search
menu

هتل Premier Expo Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Premier Expo Hotel Baku
امکانات عمومی هتل پریمیر اکسپو باکو
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پریمیر اکسپو باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Premier Expo Hotel Baku


هتل ۴ ستاره پریمیر اکسپو در قلب شهر باکو واقع شده است. این هتل بی نظیر در ۶ طبقه در سال ۲۰۱۰ ساخته شده و در سال ۲۰۱۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل پریمیر اکسپو به مهمان نوازی در میان گردشگران مشهور است و با ارائه خدمات رفاهی عالی سفری به یاد ماندنی برای مسافران رقم می زند. با اقامت در Premier Expo Hotel به میدان اصلی شهر و مرکز فرهنگی و هنری حیدر علی اف دسترسی آسانی خواهید داشت. همچنین به دلیل نزدیکی به مراکز خرید جزو هتل های پرطرفدار در میان گردشگران مخصوصا دوستداران خرید است. چندین ایستگاه مترو در نزدیکی این هتل واقع شده اند که دسترسی به نقاط مختلف شهر را آسان می کنند.

امکانات عمومی هتل پریمیر اکسپو باکو


از امکانات عمومی هتل پریمیر اکسپو می توان به اینترنت وای فای رایگان، مغازه های سوغاتی فروشی و خدمات بلیط، میزتور و تبدیل ارز اشاره کرد. برای آن دسته از افرادی که به قصد سفرکاری عازم باکو می شوند، با انتخاب این هتل می توانند از خدمات مرکز بیزینس، سالن اجتماعات، اتاق برگزاری جلسات، فکس و کپی بهره مند شوند. همچنین قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است، بنابراین در زمان خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید و از طریق شاتل فرودگاهی و با پرداخت هزینه مربوطه به Premier Expo Hotel دسترسی خواهید داشت، همچنین برای گشت و گذار در سطح شهر نیز خدمات تور شهری و تفریحی با هزینه جداگانه دایر است.
حال برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، در هتل پریمیر اکسپو محلی تحت عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده است. برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده شده است. خدمات مربوط به نظافت مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. برای آن دسته از مسافرانی که از زمان تخلیه اتاق تا ساعت پروازشان فاصله باشد، با خیال راحت می توانند وسایلشان را به اتاق چمدان ها بسپارند. کارکنان مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، آذربایجانی، ترکی استانبولی صحبت می کنند. برای رفت و آمد در میان طبقات این هتل آسانسور تعبیه شده است. از امکانات جالب توجه در Premier Expo Hotel می توان به آزاد بودن ورود حیوانات خانگی اشاره کرد که همین عامل مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی در این هتل بقدری خوب هستند که مطمئنا از اقامتتان سیر نخواهید شد، از جمله امکانات تفریحی موجود در هتل Premier Expo Hotel Baku می توان به جکوزی، سالن اسپا و سونا اشاره کرد. باشگاه بدنسازی نیز با دستگاه های مجهز برایتان ساعاتی خوش فراهم می کند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این هتل ۴۱ اتاق وجود دارد و انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق خانواده و سوئیت جونیور. همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و در داخل اتاق ها نیز امکاناتی نظیر تلویزیون، گاوصندوق، کاناپه، مینی بار، کمدلباس، یخچال، کتری برقی وجود دارند. لازم به ذکر است در داخل اتاق های Premier Expo Hotel به حمام اختصاصی با دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار دسترسی خواهید داشت. بهتر است در جریان باشید همه اتاق ها در این هتل به صورت روزانه نظافت می شوند.

رستوران هتل


در رستوران این هتل می توانید وعده های غذایی ناهار و شام را میل کنید، همچنین در کافی شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی های خوشمزه نوش جان کنید. لازم به ذکر است در صورت اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس در اختیارتان قرار می گیرد. امکاناتی نظیر روم سرویس نیز در ساعت کاری رستوران امکان پذیر است، به طوری که غذا یا نوشیدنی مورد نظرتان را می توانید در داخل اتاقتان میل کنید.

فاصله هتل پریمیر اکسپو باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ سعادت باکو: ۵۵۰ متر
فاصله تا مرکز فرهنگی هنری حیدر علی اف: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر مدرن باکو: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ فیلارمونیک: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا برج های شعله باکو: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل باکو: ۱۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است