search
menu

هتل Khaghani Center Hotel Baku

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Khaghani Center Hotel Baku
امکانات عمومی هتل خاقانی سنتر باکو
امکانات رفاهی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل خاقانی سنتر باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Khaghani Center Hotel Baku


هتل خاقانی سنتر در شهر باکو قرار دارد. این هتل زیبای اقتصادی در منطقه ساباییل واقع‌شده و موقعیت جغرافیایی خوبی دارد، بدین‌جهت به جاهای دیدنی و گردشگری دسترسی آسانی خواهید داشت. برخی از جاهای دیدنی در این شهر عبارت‌اند از سواحل باکو، برج سوکار، برج‌های شعله، آتشکده باکو، موزه‌های باکو و شهر قدیم باکو که از بازدید از این مکان‌ها خالی از لطف نیست. هتل Khaghani Center Hotel Baku به فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف نیز نزدیک بوده و مسافران به راحتی می‌توانند از طریق شاتل فرودگاهی مسیر حدوداً ۲۰ کیلومتری را طی کنند، بنابراین برای تجربه این سفر رویایی تنها کافی‌است تا نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خاقانی سنتر اقدام کنید.

امکانات عمومی هتل خاقانی سنتر باکو


هتل خاقانی دارای پارکینگ اختصاصی بوده و مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشینشان آسوده باشد. همچنین اینترنت وای فای نیز در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از مسافران استقبال می‌کنند، بخشی از لابی نیز مخصوص تور گردشگری است تا مسافران را با جاهای دیدنی و تاریخی آشنا کنند. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در هتل Khaghani Center Hotel Baku بروید. کارکنان در این مجموعه کارآزموده و مجرب بوده و با مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند، همه پرسنل به زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی و روسی تسلط دارند. برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. برای گشت‌وگذار نیز می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در لابی بهره‌مند شوید. خدمات باربری جزو خدمات اصلی این هتل به شمار می‌رود و نیازی نیست تا مسافران چمدان و وسایلشان را حمل کنند. برای تهیه سوغاتی و یادگاری شهر باکو نیز می‌توانید به مغازه سوغاتی فروشی در لابی هتل خاقانی سنتر بروید. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در لابی این هتل انجام می‌گیرند. با توجه به قوانین رایج در این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل آن ممنوع است.

امکانات رفاهی هتل


برای کودکان خردسال محل بازی در نظر گرفته‌شده است تا برای ساعتی هم که شده سرگرم شوند و بزرگ‌سالان خیالشان از بابت کودکان آسوده باشد.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در هتل خاقانی سنتر باکو عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل، سوئيت جونیور، اتاق سینگل استاندارد و سوئیت خانواده. دقت داشته باشید که زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. در داخل واحدهای اقامتی هتل Khaghani Center Hotel Baku اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود، اما با این حال برای مسافران سیگاری محل مشخصی در نظر گرفته‌شده است. تمامی اتاق‌ها به طور مرتب نظافت می‌شوند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر حمام اختصاصی، تلویزیون و تلفن، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای‌ساز و فرش بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


این هتل دارای رستوران بوده و انواع غذاهای بی‌نظیر و خوشمزه ارائه می‌دهند که سفرتان را به یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات تبدیل می‌کند. وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. همچنین با اقامت در هتل زیبای Khaghani Center Hotel Baku می‌توانید وعده صبحانه‌تان را در اتاق سفارش داده و میل کنید. در میان غذاهای منوی این هتل می‌توانید از غذاهای آمریکایی بهره‌مند شوید، همچنین برای مسافرانی که رژیم گیاه‌خواری دارند، غذاهای مخصوص در منو تعبیه‌شده‌اند.

فاصله هتل خاقانی سنتر باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه دختر باکو: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار باکو: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ سعادت باکو: ۷.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است