search
menu

هتل Apartment on Ismayil bay Qurtqashinli 50 Baku

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Apartment on Ismayil bay Qurtqashinli 50 Baku
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان اسماعیل بی کورتکاشینلی ۵۰ باکو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان اسماعیل بی کورتکاشینلی ۵۰ باکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Apartment on Ismayil bay Qurtqashinli 50 Baku


هتل آپارتمان اسماعیل بی کورتکاشینلی ۵۰ باکو، از هتل آپارتمان‌های خوب شهر باکو است که امکانات رفاهی مطلوب و متنوع فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت خوش و راحت برای مهمانان دارد. این هتل آپارتمان مناسب گردشگرانی است که به صورت خانوادگی یا با تعدادی از اعضای دوستان خود بلیط هواپیما باکو می‌خرند و قصد دارند بیش از سه شب در پایتخت آذربایجان اقامت کنند. در این هتل واحدهای وسیع با تجهیزات اساسی و مهم طراحی شده‌اند و خانواده‌ها می‌توانند همچون خانه خودشان، احساس آرامش و امنیت کنند. موقعیت مکانی هتل آپارتمان اسماعیل بی کورتکاشینلی ۵۰ باکو نیز خوب است و در اطراف آن پارک‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، ادارات دولتی و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند برای جابحایی در شهر و بازدید از جاهای دیدنی باکو از انواع وسایل حمل و نقل عمومی در باکو استفاده نمایند. باکو جذابیت‌های تاریخی و فرهنگی و همچنین بناهای مدرن فراوانی برای ارائه دادن دارد. گردشگران با قدم زدن در خیابان‌های باکو از نزدیک فرهنگ محلی و سبک زندگی مردمان آذری را که بسیار خونگرم و صمیمی هستند، لمس می‌کنند. پس از گشت و گذارهای فراوان البته که استراحت در واحدهای دنج و راحت هتل آپارتمان اسماعیل بی کورتکاشینلی ۵۰ باکو می‌چسبد. مهمانان می‌توانند برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خورد و خوراک در آشپزخانه واحدهایشان به پخت و پز وعده‌های غذایی‌شان بپردازند. مارکت‌ها و فروشگاه‌های غذایی متعدد در نزدیکی هتل وجود دارند و مهمانان می‌توانند مواد غذایی اولیه را از آن‌ها تهیه کنند. اقامت در هتل Apartment on Ismayil bay Qurtqashinli 50 Baku تجربه‌ای متفاوت و شیرین برای گردشگران خواهد بود. شما هم امکانات و شرایط این هتل آپارتمان زیبا را بررسی و با نیازها و بودجه‌تان مقایسه نمایید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان اسماعیل بی کورتکاشینلی ۵۰ باکو


در هتل آپارتمان اسماعیل بی کورتکاشینلی ۵۰ باکو برای آسایش و رفاه مهمانان برخی خدمات و امکانات در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در همه نقاط هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کپسول آتش‌نشانی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، اتو و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل هتل مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و آذری مسلط هستند و با مهمانان خارجی به‌خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که می‌خواهند همراه حیوان خانگی‌شان به باکو سفر کنند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل آپارتمان اسماعیل بی کورتکاشینلی ۵۰ باکو سه واحد قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از دریا، شهر و جاذبه‌ها تشکیل می‌دهد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا است. از ترکیب رنگ‌های زیبا و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه باکیفیت و کلاسیک چیدمان یافته‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. تمیزی اتاق‌ها اطمینان‌بخش بوده و خدمات خانه‌داری در صورت درخواست مهمان با دریافت هزینه به واحدها ارائه می‌گردد. ضمناً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴:۳۰ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۱:۳۰ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل آپارتمان اسماعیل بی کورتکاشینلی ۵۰ باکو امکانات رفاهی شیک، اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، یخچال، قهوه/ چای‌ساز، کمد لباس، دراور، تلفن، میز تحریر، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند. واحدها دارای فضای آشپزخانه با تجهیزات کامل آپشزی و پذیرایی هستند.

فاصله هتل آپارتمان اسماعیل بی کورتکاشینلی ۵۰ باکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج های شعله باکو: ۹۵۰ متر
فاصله تا میدان فواره‌ها باکو: ۲ کیلومتر
فاصله تا باغ فیلارمونیک باکو: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر باکو: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ شیروان شاه باکو: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو: ۷٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است