search
menu

راهنمای سفر به آلمان | صفر تا صد سفر به آلمان

[ پنهان کردن ]
راهنمای سفر به آلمان
معرفی کشور آلمان
دانستنی‌های کاربردی
شماره تلفن ‌های ضروری
شهرهای مهم و گردشگری آلمان
آب و هوای کشور آلمان
عبارت های ضروری در سفر به آلمان
شرایط ویزای آلمان
حمل و نقل عمومی در آلمان
سیمکارت های آلمان
جشن ها و مناسبت های کشور آلمان
امنیت در کشور آلمان

راهنمای سفر به آلمان


سفر کردن به آلمان یکی از آرزوهای ایرانی‌هاست، زیرا آلمان در میان کشورهای دیگر جذابیت زیادی دارد و پیشنهاد ما این است برای یک‌بار هم که شده با خرید بلیط هواپیما هامبورگ به این کشور تماشایی سفر کرده و از جاهای دیدنی این کشور بازدید کنید. جاذبه‌های دیدنی این کشور به‌قدری زیاد هستند که برای هر نوع سلیقه و بودجه‌، مکانی در این کشور یافت می‌شود؛ از جاذبه‌های تاریخی گرفته تا جاهای دیدنی مدرن که همگی هوش از سرتان خواهند برد. آلمان در زمینه موسیقی و هنر نیز مشهور است و وجود مناطق سرسبز و دیدنی بی‌شماری مانند جنگل، رودخانه و طبیعت‌هایی بکر در این کشور موجب شده که آلمان نسبت به سایر کشورهای جهان، کشوری متمایز باشد. حال برای سفر به Germany بهتر است اطلاعات جامعی درباره این کشور کسب کنید و سفر به‌یادماندنی‌تان را آغاز نمایید. بنابراین در هنگام سفر به این کشور دیدنی برنامه‌ریزی دقیقی توصیه می‌شود تا بازدید از مکانی از قلم نیفتد. با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات موردنیاز و دانستنی‌های اولیه در رابطه با سفر به آلمان را کسب کنید.
راهنمای سفر به آلمان | صفر تا صد سفر به آلمان

معرفی کشور آلمان


آلمان در اروپای مرکزی و غربی قرار دارد که از شمال با کشور دانمارک و از شرق با کشورهای لهستان و جمهوری چک همسایه است. با توجه به مساحت این کشور می‌توان ادعا کرد که یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شود، همچنین بخشی از آلمان به دریاچه و جنگل اختصاص دارد. علاوه بر موارد ذکر شده، آلمان به آب‌های آزاد نیز دسترسی دارد و از طریق دریای شمال و دریای بالتیک قابل‌دسترس است. طولانی‌ترین رودهای آلمان عبارت‌اند از: راین، الب و دانوب؛ رود راین به‌عنوان بزرگ‌ترین رود اروپایی از جنوب آلمان می‌گذرد و رود دانوب نیز از جنوب کشور عبور می‌کند. در طول تاریخ، کشور آلمان همواره میزبان مهاجران زیادی بوده است، بااینکه کشور آلمان در دو جنگ جهانی اول و دوم با شکست مواجه گشته اما خیلی زود به روال قبلی خود بازگشته است. نظام سیاسی آلمان نیز جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی بوده و بر همین اساس آلمان به چهار بخش شرقی، غربی، شمالی و جنوبی تقسیم شده است، البته بعد از جنگ جهانی دوم به آلمان شرقی و غربی تقسیم بندی گردید. در حال حاضر نیز آلمان کشوری با ۱۲ ایالت است و هرکدام از این ایالت‌ها قوانین اجتماعی متفاوتی دارند، مهم‌تر از همه وجود آرامش در کشورهای اروپایی است که در این کشور به‌طور کامل رعایت می‌شود. هنر همواره جزو اولویت‌های مردم آلمان بوده و تنها با موسیقی کلاسیک خود توانسته‌اند دنیا را متحول کنند و آهنگ‌سازان بزرگی مانند باخ، موتزارت، بتهوون، برامس، واگنر و ماهلر را به جامعه تحویل دهند. در یک‌کلام می‌توان گفت؛ فرهنگ در این کشور بسیار متنوع است و محل بسیار مناسبی برای زندگی و تحصیل شناخته می‌شود؛ یک مورد جالب‌توجه دیگر در مورد آلمان این است که اکثر مردم به زبان انگلیسی تسلط دارند. بنابراین با این اوصاف پیشنهاد می‌کنیم به رزرو اینترنتی بلیط هواپیما اقدام کنید و سفر رؤیایی‌تان را آغاز نمایید.

