search
menu

هتل Amber Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amber Hotel Baku
امکانات هتل آمبر باکو
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آمبر باکو

درباره هتل Amber Hotel Baku


هتل آمبر باکو در موقعیت مکانی بسیار مناسبی در چند قدمی مرکز تجاری کاسپین پلازا قرار گرفته و برای گردشگرانی که به منظور گشت و گذار در مراکز خرید باکو، بلیط هواپیما این شهر دیدنی را خریداری می کنند، بسیار مناسب است. این هتل چهار ستاره که گستره وسیعی از امکانات رفاهی را در خود جای داده، برای اقامتی طولانی مدت در شهر باکو به خوبی بهینه شده و از تجهیزات اقامتی بسیار مناسب و فضای دلنشین و آرامش بخشی برخوردار گشته است.

امکانات هتل آمبر باکو


اگر جزء گردشگرانی هستید که امکانات رفاهی برایشان در اولویت قرار دارد و دلیل اصلی اقامتی طولانی در هتل به حساب می آید، هتل Amber Hotel را برای اقامت برگزینید، چراکه این هتل با داشتن محدوده وسیعی از امکانات، هیچ گردشگری را که برای تجربه اقامتی لذت بخش، بلیط هواپیما سفرمارکت را به مقصد باکو خریداری می کند، ناامید نمی سازد. وجود امکانات رفاهی از قبیل: استخر سرپوشیده، پارکینگ رایگان، آسانسور، حمام بخار، جکوزی، مرکز تناسب اندام، اسپا، نوشگاه و کافی شاپ موجب شده که گردشگران و خریداران بلیط هواپیما باکو در طول اقامت در این مکان از هر نیازی بی نیاز گردند و اقامتی بیادماندنی را تجربه کنند. رستوران هتل آمبر باکو که نقطه قوت اصلی این اقامتگاه محسوب می شود، نه تنها از فضای دل انگیزی برخوردار است، بلکه هرروز منویی پر و پیمان، مملو از لذیذترین غذاهای اروپایی را در اختیار میهمانان قرار می دهد تا فرصت چشیدن طعم غذاهای متنوع برای شیفتگان غذاهای اروپایی فراهم گردد.

خدمات هتل


به لطف وجود پرسنلی مجرب و متعهد در هتل Amber Hotel Baku، کلیه خدمات رفاهی با بالاترین کیفیت ممکن به گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت ارائه می گردد. وجود خدماتی از قبیل: خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، واکس کفش، خرید بلیط جاهای دیدنی باکو، کرایه تاکسی، روم سرویس، تحویل مواد غذایی، پذیرش شبانه روزی و صرافی همگی نوید اقامتی خوش را به میهمانان می دهند. ناگفته نماند که در این هتل خدمت رسانی به معلولین با ارائه امکاناتی برای جابجایی و اقامت این عزیزان صورت می گیرد.

واحدهای اقامتی هتل


تنوع بالای گزینه های اقامتی هتل آمبر باکو موجب شده که بسیاری این هتل را برای اقامتی طولانی برگزینند. ارائه سوئیت های مختلفی از قبیل دیلاکس و ماه عسل، دست گردشگران را در انتخاب مکانی مناسب باز گذاشته و باعث شده است که افراد قادر باشند مکانی متناسب با بودجه و نیازهای خود انتخاب کنند. در مورد طراحی، معماری و دکوراسیون اتاق ها نیز باید گفت که همان طور که در تصاویر مشخص است، کلیه اتاق ها به زیبایی و با رنگ هایی گرم و دلنشین نقاشی و دکور شده و به کلیه اسباب و وسایل اقامتی مجهز گردیده اند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


کلیه وسایل مورد نیاز برای اقامتی طولانی از قبیل: تلویزیون، میز تحریر، دستگاه قهوه جوش و چای ساز، سشوار، دراور، تخت خواب هایی نرم و راحت، مبلمانی شیک، میز و صندلی، آباژور و .. در تک تک واحدهای اقامتی هتل آمبر باکو گنجانده شده تا هیچ کم و کسری در طول اقامت در این مکان برای میهمانان وجود نداشته باشد.

موقعیت مکانی هتل


خبر خوش برای آن دسته از گردشگرانی که به قصد بازدید از جاهای دیدنی باکو به این شهر سفر می کنند، این است که هتل آمبر باکو در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی باکو از قبیل: موزه ملی تاریخ جمهوری آذربایجان، کاخ شروان شاهان، پارک مفاخر باکو و موزه فرش باکو قرار گرفته و بدلیل نزدیکی به ایستگاه متروی باکو، امکان دسترسی به دیگر اماکن دیدنی باکو نیز فراهم گردیده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آمبر باکو


فاصله هتل تا موزه ملی تاریخ جمهوری آذربایجان: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج های شعله باکو: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک هایلند باکو: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه فرش باکو: ۶.۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است