search
menu

هتل Deniz Inn City Baku

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Deniz Inn City Baku
امکانات و خدمات عمومی هتل دنیز این سیتی باکو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دنیز این سیتی باکو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Deniz Inn City Baku


هتل دنیز این سیتی باکو از هتل های باسابقه و رده بالای باکو با امکانات مناسبی است که با موقعیت جغرافیایی خوب خود توانسته به یکی از برترین گزینه‌های اقامتی در باکو تبدیل شود. بسیاری از جاهای دیدنی باکو مانند میدان فانتاین در فاصله بسیار کمی از هتل هستند به طوری که با چند دقیقه پیاده‌روی به این جاذبه‌ها دسترسی خواهید داشت. همین موقعیت و دسترسی به جاذبه‌ها یکی از علل محبوبیت این هتل بین مسافران و گردشگرانی است که قصد خرید بلیط هواپیما باکو و سفر به این شهر را دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل دنیز این سیتی باکو


دنیز این سیتی امکانات و خدمات مختلفی را برای مهمانان خود ایجاد کرده است. مهمانان با اقامت در این هتل به اینترنت رایگان دسترسی خواهند داشت که به آنان امکان برقراری ارتباط با دوستانشان و اشتراک گذاری عکس‌ها و خاطرات سفر را می‌دهد. مهمانان شاغل هتل نیز می‌توانند به وسیله اینترنت هتل به امور کاری و شغلی خود بپردازند. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مهمانان هستند و اگر در تحویل اتاق با کمی تاخیر مواجه شدید، می‌توانید از خدمات دیگر هتل مانند اتاق چمدان استفاده کنید. در بخش کانسیرج هتل، کارکنان خوش برخورد این بخش را خواهید دید که تمامی تلاششان را برای کمک به مهمانان در امور مختلفی مانند تهیه بلیط، رزرو بلیط و غیره انجام می‌دهند. هتل دارای اتاق‌ها و راهروهای بدون سیگار است و مهمانانی که می‌خواهند سیگار بکشند باید از فضاهای خارجی هتل استفاده کنند. با استفاده از خدمات کرایه خودرو هتل بی‌نیاز از وسیله‌های حمل و نقل عمومی شده و به راحتی به جاهای مختلف شهر می‌توانید بروید. حتی برای دسترسی به خدمات بانکی نیازی به خروج از هتل ندارید می‌توانید با استفاده از دستگاه خودپرداز بانکی موجود در هتل بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهید. خدمات ترانسفر فرودگاهی( باهزینه)، خدمات خانه داری، چک این/ چک اوت اختصاصی و میز تور از امکاناتی است که با اقامت در هتل Deniz Inn City Baku به آن ها دسترسی خواهید داشت. اگر اقامت طولانی‌تری در تفلیس داشته باشید حتما از خدمات لباسشویی هتل استقبال خواهید کرد چون به شما در پاکیزه نگه‌داشتن لباس‌هایتان کمک خواهد کرد.

اتاق‌های هتل


هریک از اتاق‌های هتل نشانی از معماری زیبای آذربایجانی و حس زندگی در خانه‌های باکو را دارد. تمامی اتاق‌ها دارای پنجره‌هایی بزرگ و امکانات مختلفی‌اند تا اقامت مهمانان با آسایش و راحتی بیشتری همراه باشد. هتل دارای اتاق‌های خانواده است که مناسب تعداد نفرات بیش از ۳ نفر است. اتاق‌های دلوکس دابل آن نیز دارای بالکن اختصاصی است.

امکانات اتاق‌های هتل


همه واحدهای اقامتی هتل دنیز این سیتی باکو مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون صفحه تخت هستند. امکان اتصال به اینترنت هتل در تمامی اتاق‌های هتل وجود دارد. حوله، بیده، سشوار و لوازم بهداشتی از جمله امکانات سرویس های بهداشتی اتاق‌ها هستند. کتری برقی، مینی‌بار و یخچال دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها هستند. برای اینکه خیال مهمانان از اشیا و وسیله‌های گران‌بهایشان راحت باشد، در اتاق‌ها صندوق امانات نیز قرار داده شده است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


مهمانان هتل می‌توانند پس از گشت و گذار در جاهای دیدنی باکو از خدمات ماساژ‌ هتل استفاده و خستگی در کنند. برای علاقه‌مندان به فرهنگ محلی، تورها و کلاس‌های مرتبط با آداب و رسوم سنتی آذربایجان برگزار می‌شود. تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی و کوه‌پیمایی دیگر فعالیت‌هایی است که مهمانان می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند.

رستوران هتل


هتل فاقد رستوران است اما اطراف هتل کافه‌ها و رستوران‌های فراوانی هستند که می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌های مورد نظرتان را در آن‌ها نوش جان کنید.

فاصله هتل دنیز این سیتی باکو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان فانتین: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ادبیات آذربایجانی نظامی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله کاخ اسماعیلیه: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ملی آذربایجان: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر باکو: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی باکو: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است