search
menu

جاهای دیدنی اورلندو؛ گشتی در برترین اماکن دیدنی پایتخت شهربازی‌های جهان

[ پنهان کردن ]
۱. دنیای والت دیزنی (Walt Disney World)
۲. پارک موضوعی یونیورسال اورلاندو (Universal Orlando Resort)
۳. دنیای آب اورلاندو (SeaWorld Orlando)
۴. پارک آبی یونیورسال ولکانو بی (Universal's Volcano Bay)
۵. پارک تجربه سرزمین مقدس (The Holy Land Experience)
۶. باغ‌های هری پی لیو (Harry P Leu Gardens)
۷. مرکز علمی اورلاندو (Orlando Science Center)
۸. پارک دریاچه ایولا (Lake Eola Park)
۹. موزه هنر اورلاندو (Orlando Museum of Art)
اورلاندو، شهری در مرکز فلوریدا، خانه بیش از دوازده پارک موضوعی است. اورلاندو یک مکان جادویی است. اورلاندو، ممکن است بیشتر برای دیزنی ورلد و یونیورسال شناخته شود، اما علاوه بر این، به خاطر چیزهای بیشتری نیز شناخته شده است. این منطقه مرکزی فلوریدا هر ساله حدود ۶۰ میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند که گردشگران به دلیل آب و هوای گرم، پارک‌های موضوعی مشهور جهانی، مراکز خرید، زمین‌های گلف و تفریحات شبانه به این منطقه می‌آیند. در سال ۱۹۹۰ به عنوان یک توسعه بزرگ، استودیو یونیورسال فلوریدا و تنها پارک موضوعی در محدوده شهر اورلاندو افتتاح شد. به استثنای پارک‌های موضوعی، بیش‌تر مکان‌های فرهنگی مهم مانند موزه هنر اورلاندو، مرکز هنرهای نمایشی دکتر فیلیپس و تفریحات شبانه مشهور جهان، بارها و کلوب‌ها در مرکز شهر اورلاندو واقع شده‌اند، درحالی‌که بیشتر جاذبه‌ها در امتداد این شهر قرار دارند. این شهر همچنین یکی از شلوغ‌ترین شهرهای آمریکا برای کنفرانس‌ها و همایش‌ها است. مانند سایر شهرهای بزرگ در کمربند خورشید، اورلاندو از دهه ۱۹۶۰ تا دهه اول قرن بیست و یکم به سرعت رشد کرد. اورلاندو محل دانشگاه مرکزی فلوریدا است که بزرگترین پردیس دانشگاهی در ایالات متحده از نظر ثبت نام در سال ۲۰۱۵ است. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید به سفرمارکت مراجعه کنید. همچنین برای شروع برنامه‌ریزی برای تعطیلات رؤیایی خود در فلوریدا، نگاهی به این جاذبه‌های گردشگری برتر در اورلاندو بیندازید.
جاهای دیدنی اورلندو؛ گشتی در برترین اماکن دیدنی پایتخت شهربازی‌های جهان

۱. دنیای والت دیزنی (Walt Disney World)


دنیای والت دیزنی یکی از برترین جاذبه‌های اورلاندو است که هر ساله بیش از ۵۸ میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. این استراحتگاه در ۱ اکتبر ۱۹۷۱ افتتاح شد و توسط پارک‌ها و محصولات دیزنی و بخشی از شرکت والت دیزنی اداره می‌شود. این تفرجگاه وسیع دارای چهار پارک موضوعی، دو پارک آبی، بیش از دوجین هتل تفریحی، زمین‌های گلف، یک استراحتگاه کمپینگ، یک مرکز خرید و بسیاری موارد دیگر است. دنیای والت دیزنی به عنوان مکانی جادویی شناخته می‌شود، جایی که رویاها به حقیقت می‌پیوندند. دنیای دیزنی با یک گروه به رهبری یک موش شاد، به شما اجازه می‌دهد که ماجراهای جدیدی را تجربه کنید و خاطرات فراموش‌نشدنی را بدون توجه به سن خود بسازید. لحظه‌ای که وارد دنیای دیزنی می‌شوید، وارد داستان‌های خارق‌العاده شاهزاده خانم‌ها، دزدان دریایی و دیگر ماجراجویان هیجان می‌شوید. یکی از جدیدترین جاذبه‌های دیزنی که به عنوان یکی از بهترین مکان‌های دیدنی در اورلاندو در صدر قرار دارد، سرزمین جنگ ستارگان است.
آدرس: Orlando, FL, United States
زمان بازدید: دنیای والت دیزنی به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از میهمانان و گردشگران گرامی است.