دانستنی‌های کاربردی


• ویزا: می‌خواهد
• واحد پول: یورو
• زمان محلی: ۲ ساعت و نیم عقب‌تر از تهران، ۱.۳۰+ گرینویچ
• زبان رسمی: آلمانی
• دین اکثریت مردم: مسیحیت پروتستان
• بهترین زمان سفر: همه فصل‌ها مناسب است، بهار و پاییز نسبت به بقیه فصل‌ها ایده‌آل‌تر است.
• سبک تفریحات: بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، تئاتر، فضانوردی، کنسرت‌ها، خرید.
• نوع برق شهری: ۲۳۰ ولت و فرکانس ۵۰ هرتز
• سوغاتی‌ها: تزئینات کریسمس، مجسمه‌های تزئینی، نوشیدنی‌ها، ساعت، کفش، اسباب‌بازی، شکلات.

شماره تلفن ‌های ضروری


کد تلفن کشور: ۴۹+
پلیس: ۱۱۰
آتش‌نشانی: ۱۱۲
آمبولانس: ۱۱۲

شهرهای مهم و گردشگری آلمان


برلین Berlin: شهر برلین به‌عنوان پایتخت کشور آلمان در شمال شرقی کشور و در ساحل رودخانه‌های اسپری و هاول قرار دارد. این شهر یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور به شمار می‌رود. همچنین شهر برلین یکی از مقاصد توریستی برای گردشگران شناخته شده است، به‌طوری‌که سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیاست. شهر برلین در دوره جنگ سرد توسط دیوار برلین به دو بخش غربی و شرقی تقسیم‌ شده و مرکز سیاسی آلمان در این شهر مستقر است. رستوران، کلوب شبانه، گالری‌ و فروشگاه‌های زیادی در این شهر زیبا در دسترس هستند، حتی چندین تئاتر و موزه نیز دایر گردیده است که طرفداران خود را دارند. همچنین وجود چندین کاخ و باغ‌ سلطنتی در شهر برلین نشان‌دهنده تاریخی غنی و فرهنگ پربار کشور آلمان است.
راهنمای سفر به آلمان | صفر تا صد سفر به آلمان

