search
menu

هتل Aramazd Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aramazd Yerevan
امکانات عمومی هتل آرامازد ایروان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرامازد ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aramazd Yerevan


یکی از مناسب ترین هتل های سه ستاره ایروان، پایتخت کشور ارمنستان، هتل آرامازد ایروان است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب، اقامت خوش و راحت برای مهمانان تأمین می نماید. ایروان از جمله مقاصد محبوب میان گردشگران دنیا و به خصوص گردشگران ایرانی است و سالانه مسافران بی شماری برای تفریح و تعطیلات بلیط هواپیما ایروان خریداری می کنند. مهمانانی که دوست دارند در سفر به ایروان بیشتر اوقاتشان را صرف گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی ایروان، کلیساهای ایروان و ... بکنند و از هتل برای استراحت و خواب شبانه استفاده کنند، هتل آرامازد ایروان گزینه بسیار مناسبی است. فاصله نزدیک هتل (Aramazd Yerevan) تا جاذبه های دیدنی شهر از امتیازات مثبت آن به حساب می آید. کارکنان هتل نیز بسیار خوش برخورد و مجرب هستند و سعی می کنند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هتل آرامازد ایروان


در هتل آرامازد ایروان برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات متعدد و مناسب در نظر گرفته شده اند. مسافرانی که با خودروی شخصی شان به ایروان سفر می کنند، می توانند با اقامت در این هتل از پارکینگ رایگان برای پارک خودروهایشان استفاده کنند و از بابت امنیت ماشینشان نگرانی نداشته باشند. برای استفاده از پارکینگ هتل رزرواسیون قبلی نیاز نیست و مهمانان در هر زمان قادر به استفاده از آن هستند. در سراسر هتل مهمانان می توانند به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته و امور آنلاینشان را به موقع و با سرعت بالا انجام دهند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال، نیاز و یا برای دریافت انواع خدمات از قبیل روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. همچنین، تسلط پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، ارمنی و روسی باعث شده با مهمانان خارجی به راحتی ارتباط برقرار کنند. لازم به ذکر است، مهمانانی که قصد سفر به ایروان همراه حیوان خانگی شان را دارند، بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل آرامازد ایروان انواع اتاق ها با امکانات متنوع وجود دارند و مهمانان می توانند اتاقی را که مد نظرشان بوده و با سلیقه و نیازشان مطابقت دارد، انتخاب و رزرو کنند. اتاق های هتل آرامازد ایروان شامل واحدهای سینگل، کلاسیک، خانواده و دوبل هستند. داخل اتاق ها امکانات رفاهی مطلوب و اساسی فراهم گشته اند. داخل اتاق های هتل تخت خواب، تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، دوش، حوله، لوازم بهداشتی و ... وجود دارند. اقامت در اتاق های این هتل بسیار راحت و اطمینان بخش است و مهمانان می توانند با خیال راحت این هتل را برای اقامت انتخاب کرده و اقامت خوش و مقرون به صرفه داشته باشند. استعمال هرگونه دخانیات داخل اتاق ها اکیدا ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل آرامازد ایروان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


در هتل آرامازد همه روز در ساعات معینی از صبح، وعده صبحانه به طور بوفه ای در اختیار مهمانان قرار داده می شود. مهمانان می توانند با مراجعه به سالن صبحانه خوری، از نوشیدنی ها و خوراکی های آماده شده نوش جان کنند.

فاصله هتل آرامازد ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان جمهوری ایروان: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا بازار و خیابان ورنیساژ ایروان: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق ایروان: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۴٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است