search
menu

هتل Silk Road Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Silk Road Hotel Yerevan
امکانات عمومی هتل سیلک رود ایروان
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیلک رود ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Silk Road Hotel Yerevan


هتل سیلک رود ایروان، یکی از هتل‌های خوب ۳ ستاره خوب در ایروان پایتخت ارمنستان است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب، اقامت خوش و راحت برای مهمانان تأمین می‌نماید. مهمانانی که دوست دارند به بسیاری از جاذبه‌های طبیعی و برخی جاذبه‌های تاریخی شهر دسترسی آسان داشته باشند، می‌توانند این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. از آن جایی که ایروان جزو مقاصد محبوب گردشگری در دنیا و به خصوص ایران به حساب می‌آید، سالانه گردشگران زیادی این شهر را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. کلیساهای ایروان، جاهای دیدنی ایروان، موزه‌های ایروان و ... زیبا هستند و ارزش بازدید دارند. مهمانان می‌توانند پس از پشت سر گذاشتن یک روز پر از جنب و جوش در هتل سیلک رود ایروان استراحت و خستگی کل روز را از تنشان رفع می‌کند. کارکنان هتل Silk Road Hotel Yerevanبسیار محترم، خوش برخورد و کاردان هستند و سعی می‌کنند اقامت دل‌چسب و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم نمایند.

امکانات عمومی هتل سیلک رود ایروان


در هتل سیلک رود ایروان برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات متعدد و مناسب در نظر گرفته شده‌اند. مسافرانی که به جای خرید بلیط هواپیما ایروان با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. برای استفاده از پارکینگ هتل رزرواسیون قبلی نیاز نیست و مهمانان در هر زمان قادر به استفاده از آن هستند. در سراسر هتل مهمانان می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته و امور آنلاینشان را به موقع و با سرعت بالا انجام دهند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است.
مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هر گونه سؤال، نیاز و یا برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، اتو، لباسشویی، خدمات شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. همچنین، تسلط پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و روسی باعث شده با مهمانان خارجی به راحتی ارتباط برقرار کنند. لازم به ذکر است، در محوطه بیرونی هتل تراس، فضای سبز و تجهیزات باربکیو وجود دارند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری و فراغت از آن‌ها استفاده و لحظات خوشی کنار دوستان و عزیزانشان سپری کنند. مهمانانی که قصد سفر به ایروان همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی‌گیرد.

اتاق‌ های هتل


در هتل سیلک رود ایروان انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع وجود دارند و مهمانان می‌توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. اتاق‌های هتل سیلک رود ایروان شامل واحدهای سینگل اکونومی، دبل، توئین، تریپل و ... هستند. داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی مطلوب و اساسی فراهم گشته‌اند. دکوراسیون اتاق‌ها زیبا و کلاسیک است. ترکیب رنگ‌های زیبا و اشیا چوبی با یکدیگر ادغام شده و فضای دل‌نشینی به وجود آورده‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل سیلک رود ایروان ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۱ الی ۱۲٫۳ بعدازظهر است.

امکانات اتاق‌ های هتل


در اتاق‌های هتل سیلک رود ایروان انواع امکانات رفاهی مناسب و اساسی شامل سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تخت خواب، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، دوش، حوله، لوازم بهداشتی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل سیلک رود ایروان یک سری فعالیت‌ها و امکانات سرگرم کننده برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان در اوقات بیکاری و فراغت از آن‌ها بهره‌مند شده و حوصله‌شان سر نرود. در طول روز مهمانان می‌توانند به یادگیری بافندگی و قالیبافی بپردازند. این می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای برای مهمانان باشد و در عین سرگرم شدن، هنر جدیدی یاد بگیرند.

رستوران هتل


در رستوران هتل سیلک رود ایروان همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای برای مهمانان آماده و سرو می‌گردد. صبحانه شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه است. نان تازه‌ و گرمی که توسط کارکنان بامهارت و مهربان مقابل چشم مهمانان در تنور آماده می‌گردد، خوردن دارد. بوی نان محلی و تنوری مهمانان را سرحال و بانشاط می‌کند. مهمانان می‌توانند صبحانه‌شان در فضای سرپوشیده رستوران و یا در تراس و فضای سبز حیاط هتل نوش جان کنند.

فاصله هتل سیلک رود ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک عشاق ایروان: ۸۰۴ متر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد کبود ایروان: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری ایروان: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۱٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است