search
menu

هتل Bulvar Inn Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bulvar Inn Hotel Baku
امکانات عمومی هتل بلوار این باکو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل بلوار این باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bulvar Inn Hotel Baku


هتل بلوار این باکو با استفاده از تمامی امکانات، سعی بر آن دارد تا میزبان خوبی برای شما باشد. همه‌ ما برای تجربه لحظات شاد و خاطره انگیز، نیاز بالفطره‌ای به سفر داریم و قطعا لذت سفر به شهرها و کشور‌های خارجی، برای همیشه در گوشه‌ای از ذهن‌مان حک می‌شود و باقی می‌ماند. در نتیجه، با خرید بلیط هواپیما ارزان می‌توانید خود را به سفری دلچسب و لذت‌بخش در یکی از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر باکو مهمان کنید. بررسی موقعیت مکانی هتل قبل از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، برای هر مسافری، یک امر بدیهی به شمار می‌رود و طبیعتا شما هم از این قاعده مستثنا نیستید. پس لازم به ذکر است، هتل Bulvar Inn Hotel Baku با توجه به موقعیت مکانی خوب خود، فاصله چندانی با بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر باکو ندارد.
یکی از این جاذبه‌ها که رفتن به آن، هنگام سفر به شهر باکو از جذابیت زیادی برخوردار است، با عنوان مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو نام شناخته می‌شود و تنها ۳.۵ کیلومتر با هتل بلوار این فاصله دارد. در همین رابطه باید گفت، هتل بلوار این با برج‌های شعله باکو که از جمله نماد‌های شهر باکو محسوب می‌شود، فقط ۵ کیلومتر فاصله دارد. اما فراموش نکنیم که اماکن تفریحی و جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل Bulvar Inn Hotel Baku صرفا محدود به بخش‌های تاریخی و فرهنگی که دو مورد آن ذکر شد، نیست و در همین راستا می‌توانیم به مرکز خرید ۲۸ مال اشاره کنیم که جزو بهترین و مدرن‌ترین مراکز خرید شهر باکو به شمار می‌رود. مرکز خرید ۲۸ مال فاصله ۱.۲ کیلومتری با هتل بلوار این دارد که رفتن به آن خالی از لطف نیست. پس از محیط بیرونی هتل، فی الواقع نوبت آن است تا گریزی هم به فضای داخلی هتل بزنیم و از امکانات خوب آن یاد کنیم.

امکانات عمومی هتل بلوار این باکو


شرایط این روزهای جامعه جهانی به گونه‌ای شکل یافته است، که اینترنت تبدیل به یک اصل اجتناب ناپذیر در زندگی همه افراد شده است. در همین راستا، هتل Bulvar Inn Hotel Baku نیز همچون اکثر هتل‌های دنیا، اینترنت بی‌سیم رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و شما می‌توانید از همه بخش‌های هتل به این مهم دسترسی داشته باشید. بر همین اساس، شایسته است تا به یک مورد دیگر از امکانات رایگان هتل، یعنی پارکینگ اختصاصی آن نیز اشاره کنیم. امکانات دیگری نظیر حمل و نقل فرودگاه توسط کارکنان هتل بلوار این ارائه می‌شود که استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه‌ای اندک است.
از جمله سایر موارد محبوب مرتبط با هتل، اتاق‌های خانواده و رستوران آن هستند که در طول سال‌های گذشته، نظرات مثبت بسیاری را برای هتل به ارمغان آورده‌اند. همچنین می‌توان به اجاره خودرو، آرایشگاه مخصوص بانوان و آقایان، امکان تبدیل ارز، دستگاه خودپرداز، باغ مخصوص هتل و تورهای مختلفی که مستلزم پرداخت هزینه اضافی هستند؛ مانند کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری و پیاده‌روی، اسب سواری و غیره اشاره کرد. بر همین اساس، بهتر است به موارد امنیتی بالای هتل نیز که شامل کپسول‌های آتش‌نشانی، هشدار دود، هشدار‌ امنیتی، امنیت کامل شبانه روزی و صندوق امانت اشاره کنیم. اگر سفر شما به هتل بلوار این کاری باشد، به خاطر وجود دستگاه کپی و فکس، می‌توانید امور خود را سریع‌تر پیش ببرید. همچنین لازم به ذکر است، کارکنان این اقامتگاه به ۴ زبان انگلیسی، آذربایجانی، ترکی-استانبولی و روسی مسلط هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


به جرات می‌توان گفت، اتاق‌ها و امکانات آن تاثیر بسزایی در میزان محبوبیت یک هتل دارد. از همین رو، در هتل بلوار این باکو نیز شرایط ایده آل برای این مهم را مهیا کرده‌‌اند. همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، مهمانان می‌توانند در همه نقاط هتل از اینترنت رایگان استفاده کنند که این مورد طبیعتا شامل اتاق‌های هتل نیز می‌شود. علاوه بر آن، اتاق‌های هتل Bulvar Inn Hotel Bakuبه امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، حوله شخصی، دمپایی مخصوص اتاق، اتو و میز اتو در صورت درخواست مهمانان مجهز هستند. لازم به ذکر است، اتاق‌‌های هتل دارای عایق صدا هستند تا مهمانان از آرامش کافی برخوردار شوند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش دستی، سشوار است. تلویزیون، نظافت روزانه کارکنان اقامتگاه، گاوصندوق، آینه آرایش رومیزی، سیستم گرمایش مرکزی و غیره از جمله سایر امکانات اتاق‌های هتل Bulvar Inn Hotel Baku به شمار می‌روند. با این تفاسیر، بی دلیل نیست که این اقامتگاه در بین هتل‌های ۴ ستاره دنیا قرار دارد.

فاصله هتل بلوار این باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ شروان شاهان: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است