فرانکفورت Frankfurt: فرانکفورت یکی دیگر از شهرهای مهم کشور آلمان و بزرگ‌ترین شهر ایالت هسن به شمار می‌رود. در واقع می‌توان گفت، فرانکفورت تلفیق زیبایی از زندگی سنتی و مدرن است و به‌عنوان مرکز اقتصادی و فرهنگی در کشور آلمان جزو باکیفیت‌ترین شهرهای اروپایی شناخته می‌شود. از جمله جاهای دیدنی فرانکفورت می‌توان به برج اصلی و باغ‌وحش اشاره کرد که حیوانات متنوعی در این باغ‌وحش به چشم می‌خورند. همچنین شهر فرانکفورت علاوه بر طبیعت زیبای خود، چندین موزه قدیمی و کلیسای زیبا نیز دارد که توجه گردشگران را به‌سوی خود جلب می‌کنند.
مونیخ Munich: مونیخ مرکز ایالت باواریا است که در سمت کوه‌های آلپ قرار دارد و همین دلیل بر بالا بودن میزان رطوبت در این شهر است، اما بااین‌حال، با آب و هوای دل‌انگیز و طبیعت زیبای خود جزو سرسبزترین شهر آلمان به شمار می‌رود. مونیخ به‌عنوان سومین شهر کشور آلمان شناخته می‌شود و به‌عنوان شهر ثروتمند با جاذبه‌های دیدنی زیبا از مسافران زیادی استقبال می‌کند. با سفر به شهر مونیخ می‌توانید از طبیعت زیبا و موزه‌های منحصربه‌فرد و بناهای تاریخی بازدید کرده یا در جشنواره‌های متعددی شرکت کنید.
دوسلدورف Dusseldorf: شهر دوسلدورف از شهرهای مهم آلمان و مرکز ایالت نوردراین- وستفالن است که در شمال رین وستفالن قرار دارد و هفتمین شهر پرجمعیت آلمان و پایتخت مد و هنر آلمان به شمار می‌رود. این شهر در زمینه کسب‌وکار بین‌المللی شهرت دارد و سالانه میزبان چندین نمایشگاه تجاری می‌شود. مورد جالب‌توجه این است که با عبور رودخانه راین از این شهر مناظر بسیار دیدنی خلق شده است، همچنین همین رودخانه دلیل بر آب و هوای متعادل دوسلدورف است.
درسدن Dresden: درسدن یکی از شهرهای سرسبز و مهم در شرق کشور آلمان است که طرفداران زیادی دارد. شهر درسدن به فلورانس البه معروف است و جزو شهرهای صنعتی آلمان شناخته می‌شود که در جنگ جهانی دوم آسیب زیادی دیده اما در طی سال‌ها مورد مرمت قرار گرفته است. درسدن شامل ساختمان‌های تاریخی زیادی است، ساختمان‌هایی که دارای قدمت چند صدساله هستند و بدین‌جهت در میان گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردارند. شهر درسدن دارای گنجینه‌های تاریخی زیادی است و مجسمه‌های رسمی سینت‌‌ها و پادشاهان در این شهر دیده می‌شوند. همچنین شهر درسدن آب و هوای سرد و اقیانوسی دارد که تابستان‌های این شهر بسیار گرم و زمستان‌های آن نیز به‌شدت سرد هستند.
کلن Cologne: شهر کلن، شهر دوهزارساله‌ای است که قدمت آن به دوره رومیان برمی‌گردد. در شهر کلن انواع کلیساها، مناطق باستانی و قدیمی وجود دارند و از نظر تاریخی، فرهنگی و اقتصادی جزو مهم‌ترین شهرهای اروپایی به شمار می‌رود. این شهر زیبا نیز همانند شهرهای دیگر در جنگ جهانی دوم تخریب گردیده اما در طی سال‌های بعدی به بهترین شکل ممکن موردبازسازی قرار گرفته است. کارناوال زیبایی در ماه فوریه در این شهر برگزار می‌شود که با خرید بلیط هواپیما خارجی می‌توانید از نزدیک شاهد این کارناوال باشید.
هامبورگ Hamburg: دومین شهر بزرگ و هشتمین شهر در اتحادیه اروپا هامبورگ است که در جنوب شبه‌جزیره یوتلاند واقع شده است. شهر هامبورگ در زمینه ورزش شهرت زیادی دارد و یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های فوتبال این منطقه در هامبورگ قرار دارد. علاوه بر این‌ها، شهر هامبورگ به‌عنوان شهر توریستی در میان گردشگران داخلی و خارجی مشهور بوده و به دلیل قرارگیری این شهر بر روی رود البه دارای آب و هوای اقیانوسی است. لازم به ذکر است که هامبورگ بیش از ۴۰ تئاتر، ۶۰ موزه و ۱۰۰ محل موسیقی دارد و همین امر سبب گشته تا در میان توریست‌ها به شهرت برسد. در حقیقت جاهای دیدنی هامبورگ آنقدر زیادند که بازدید از همگی آن‌ها به چندین و چند روز زمان نیاز دارد.
راهنمای سفر به آلمان | صفر تا صد سفر به آلمان

