search
menu

هتل MGA Hostel & Tours Yerevan

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MGA Hostel & Tours Yerevan
امکانات عمومی هاستل ام جی ای و تورز ایروان
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هاستل ام جی ای و تورز ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل MGA Hostel & Tours Yerevan


یکی از هتل‌های خوب و مناسب برای گردشگران در سفر به ایروان پایتخت کشور ارمنستان، هاستل ام جی ای و تورز ایروان است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب، اقامت خوش و راحت برای مهمانان تأمین می‌نماید. ایروان از جمله مقاصد محبوب میان گردشگران دنیا و به خصوص گردشگران ایرانی است و سالانه مسافران بی‌شماری برای تفریح و تعطیلات این شهر را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. مهمانانی که دوست دارند در سفر به ایروان بیشتر اوقاتشان را صرف گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی ایروان، کلیساهای ایروان و ... بکنند و پس از یک روز پر از جنب و جوش استراحت جانانه بکنند، هاستل ام جی ای و تورز ایروان گزینه بسیار مناسبی است. امکاناتی که در این هتل برای مهمانان فراهم گشته، خستگی کل روز را از تنشان رفع می‌کند. همچنین، این هتل تا مرکز تاریخی شهر و میدان جمهوری تنها ۶۰۰ متر فاصله دارد. در اطراف هتل نیز کافه رستوران‌ها و بارهای متعدد وجود دارند. مهمانان می‌توانند برای امتحان غذاهای محلی به یکی از آن‌ها مراجعه نمایند. کارکنان هتل MGA Hostel & Tours Yerevan بسیار خوش برخورد و مجرب هستند و سعی می‌کنند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هاستل ام جی ای و تورز ایروان


در هاستل ام جی ای و تورز ایروان برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات متعدد و مناسب در نظر گرفته شده‌اند. مسافرانی که به جای خرید بلیط هواپیما ایروان با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند با اقامت در این هتل از پارکینگ رایگان استفاده کنند و از بابت امنیت ماشینشان نگرانی نداشته باشند. برای استفاده از پارکینگ هتل رزرواسیون قبلی نیاز نیست و مهمانان در هر زمان قادر به استفاده از آن هستند. در سراسر هتل مهمانان می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته و امور آنلاینشان را به موقع و با سرعت بالا انجام دهند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه ATM، اتاق چمدان، مینی مارکت، اتاق مخصوص سیگار و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هر گونه سؤال، نیاز و یا برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، اتو، لباسشویی، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. همچنین، تسلط پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی باعث شده با مهمانان خارجی به راحتی ارتباط برقرار کنند. لازم به ذکر است، در محوطه بیرونی هتل تراس، مبلمان مخصوص فضای باز و محوطه پیک نیک وجود دارند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری و فراغت از آن‌ها استفاده کنند. مهمانانی که قصد سفر به ایروان همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی‌گیرد.

اتاق‌ های هتل


در هاستل ام جی ای و تورز ایروان انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع وجود دارند و مهمانان می‌توانند اتاقی را که مد نظرشان بوده و با سلیقه و نیازشان مطابقت دارد، انتخاب و رزرو کنند. اتاق‌های هاستل ام جی ای و تورز ایروان شامل واحدهای دبل استاندارد، دلوکس، تریپل سوپریور، استودیو، تخت در خوابگاه ۸ تخته و ... هستند. داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی مطلوب و اساسی فراهم گشته‌اند. دکوراسیون اتاق‌ها زیبا و دل‌باز است. رنگ‌های شاد و زیبا با یکدیگر ادغام و هماهنگ شده‌اند و فضای دل‌نشینی به وجود آورده‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هاستل ام جی ای و تورز ایروان ساعت ۱ بعدازظهر و تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۱ الی ۱۱٫۳ ظهر است.

امکانات اتاق‌ های هتل


در اتاق‌های هاستل ام جی ای و تورز ایروان انواع امکانات رفاهی مناسب و اساسی شامل سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تخت خواب، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، دوش، حوله، لوازم بهداشتی و ... وجود دارند. برخی واحدها دارای فضای آشپزخانه هستند که امکانات اساسی نظیر کابینت، سینک ظرف‌شویی، اجاق گاز صفحه‌ای، ماشین ظرف‌شویی، ماکروویو، لوازم پخت و پز و پذیرایی، میز و صندلی ناهارخوری، یخچال، قهوه/ چای ساز و ... در آن مهیا گشته‌اند. علاوه بر این، یک آشپزخانه مشترک برای واحدها در نظر گرفته شده است. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد اولیه غذایی خودشان به آشپزی بپردازند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هاستل ام جی ای و تورز ایروان یک سری فعالیت‌ها و امکانات سرگرم کننده برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان در اوقات بیکاری و فراغت از آن‌ها بهره‌مند شده و حوصله‌شان سر نرود. در طول روز مهمانان می‌توانند به فعالیت‌هایی چون شرکت در تورهای پیاده روی، دوچرخه سواری و اسکی در زمستان بپردازند. یک اتاق بازی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. همچنین، در سالن زیبایی هتل هم برای خانم‌ها و آقایان انواع خدمات زیبایی و مراقبتی ارائه می‌گردد.

رستوران هتل


در رستوران هاستل ام جی ای و تورز ایروان وعده صبحانه خوشمزه با نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع به مهمانان سرو می‌گردد. همچنین، در بار نوشیدنی جات انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند. برای خوردن دیگر وعده‌های اصلی نیز، مهمانان می‌توانند به یکی از کافه رستوران‌های نزدیک هتل مراجعه نمایند.

فاصله هاستل ام جی ای و تورز ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان جمهوری ایروان: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله تا بازار و خیابان ورنیساژ ایروان: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق ایروان: ۱٫۵کیلومتر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۱٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است