search
menu

هتل Villa Inn Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Villa Inn Hotel Baku
موقعیت مکانی هتل
واحدهای اقامتی هتل
خورد و خوراک در هتل
کارکنان هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن نزدیک به هتل ویلا این باکو

درباره هتل Villa Inn Hotel Baku


هتل ویلا این باکو یکی از هتل های ۴ ستاره شیک و مدرن شهر است که در منطقه تجاری باکو و در فاصله ۱۰ دقیقه ای از مرکز شهر واقع شده است.

موقعیت مکانی هتل


گردشگرانی که قصد دارند خود را با تاکسی از فرودگاه حیدر علی اف به هتل ویلا این باکو برسانند، حدود ۱۵ دقیقه در راه خواهند بود. این هتل از چند نظر موقعیت مکانی مطلوبی دارد و تا حدودی با اهداف سفری گردشگران باکو تناسب خواهد داشت.
چون قرارگیری در منطقه تجاری شهر یعنی نزدیکی به تعداد زیادی از مراکز خرید و علاوه بر این مهمانان می توانند از طریق ایستگاه های نزدیک هتل ویلا این دسترسی راحتی به تمامی نقاط شهر داشته باشند. هتل ویلا این باکو “Villa Inn Hotel” داخل باغ سرسبز و باصفایی قرار گرفته و حتی میز و صندلی‌هایی نیز در فضای باز و محوطه هتل چیده شده‌اند که در اوقات فراغت و برای دورهمی‌های دوستانه می توان به آنجا سر زد تا هم از هوای تازه لذت برد و هم زیبایی های اطراف را تماشا کرد.

واحدهای اقامتی هتل


نمایی از همین باغ و اطراف Villa Inn Hotel Baku از تراس اتاق ها نیز پیدا است و می توان از دور تماشای حال دیگران بود. اتاق‌های هتل ویلا این باکو با مبلمانی مدرن و شیک دکور شده اند و طبق نظرات ثبت شده گردشگران بسیار مرتب و تمیز هستند. این اتاق ها که دیوارهایی عایق صدا دارند برای فراهم ساختن آرامش مهمان چیزی کم ندارند.
در اتاق‌های هتل ویلا این امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، تهویه مطبوع، چای ساز، سشوار و کمد در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. کسانی که تمایل به اقامت در هتل ویلا این باکو “Villa Inn Hotel Baku” داشته باشند، بایستی بدانند که تنها اتاق‌های مهمان دارای حمام اختصاصی با لوازم استحمام رایگان هستند و در بقیه اتاق‌ها استفاده از این سرویس به صورت مشترک خواهد بود.

خورد و خوراک در هتل


گفتنی است که مهمانان صبح خود را با انتخاب و میل صبحانه مورد علاقه شان شروع خواهند کرد؛ هر روز صبح منوی متفاوتی برای صبحانه ارائه می‌شود که مهمان به صورت سلف سرویس از خود پذیرایی می کنند. این منو شامل محصولات لبنی، میوه و سبزیجات کاملا تازه است که امکان صرفشان در داخل اتاق نیز ممکن می باشد. این هتل رستورانی با منوی انتخابی دارد که غذاهای متنوعی بین المللی را در محیطی دنج و دلباز طبخ و سرو می کند.

کارکنان هتل


نکته دیگری که باید درباره هتل ویلا این باکو اشاره کرد، برخورد صمیمی و فوق العاده پرسنل هتل می‌باشد که تبدیل به یکی از امتیازهای ویژه آن شده است. پرسنلی که به زبان‌های عربی، فارسی، انگلیسی، ترکی، آذری و روسی مسلط هستند و تعدادی از آن ها در پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در امور مختلف مربوط به اقامت هستند.

امکانات رفاهی هتل


به جز امکاناتی مثل باغ و رستوران می توان به پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانواده، منوی مخصوص کودکان و خدمات تهیه بلیط و تور گردشگری هتل نیز اشاره کرد. بد نیست بدانید که هتل ویلا این باکو برای خلق تجربه‌های به یادماندنی گاهی موسیقی زنده را نیز در بین برنامه های سرگرم کننده‌اش گنجانده است. در نهایت باید گفت که این هتل هزینه مناسبی را برای اقامت از خریداران بلیط هواپیما باکو دریافت می‌کند و در عوض تجربه قشنگی را به آن ها هدیه می‌دهد.

اماکن نزدیک به هتل ویلا این باکو


فاصله هتل ویلا این باکو تا رستوران کینگ: ۵۰۰ متر
فاصله هتل ویلا این باکو تا مرکز خرید گنجلیک: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل ویلا این باکو تا پارک افسران: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل ویلا این باکو تا ایستگاه راه آهن باکو: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل ویلا این باکو تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۲.۷ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است