آب و هوای کشور آلمان


کشور آلمان آب و هوای معتدلی دارد؛ به‌طوری‌که دارای تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد است. در ماه‌های تابستانی میزان بارش باران در این کشور زیادتر می‌شود و میانگین دما در تابستان از ۳ تا ۲۷ درجه سانتی گراد و در زمستان نیز میانگین دما از ۱۰- تا ۵ درجه سانتی‌گراد متغیر است. به‌طورمعمول، از ماه مه تا سپتامبر تعداد گردشگران زیادی به فکر تهیه بلیط هواپیما هستند تا سفر بی‌نظیری به این کشور داشته باشند. ماه ژانویه تا آوریل نیز برای بازدید از جاذبه‌های کشور آلمان مناسب است، زیرا جمعیت اندکی در این ماه‌ها به آلمان سفر می‌کنند و معمولاً خلوت می‌شود. به‌طورکلی، بهترین هوا در این کشور مربوط به فصل بهار است، زیرا هرچه هوا گرم‌تر می‌شود، هزینه‌ها نیز بالا می‌رود. فصل پاییز نیز زمان مناسبی برای سفر به آلمان به شمار می‌رود، زیرا آب‌وهوا کم‌کم رو به خنکی می‌رود و مناظر طبیعی دلربایی می‌کنند.

عبارت های ضروری در سفر به آلمان


راهنمای سفر به آلمان | صفر تا صد سفر به آلمان

شرایط ویزای آلمان


دریافت ویزای توریستی آلمان (شنگن) کار دشواری نیست و با ارائه مدارک مورد نظر و شرکت در قرار ملاقات حضوری صورت می‌پذیرد. این ویزا توسط کشورهای عضو شنگن صادر می‌شود که به‌وسیله این ویزا می‌توانید به ۲۶ کشور عضو شنگن سفر کنید. دقت داشته باشید که ویزا برای کشور آلمان اعتبار سه‌ماهه دارد و با مراجعه حضوری به سفارت‌خانه یا به‌صورت آنلاین می‌توانید درخواستتان را اعلام نمایید تا بعد از مدت‌زمان معلوم به دستتان برسد.

حمل و نقل عمومی در آلمان


حمل و نقل عمومی در کشور آلمان بسیار پرکاربرد است و همه نقاط کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد؛ تمامی وسایل نقلیه همراه با آسایش، سرعت بالا و قابل‌اعتماد هستند. در شهرهای بزرگ آلمان به چهار نوع وسیله حمل و نقل عمومی دسترسی خواهید داشت، سریع‌ترین روش سیستم U-Bahn است که قطاری زیرزمینی است و مراکز شهرها را تحت پوشش قرار می‌دهد که در کنار شماره آن‌ها U نوشته شده است. سیستم S-Bahn نیز در اعماق زمین برای دسترسی به مرکز و حومه شهر فعالیت دارد، این وسایل نقلیه شبیه سیستم مترو هستند. علاوه بر این وسایل می‌توانید به ترامواها و اتوبوس نیز دسترسی داشته باشید. اتوبوس‌ها قیمت ارزانی دارند و تا نیمی از شب در حال ارائه خدمات هستند، ایستگاه‌های مربوط به اتوبوس‌ها با حرف H شناخته می‌شوند. لازم به ذکر است، هرچه شهر بزرگ‌تر می‌شود، سیستم حمل و نقل نیز گسترده‌تر می‌شود. در مقابل، ترامواها نسبت به اتوبوس‌ها ظرفیت و سرعت بیشتری دارند و در شهرهای شرقی به‌عنوان سیستم حمل و نقل روی زمینی شهرت دارند.
راهنمای سفر به آلمان | صفر تا صد سفر به آلمان

