search
menu

هتل Sky Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sky Hotel Baku
امکانات عمومی هتل اسکای باکو
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسکای باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sky Hotel Baku


هتل ۴ ستاره اسکای در شهر باکو واقع شده است و این هتل زیبا در فاصله یک کیلومتری از مرکز فرهنگی حیدر علی اف قرار دارد. هتل اسکای باکو با ارائه امکانات و خدمات رفاهی مناسب همواره در طی سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیاست و بی شک با اقامت در این هتل یکی از خاطره انگیزترین سفرها را تجربه خواهید کرد. هتل اسکای باکو در فاصله ۲ کیلومتری از بازار گانجلیک واقع شده است و برای دوستداران خرید یکی از بهترین هتل ها به شمار می رود. همچنین به دلیل فاصله اندک تا میدان آزادی باکو دسترسی به جاذبه های دیدنی شهر آسان تر است.
از جمله جاهای دیدنی نزدیک به Sky Hotel Baku می توان به میدان فونتاین و برج مایدن اشاره کرد. علاقه مندان به گشت و گذار در شهر تاریخی و در عین حال مدرن باکو با انتخاب این هتل دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری خواهند داشت. باکو، شهری با تاریخ غنی و سازه های مدرن گویی یک شهر تاریخی محصور شده در شهر مدرن است که ارزش سفر و بازدید دارد. یکی دیگر از نزدیکترین اماکن مهم باکو سالن اپرای باکو است، همچنین به کلوب های شبانه نیز فاصله بسیار اندکی دارد.

امکانات عمومی هتل اسکای باکو


این هتل سرویس شاتل رایگان فرودگاهی دارد، با اطمینان خاطر برای سفر به باکو با رزرو بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل نمایید و آماده سفری بی نظیر باشید. هتل اسکای باکو شامل امکاناتی نظیر اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است. یکی از مزیت های این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به داخل آن است. کارکنان Sky Hotel Baku به زبان های انگلیسی و روسی تسلط دارند و در ۲۴ ساعت شبانه روزی آماده ارائه خدمات و راهنمایی مسافران هستند. برای مسافرانی که به قصد سفرکاری عازم باکو می شوند، در هتل اسکای امکاناتی نظیر برگزاری جلسات و کنفرانس ها دایر هستند.
خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه های مربوطه انجام می گیرد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، روم سرویس، تبدیل ارز و اتاق چمدان اشاره کرد. رزرو این هتل پیشنهادی عالی برای مسافران این شهر است که روزهای خوشی را تجربه خواهید کرد. برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است تا اقامت راحتی داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل هتل Sky Hotel Baku یک مرکز سلامت و اسپا همراه با سونا دایر است که بعد از خستگی گشت و گذار و بازدید از جاذبه های باکو می توانید استراحت کرده و به آرامش برسید. در Sky Hotel Baku یک مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و مرکز سلامت دایر هستند و در مرکز اسپای هتل نیز خدماتی نظیر ماساژ و خدمات مربوط به پوست به طور روزانه انجام می گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۴۶ اتاق است که روزانه به صورت مرتب نظافت می شوند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق توئين استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق کوادروپل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق سینگل استاندارد و سوئیت خانواده. همه اتاق ها چشم انداز زیبایی رو به شهر بی نظیر باکو دارند. اتاق های هتل اسکای مجهز به اینترنت رایگان هستند. همچنین در همه اتاق ها بالکن وجود دارد که می توانید چشم انداز دلربایی از شهر را تماشا کنید. در هتل اسکای باکو تمامی اتاق ها دارای میزکار، تلویزیون و تلفن، کمدلباس، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار، گاوصندوق هستند. حمام اختصاصی در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سشوار هستند.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل صبحانه سلف سرویس همه روزه در رستوران Sky Hotel Baku سرو می شود و برای وعده های دیگر می توانید غذاهای ترکی و محلی خوشمزه ای را با پرداخت هزینه سفارش داده و نوش جان کنید. همچنین در نزدیکی این هتل رستوران معروف شکی وجود دارد که غذاهای بسیار خوشمزه ای دارد و به مسافران پیشنهاد می شود.

فاصله هتل اسکای باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک مترو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ سعادت باکو: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۷ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش آذربایجان: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ فیلارمونیک: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا برج های شعله: ۱۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است