search
menu

هتل Admiral Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Admiral Hotel Baku
امکانات هتل ادمیرال باکو
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک هتل ادمیرال باکو

درباره هتل Admiral Hotel Baku


هتل ادمیرال باکو از گزینه های اقامتی باکیفیت و اقتصادی اقامت در باکو است که از مزایایی فراوان نظیر امکاناتی مناسب و موقعیت مکانی مطلوب برخوردار بوده و بدلیل داشتن پرسنلی کارآزموده و فضایی باصفا و دلنشین و همچنین نرخ اقامتی منصفانه به انتخاب شماره یک بسیاری از خریداران بلیط هواپیما باکو مبدل گردیده و در فهرست برترین اقامتگاه های شهر دل انگیز باکو جا خوش کرده است.

امکانات هتل ادمیرال باکو


از آنجایی که هتل ادمیرال باکو، اقامتگاهی ۴ ستاره محسوب می شود، انتظار می رود که این هتل از حداقل امکانات رفاهی برای اقامتی بیادماندنی برخوردار باشد. خوشبختانه همینطور نیز هست و هتل Admiral Hotel با داشتن امکاناتی از قبیل: پارکینگی رایگان، آسانسور، اتاق نگهداری از چمدان، سونا، اسپا، جکوزی و حمام بخار، اقامتی لذت بخش را برای کلیه خریداران بلیط هواپیما خارجی باکو تضمین کرده است. گفتنی است که این هتل برای رفاه حال بیشتر میهمانان، سالن ورزشی مناسبی را در فضای وسیع و دل انگیز خود تعبیه کرده تا هیچ عذر و بهانه ای برای دوری از ورزش در طول اقامت در این مکان برای گردشگران وجود نداشته باشد. برای خورد و خوراک گردشگران نیز رستورانی باکیفیت با فضایی دلنشین و منویی پربار برای میهمانان هتل در نظر گرفته شده تا از این بابت نیز هیچ کم و کاستی در طول اقامت در این مکان وجود نداشته باشد.

خدمات هتل


همانند بخش امکانات، هتل ادمیرال باکو در این بخش نیز به شایستگی درخشیده و امکان برخورداری از خدمات رفاهی فراوانی نظیر پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، فکس، فتوکپی، پرینت، سرویس شاتل فرودگاهی و ماساژ را برای میهمانان خود فراهم آورده است. ناگفته نماند که اینترنت وایفای هتل برای گردشگرانی که دوست ندارند حتی لحظه ای از فضای مجازی دور باشند، بسیار کارآمد بوده و از سرعتی بسیار مناسب برخوردار است و در همان بدو ورود به آن ها ارائه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل


دکوراسیون واحدهای اقامتی هتل Admiral Hotel Baku چنان زیبا و دل انگیز است که در همان نگاه نخست، توجه شما را به خود جلب می کند. کلیه اتاق ها با رنگ هایی بسیار دلنشین نقاشی و با وسایل و تجهیزاتی سفید رنگ و هماهنگ با دکوراسیون زیبای اتاق چیدمان شده اند. استفاده بهینه از فضاها و بکارگیری معماری ساده گرایی موجب شده که دکور واحدهای اقامتی این هتل با سلیقه اکثر میهمانان هماهنگ باشد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


کلیه اسباب و وسایلی که برای اقامتی طولانی مدت بدان نیاز دارید، در این هتل گنجانده شده است: از مبلمانی شیک و مجلل گرفته تا تلویزیون و میز تحریر، تمامی تجهیزات اقامتی مناسب در این مکان قرار داده شده تا هیچ کم و کاستی احساس نگشته و حس حضور در خانه به گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت منتقل گردد. میز آرایش، کمدلباس، تلفن، کپسول آتش نشانی، میز و صندلی، دراور، حوله، سشوار، شامپو و صابون از جمله تجهیزات اقامتی فراوانی است که در واحد اقامتی خود در این هتل خواهید یافت.

موقعیت مکانی هتل


به لطف قرار گرفتن در موقعیت مکانی بسیار مطلوب، این امکان برای گردشگرانی که برای گشت و گذار بلیط هواپیما باکو را خریداری می کنند، فراهم گردیده تا در زمانی کوتاه به برخی از محبوب ترین جاهای دیدنی باکو نظیر مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو و قلعه دختر باکو دسترسی داشته باشند. میهمانان با اقامت در این هتل قادر خواهند بود از طریق ایستگاه متروی گانجلیک که در نزدیکی این هتل واقع شده، در زمانی کوتاه به تمام نقاط شهر سفر کرده و لذت گشت و گذار در این شهر دیدنی را با هزینه ای ناچیز تجربه کنند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل ادمیرال باکو


فاصله هتل تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل دریای کاسپین: ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه دختر باکو: ۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه فرش آذربایجان: ‌۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک های لند باکو: ۸.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است