سیمکارت های آلمان


در کشور آلمان دو نوع سیمکارت وجود دارد: اعتباری و دائمی. نام سیمکارت های کشور آلمان عبارت‌اند از SimOptions، Deutsche Telekom، O2 و Vodafone. اگر در حین سفرتان به‌صورت موقت به دنبال سیمکارت ساده با قیمت ارزان هستید، سیمکارت‌‌های اعتباری انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. این سیمکارت‌ها از طریق اینترنت خریداری می‌شوند یا اینکه می‌توانید به نمایندگی‌های شرکت‌های مختلف مراجعه کرده و تهیه کنید. توجه داشته باشید که برای فعال‌سازی سیمکارت‌ها دو گزینه پیش رو دارید؛ ساده‌ترین روش از طریق تلفن و تماس با بخش خدمات مشتریان است که معمولاً پشت سیمکارت درج شده است. روش دوم نیز به‌صورت آنلاین است و باید به وب‌سایت همان شرکت بروید و بخش فعال‌سازی سیمکارت را پیدا کنید که با وارد کردن مشخصات، سیمکارت شما فعال خواهد شد. اما اگر علاقه‌مند به استفاده از گوشی هوشمند در همه امور هستید، باید سیمکارت دائمی تهیه کنید که قیمت گران‌تری داشته و شرایط فعال‌سازی متفاوتی دارد.

غذاهای معروف کشور آلمان
کا اسپاتزل (Kasespatzle): نودل‌های تخم‌مرغی و نرم نوعی پاستا کا اسپاتزل هستند. این غذا در جنوب آلمان سوابایایی شهرت دارد و در کشورهای مجاور نیز انواع آن طبخ می‌شود.
اسپاتزل (Spatzle): معروف‌ترین غذای آلمان نوعی پاستا به نام اسپاتزل است که در کنار خوراکی‌های گوشتی سرو می‌شود. در تهیه اسپاتزل از مقدار زیادی پنیر محلی استفاده می‌شود تا طعم بهتر و قوام بیشتری داشته باشد.
براتورست (Bratwurst): دومین غذای گوشتی در آلمان براتورست نام دارد که در ناحیه‌های مختلفی از کشور به طرز متفاوتی طبخ می‌شود. این غذا معروف‌ترین غذای آلمان محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد. همان‌طور که می‌دانید، سوسیس جزو غذاهای اصلی آلمان است و در کل دنیا، سوسیس‌های آلمانی شهرت دارند، توجه داشته باشید که معروف‌ترین نوع سوسیس‌های آلمانی کوتاه و باریک بوده و برای طبخ این غذا کافی است هر طرف سوسیس به مدت ۲ دقیقه سرخ شود و داخل نان قرار داده شده و با مقداری سس گوجه و ادویه سرو می‌شود.
کوری وورست (Currywurst): یکی از غذاهای مشهور آلمان کوری وورست بوده و نوعی کباب سوسیس است که بهترین نوع آن در شهر برلین طبخ می‌شود. قدمت این غذا به سال ۱۹۴۹ برمی‌گردد و در کنار این غذا از سیب‌زمینی سرخ‌کرده یا نان استفاده می‌کنند.
روت گوروتس (Rote grutze): غذایی محبوب در شمال آلمان بوده و شامل میوه‌های قرمزرنگی است. این انگورها در آب خود می‌پزند که با کمی نشاسته ذرت روی آن را می‌پوشاند و ضخیم‌تر می‌کنند.
برزل (Brezel): غذایی نرم و سبک مانند اسنک است که در تمامی نان‌فروشی‌های این کشور یافت می‌شوند. این غذا دارای انواع مختلفی است که عبارت‌اند از: ساده، کره‌ای با تکه‌های گوشت یا تکه‌های پنیر.
برتکارتوفن (Bratkartoffeln): کارتوفن همان سیب‌زمینی سرخ‌کرده است که در کنار همه غذاهای آلمانی‌ سرو می‌شود. برای تهیه این غذا، چند سیب‌زمینی آب‌ پز را به‌صورت نازک بریده، در ماهیتابه پر از روغن همراه با پیاز می‌ریزند و تا زمانی که سیب‌زمینی‌ها ترد و طلایی شوند منتظر می‌مانند. توجه داشته باشید که این غذا جزو یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌ها در آلمان به شمار می‌رود.
لابرکیس (Leberkase): غذای مشهور دیگری در کشور آلمان لابرکیس است و این غذا با گوشت طبخ شده و به‌عنوان میان وعده استفاده می‌شود. در واقع، نوعی سوسیس است که در فر طبخ می‌شود و مدت‌زمان طولانی برای پخت آن لازم است. بعد از پخت نیز سوسیس‌ها را تکه‌تکه کرده و با نان سفید و سس خردل سرو می‌کنند.
راهنمای سفر به آلمان | صفر تا صد سفر به آلمان