۲. پارک موضوعی یونیورسال اورلاندو (Universal Orlando Resort)


یونیورسال اورلاندو ریزورت، که معمولاً با نام یونیورسال اورلاندو یا به سادگی یونیورسال، سابقاً یونیورسال استودیو اسکیپ شناخته می‌شود، یک پارک موضوعی و مجتمع تفریحی آمریکایی است که در اورلاندو، فلوریدا واقع شده است. این پارک موضوعی در سال ۱۹۹۰ به عنوان پارک تم جهانی افتتاح شد. این استراحتگاه توسط یونیورسال پارک و ریزورت، بخشی از NBCUniversal Comcast اداره می‌شود. یونیورسال اورلاندو دومین تفرجگاه بزرگ در اورلاندو بزرگ، پس از تفریحگاه جهانی والت دیزنی ورلد است. این مکان ۵۴۱ هکتار زمین را پوشش می‌دهد. یونیورسال اورلاندو از دو پارک موضوعی، یک پارک آبی، یک منطقه سرگرمی و هشت هتل تشکیل شده است. همه تفریحگاه‌ها امکان ورود پارک به دنیای جادوگرانه هری پاتر و خلیج آتشفشان یونیورسال را دارند.
آدرس: No 6000 Universal Blvd, Orlando, FL 32819, United States
جاهای دیدنی اورلندو؛ گشتی در برترین اماکن دیدنی پایتخت شهربازی‌های جهان

۳. دنیای آب اورلاندو (SeaWorld Orlando)


SeaWorld Orlando یک پارک موضوعی و پارک جانورشناسی دریایی در اورلاندو، فلوریدا است. سی ورلد اورلاندو به خاطر آکواریوم‌های عظیم، نمایش‌های دلفین‌ها و نهنگ‌ها، استخرهای لمسی و بسیاری از سواری‌های هیجان‌انگیز معروف است. اگرچه ممکن است میهمان‌ها دیگر به دلفین‌ها غذا ندهند، اما همچنان می‌توانند به استخر تعاملی دلفین‌ها بروند و این موجودات زیبا و باهوش را نوازش کنند. میهمانان همچنین می‌توانند برای یک تور بازدید از نزدیک دلفین‌ها، نهنگ‌های قاتل، شیرهای دریایی، پنگوئن‌ها یا کوسه‌ها ثبت‌نام کنند. سایر تورهای ویژه شامل نگاهی به پشت صحنه عملیات SeaWorld و تورهای مرکز توان‌بخشی گاو دریایی یا مهدکودک دلفین‌ها است، جایی که از جوان‌ترین دلفین‌های پارک مراقبت می‌شود. محبوب‌ترین سفرهای هیجان‌انگیز پارک، ترن هوایی از جمله ترن هوایی ماکو، ترن هوایی مانتا، و ترن هوایی ‌ Kraken است.
آدرس: No 7007 Sea World Dr, Orlando, FL 32821, United States
زمان بازدید: روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب و بقیه روزها از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ شب می‌توانید از این مجموعه زیبا دیدن کنید.

