیما باکو و سفر به باکو دارید، پیشنهاد می‌شود نگاهی به شرایط هتل The Clocktower Hotel Baku انداخته و آن را با بودجه و نیازهایتان قیاس کنید. شاید هتلی که دقیقاً دنبالش هستید، همین‌جا باشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل کلاک تاور باكو


در هتل کلاک تاور باكو برای آسایش و رفاه مهمانان برخی خدمات و امکانات در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در همه نقاط هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، اتوپرس ست کت و شلوار، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، تحویل سفارش‌های مارکت، خدمات بیدارباش، کرایه خودرو، غذاهای بسته‌بندی شده، تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل هتل مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی، فارسی، ترکی و آذری مسلط هستند و با مهمانان خارجی به‌خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که می‌خواهند همراه حیوان خانگی‌شان به باکو سفر کنند، لازم است بدانند که در هتل کلاک تاور باكو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع واحد‌ها با امکانات گوناگون در هتل کلاک تاور باكو قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل واحدهای خانواده، دبل استاندارد، توئین استاندارد و تریپل سوپریور هستند. اتاق‌های هتل بزرگ و دل‌باز هستند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و از ترکیب رنگ‌های زیبا و هماهنگ در طراحی آن‌ها استفاده شده است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه باکیفیت و جذاب چیدمان یافته‌اند. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. تمیزی اتاق‌ها اطمینان‌بخش بوده و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام واحدها عایق صدا هستند و ضمناً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل کلاک تاور باكو ساعت ۱۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل کلاک تاور باكو امکانات رفاهی شیک، اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد لباس، دراور، تلفن، میز تحریر، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل کلاک تاور باكو مهمانان می‌توانند در تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و ... شرکت کنند. همچنین، برای استفاده از تفریحاتی چون اسب‌سواری، کوهنوردی، تماشای زنده رویدادهای ورزشی و ... می‌توانند با پذیرش هتل هماهنگی به عمل آورند. ضمناً، مهمانان خانم و آقا می‌توانند از خدمات زیبایی و آرایشی سالن زیبایی هتل شامل مانیکور، پدی کور، کوپ، شینیون، میکاپ، خدمات مراقبت پوست و مو و ... استفاده کنند.

رستوران هتل


در رستوران «باروک Baroque» هتل کلاک تاور باكو در تمام وعده‌های اصلی، عصرانه و برانچ انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. وعده‌ صبحانه همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و شامل غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند و شامل غذاهای انگلیسی، ترکی، بین‌المللی و اروپایی هستند. بار نوشیدنی هتل نیز انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعم برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل کلاک تاور باكو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان فواره‌ها باکو: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی تاریخ آذربایجان: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ شیروان شاه باکو: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر باکو: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا برج های شعله باکو: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو: ۴٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است