جشن ها و مناسبت های کشور آلمان


آلمان، یکی از کشورهای قدیمی در دنیاست، بدین‌جهت میزبان جشنواره‌های متعددی در طی سال است. همین جشنواره‌های فرهنگی سالانه میلیون‌ها گردشگر را به این کشور جذب می‌کنند. در ادامه به معرفی چند مورد از جشنواره‌های کشور آلمان می‌پردازیم:
کارناوال: این جشنواره چندفرهنگی همه‌ساله در روزهای ۲۱ الی ۲۴ ماه مه همراه با رژه بزرگی به نام رژه‌ دوشنبه‌ رز برگزار می‌شود. در این رژه مردم لباس‌های رنگارنگ پوشیده، ماسک‌های عجیب به‌صورت می‌زنند و به خیابان می‌آیند. همچنین گروه‌های موسیقی و رقصندگان نیز در خیابان‌ها هنرنمایی می‌کنند. این جشنواره بیشتر در شهرهای کلن و دوسلدوف، مونستر و ماینتس برگزار می‌شود.
جشنواره بین‌المللی فیلم برلین: این جشنواره هرساله در ماه فوریه برگزار می‌شود و نمایش بیش از ۴۰۰ فیلم از سراسر جهان در سالن‌های نمایش تاریخی، برگزاری میهمانی‌ها و رویدادهای ویژه جزو بخش‌های مختلف این جشنواره هستند که از اهمیت بالایی در اروپا برخوردارند.
جشنواره راین: این جشنواره در کنار رود راین برگزار می‌شود و در این مراسم هزاران فشفشه، آتش‌بازی‌ و قایق‌های بخار و قلعه‌های اطراف نورافشانی می‌کنند. زمان برگزاری این جشنواره نیز در هفته‌ آخر ماه‌های مه و سپتامبر است.
روز کارگر: هرساله روز کارگر در اول ماه مه برگزار می‌شود و گروه‌های هنر و موسیقی مراسم سرگرم‌کننده‌ای برگزار می‌کنند. همچنین روز کارگر با مصرف انواع نوشیدنی همراه است، مردم نیز بدین ترتیب به استقبال ماه‌های گرم‌ سال می‌روند.
جشنواره باخ: جشنواره‌ای مشهور در سطح جهانی در کشور آلمان باخ نامیده می‌شود و به‌منظور گرامیداشت مشهورترین فرد این کشور به نام یوهان سباستین باخ برگزار می‌گردد. در زمان این جشنواره، هنرمندان مشهور از سراسر جهان خودشان را به آلمان می‌رسانند و در مکان‌های تاریخی مانند کلیسای توماس گرد هم می‌آیند.
راهنمای سفر به آلمان | صفر تا صد سفر به آلمان

