search
menu

هتل Alba & Spa Baku

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alba & Spa Baku
امکانات عمومی هتل آلبا اند اسپا باکو
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلبا اند اسپا باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alba & Spa Baku


هتل آلبا اند اسپای باکو هتلی لوکس و پنج ستاره در منطقه نریمانوف باکو واقع شده است که تا مراکز خرید مشهور مترو پارک و گنجلیک فاصله بسیار اندکی دارد. هتل آلبا باکو در ۵ طبقه در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است و از نظر موقعیت مکانی و مجاورت Alba Hotel & Spa با مکان‌ های دیدنی مانند مرکز فرهنگی حیدر علی اف، برج دختر و برج شعله های آتش در وضعیت خوبی قرار دارد.
همان طور که از نامش پیداست، این هتل به دلیل داشتن اسپای مجهز مورد توجه گردشگران بسیاری از سطح دنیا قرار می گیرد. از بالکن های موجود در اتاق ها چشم انداز بی نظیری از شهر زیبای باکو مانند میدان آزادی را تماشا خواهید کرد. فاصله ایستگاه مترو به این هتل بسیار کم است و از این طریق می توانید به سرتاسر شهر باکو دسترسی داشته باشید. برای رفت و آمد بین هتل و فرودگاه نیز می توانید از شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه جداگانه بهره مند شوید.

امکانات عمومی هتل آلبا اند اسپا باکو


یکی از مزیت های اصلی این هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در کل مجموعه است. علاوه بر آن، در Alba Hotel & Spa پارکینگ رایگان در اختیار مهمانانی قرار داده می شود که با خودروی شخصی سفر می کنند. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. کارکنان پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و با رفتار مناسب و صمیمی خود توجه بسیاری را به سوی خود جذب می کنند و به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل مشتاق می شوند، همچنین همگی به زبان‌ های آذری، ترکی، روسی و انگلیسی صحبت می کنند. مطمئن باشید اقامتی به یادماندنی و فراموش نشدنی در Alba Hotel & Spa در انتظار شماست. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. همچنین برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل


یکی از تفریحات در این هتل کلوب های شبانه است که دی جی ها با پخش موسیقی زنده لحظات خوشی برایتان به ارمغان می آورند. مرکز اسپا یکی از بهترین‌ های هتل آلبا در شهر باکو به شمار می رود، اتاق‌ های ماساژ توسط افرادی باتجربه همه خستگی را از تنتان بیرون خواهند کرد. همچنین این مجموعه شامل سونا، جکوزی و اتاق بخار است و برای طرفداران ورزش نیز سالن بدنسازی و مرکز تناسب اندام است که با به روزترین دستگاه ها دنیا در اختیارتان قرار داده می شود. در هتل آلبا باکو استخر سرپوشیده وجود دارد و در کنار استخر نیز چندین نیمکت به چشم می خورند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این هتل ۱۰۰ اتاق وجود دارد که همگی بسیار راحت و تمیز هستند و به طور مرتب روزانه نظافت می شوند، همه لوازم ضروری برای اقامتی راحت در داخل اتاق ها قرار داده شده است، انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق تریپل استاندارد. همه اتاق‌ های این هتل چشم انداز زیبایی رو به شهر زیبای باکو دارند. همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون، چای ساز، میزکار، کمد لباس، گاوصندوق هستند، همچنین حمام اختصاصی داخل اتاق ها نیز مجهز به دوش، وان، لوازم آرایشی بهداشتی، حوله، سشوار و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. لازم به ذکر است در اتاق های این هتل استعمال سیگار ممنوع است، اما قسمت مخصوصی به دور از اتاق ها برای استعمال دخانیات تعبیه گردیده است. هزینه اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان، از ۳ تا ۱۲ ساله بدون استفاده از سرویس جداگانه رایگان و برای افراد بالای ۱۳ سال به صورت کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


رستوران های هتل آلبا برای صبحانه به صورت سلف سرویس و برای ناهار و شام به صورت منویی در اختیارتان قرار دارند. در رستوران اول Alba Hotel & Spa می توانید انواع غذاهای ایتالیایی، پیتزا، غذاهای دریایی، انواع استیک، غذاهای ترکی، روسی و اروپایی را سفارش دهید. دومین رستوران نیز تقریبا همانند رستوران اول غذاهای متنوعی سرو می کند اما با این تفاوت که اینجا سلف سرویس نیست. در کافی شاپ هتل نیز می توانید در طول روز میان وعده خوشمزه ای نوش جان کنید.

فاصله هتل آلبا اند اسپا باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ سعادت: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر مدرن: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا ایچری شهر: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ فیلارمونیک: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا برج های شعله: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است