search
menu

هتل ونوس تبریز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ونوس تبریز
امکانات و خدمات عمومی هتل ونوس تبریز
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ونوس تبریز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ونوس تبریز


هتل ونوس در سال ۱۴۰۱ در شهر زیبای تبریز افتتاح شده است. ونوس از هتل‌های سه ستاره شهر تبریز است که در خیابان شریعتی جنوبی قرار دارد. ساختمان هتل ونوس تبریز ۹ طبقه و کاملا نوساز است. در این هتل امکانات متنوعی برای مهمانان فراهم شده است. یکی از مزیت‌های اقامت در هتل ونوس دسترسی راحت آن به جاهای دیدنی تبریز است. با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های معروفی نظیر ارگ علیشاه و کاخ موزه شهرداری بازدید کنید. خرید بلیط هواپیما تبریز یکی از بهترین روش‌ها برای سفر به این شهر زیبا است. با اقامت در Venus Hotel لحظات خوبی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل ونوس تبریز


در هتل ونوس تبریز طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. عزیزانی که با خودرو شخصی به تبریز سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. پذیرش هتل ونوس تبریز ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدماتی نظیر اتاق چمدان و اتاق تلفن به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل بسیار مسئولیت‌پذیر هستند و برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. لازم به ذکر است در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. هتل ونوس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان زیر ۶ سال رایگان محاسبه می‌شود. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، لابی، نمازخانه، فکس، فتوکپی، پرینتر، کپسول آتش‌نشانی، پله اضطراری و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. ناگفته نماند این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. لاندری و دستگاه واکس کفش از دیگر خدمات ارائه شده در این هتل سه ستاره هستند. ورود حیوانات خانگی به هتل ونوس تبریز ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل ونوس تبریز دارای ۳۰ واحد اقامتی ساده و جادار است. تلاش شده تا تمامی امکانات لازم در واحدهای اقامتی این مجموعه گنجانده شود. در هتل ونوس همانند خانه خودتان احساس راحتی خواهید کرد. تنوع واحدهای اقامتی هتل ونوس شامل اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته تویین، اتاق دوتخته دوبل، اتاق سه‌تخته و اتاق کانکت چهارنفره است. نمای زیبایی از شهر از بالکن اتاق‌ها دیده می‌شود. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. یخچال، مبلمان، درآور، آباژور، کمد لباس، رخت‌آویز، تلفن، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفا حریق و سیستم گرمایش و سرمایش از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


یکی از ویژگی‌های مثبت اقامت در هتل ونوس تبریز منطقه آن است. با انتخاب این هتل در یکی از بهترین مناطق تبریز از نظر گردشگری خواهید بود. هتل سه ستاره ونوس در نزدیکی بسیاری از سرشناس‌ترین جاذبه‌های شهر تبریز قرار گرفته است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از بسیاری از جاذبه‌ها، مراکز خرید و گالری‌های تبریز بازدید نمایید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل ونوس روزتان با صرف صبحانه‌ای خوشمزه آغاز خواهد شد. شما می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاق یا رستوران نوش جان کنید. رستوران هتل ونوس در طبقه اول هتل قرار گرفته و ظرفیت پذیرایی از ۳۰ مهمان را داراست. انواع غذاهای ایرانی و محلی در این رستوران سرو می‌شوند. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نیست.

فاصله هتل ونوس تبریز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ارگ علیشاه: ۶۵۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی بهنام: ۹۵۰ متر
فاصله تا موزه استاد شهریار: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه مشروطه تبریز: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آذربایجان: ۱.۶ متر
فاصله تا برج آتش‌نشانی تبریز: ۱.۸ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است