جشن اکتبر: جشنواره اکتبر مربوط به ایالت باواریا است و هرساله در ماه‌های سپتامبر و اکتبر برگزار می‌شود که در این جشنواره میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان کنار هم جمع می‌شوند و مراسمی مربوط به غذاهای اصیل، موسیقی و سنت‌هایی بی‌نظیر را برگزار می‌کنند. همچنین رژه‌های رنگارنگ همراه با کنسرت‌های روباز و تفریحات مختلف برگزار می‌شوند.
جشنواره کدوتنبل: در فصل پاییز یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌ها در کشور آلمان مربوط به جشنواره کدوتنبل است و این جشنواره در زمین‌های قلعه‌ تماشایی لودویگسبورگ برگزار می‌شود که در آن بیش از ۴۵۰ هزار کدوتنبل به نمایش گذاشته می‌شود.
جشنواره کریسمس: در زمان کریسمس، بازارهای این کشور بسیار جذاب می‌شوند و یکی از راه‌های بسیار خوب آشنایی با کشور آلمان به شمار می‌آیند. در تمامی شهرهای آلمان، حداقل در یک بازار، کریسمس سنتی را جشن می‌گیرند و بازدیدکنندگان با حضور در این بازارها، سوار بر چرخ‌وفلک‌های قدیمی می‌شوند و تزئینات دست‌ساز مخصوص عید را خریداری می‌کنند و به موسیقی‌های سنتی آلمانی گوش می‌دهند.
جشنواره باله: جشنواره باله‌ مونیخ جزو شلوغ‌ترین جشنواره‌های آلمان است که گروه‌های بین‌المللی باله در این جشنواره به مدت یک هفته در اوایل ماه آوریل شرکت می‌کنند. این رقص‌ها توسط مدرن‌ترین طراحان رقص دنیا اجرا می‌شوند که بسیار تماشایی است. همچنین این جشنواره در سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای اروپا تبدیل شده است و بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان به‌سوی خود جذب می‌کند. همچنین گروه‌هایی از رقصندگان حرفه‌ای نیز از سراسر جهان بر روی صحنه می‌آیند و زیباترین اجراهایشان را در معرض دید قرار می‌دهند.
جشنواره بین‌المللی دیکسیلند: این جشنواره در شهر درسدن برگزار می‌شود و بیش از ۳۵۰ نوازنده‌ موسیقی جاز را گردهم می‌آورد. بازدیدکنندگان و نوازندگان در اطراف رود الب همراه با رژه‌ دیکسی و اجراهای خیابانی لحظات بی‌نظیری را تجربه می‌کنند.
جشنواره قرون‌وسطی: جشنواره قرون‌وسطی در واقع یک نوع بازآفرینی دوران قرون‌وسطی به شمار می‌رود و هرساله در شهر سلب برگزار می‌شود. اجراهای موسیقی‌های قرون‌وسطایی اشاره به جادوگرها، گداها، نمایش‌های گروهی دارند. در این مراسم با پوشیدن لباس‌های قرون‌وسطی آتش‌بازی می‌کنند و افراد ماهر نیز تیراندازی انجام می‌دهند.
روز پدر: روز پدر در آلمان به دوران قرون‌وسطی برمی‌گردد و به خدای پدر در روز عروج مسیح به آسمان دلالت دارد. در آلمان مدرن نیز در این روز پسرها به همراه دوستان خود به گردش و تفریح می‌پردازند.
راهنمای سفر به آلمان | صفر تا صد سفر به آلمان

امنیت در کشور آلمان


کشور آلمان در میان سایر کشورهای اروپایی از نظر سیاسی بسیار بااهمیت است و از لحاظ امنیتی نیز جزو کشورهای امن به شمار می‌رود. جرائمی مانند جیب‌بری و خشونت‌ در این کشور به‌ندرت اتفاق می‌افتد. این امنیت ربطی به شهرهای بزرگ و کوچک این کشور ندارد، بلکه در همه نقاط آلمان رعایت می‌شود، بدین‌جهت به‌هیچ‌وجه جای نگرانی نیست و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید و از امنیت بسیار بالای آلمان لذت ببرید. ازآنجایی‌که مسئله امنیت در کشور مقصد برای بسیاری از گردشگران مهم است، باید خاطرنشان کنیم که طبق آمارهای جهانی، آلمان یکی از بالاترین شاخص‌های امنیت در جهان را از آن خود کرده است و گردشگران با خیال راحت می‌توانند نسبت به خرید بلیط هواپیما چارتر اقدام کنند و لحظات بسیار خوشی را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است