۴. پارک آبی یونیورسال ولکانو بی (Universal's Volcano Bay)


این پارک در سال ۲۰۱۷ با هیاهوی زیاد و با آتشفشانی مصنوعی به نام کراکاتوآ، احداث شد. جدیدترین پارک آبی یونیورسال است و جایگزین Wet 'n Wild اصلی شده است. مانند سایر پارک‌های موضوعی منطقه، گزینه‌های بازی و اقامت برای کسانی که می‌خواهند واقعاً خود را در این تجربه غوطه‌ور کنند، در دسترس است. کراکاتوآ در مرکز پارک قرار دارد و سواری هیجان‌انگیز Aqua Coaster را در خود جای داده است. کراکاتوآ یک آتشفشان مصنوعی با ارتفاع ۲۰۰ فوت است و نماد اصلی پارک است که روی لوگو نمایش داده می‌شود. این آتشفشان دارای سه سرسره کپسولی قطره‌ای است. ساحل Waturi رو به آتشفشان است، جایی که میهمانان می‌توانند در یک ساحل شنی استراحت کنند و در استخر موج بزرگ شنا کنند. در اینجا، میهمانان می‌توانند از یکی از صندلی‌های استراحت ارائه‌شده نیز استفاده کنند. جاذبه‌های پارک هیجان‌انگیز شامل سرسره‌های آبی بزرگ و سواری‌های هیجان‌انگیز است. این پارک از یک پوشیدنی با نام TapuTapu برای پرداخت‌ها و صف‌ها استفاده می‌کند. این پوشیدنی در ورودی پارک توزیع می‌شود که می‌توان از آن برای نگه داشتن جای خود در صف استفاده کرد.
آدرس: No 6000 Universal Blvd, Orlando, FL 32819, United States
زمان بازدید: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۷ عصر می‌توانید از پارک آبی یونیورسال ولکانو بی دیدن کنید.
جاهای دیدنی اورلندو؛ گشتی در برترین اماکن دیدنی پایتخت شهربازی‌های جهان

۵. پارک تجربه سرزمین مقدس (The Holy Land Experience)


پارک تجربه سرزمین مقدس به عنوان یک پارک موضوعی مسیحی در اورلاندو، فلوریدا ثبت شده است. این پارک موضوعی، معماری و مضامین شهر باستانی اورشلیم در قرن اول یهودیه را بازسازی کرد. این پارک در فوریه ۲۰۰۱ افتتاح شد. در ۱۷ آگوست ۲۰۰۲، موزه اسکریپتوریوم تجربه سرزمین مقدس افتتاح شد. مجموعه ون کامپن از مصنوعات مرتبط با کتاب مقدس را به نمایش گذاشت. این مجموعه شامل طومارهای باستانی، نسخه‌های خطی و نسخه‌های چاپی اولیه کتاب مقدس بود. این مجموعه چهارمین مجموعه بزرگ در نوع خود بود. در سال ۲۰۱۲، سالن ۲۰۰۰ نفری کلیسای همه ملل افتتاح شد. این مرکز نمایش زنده و بازنمایی مصائب و مصلوب شدن عیسی مسیح و به تصویر کشیدن رستاخیز و عروج عیسی مسیح به آسمان را داشت. نمایشگاه‌های تعاملی سرزمین مقدس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که خریداران بلیط هواپیما آمریکا را به ۲۰۰۰ سال و هزاران مایل دورتر به مردم و مکان‌هایی که در کتاب مقدس نشان داده شده است، ببرد. این پارک یک تجربه همه‌جانبه است که بازدیدکنندگان را قادر می‌سازد تا ایمان خود را صیقل دهند و تاریخ نشان داده شده در کتاب مقدس را همراه با زندگی و زمان عیسی مسیح زنده کنند. یک تئاتر و صحنه در فضای باز به‌عنوان پس‌زمینه نمایش‌های زنده، از نمایش‌نامه گرفته تا موزیکال‌های سبک برادوی، عمل می‌کند. این پارک که یک سازمان مذهبی و غیرانتفاعی کاملاً عملیاتی است، خدمات هفتگی کلیسا و گروه‌های مطالعه کتاب مقدس را ارائه می‌دهد.
آدرس: No 4655 Vineland Rd, Orlando, FL 32811, United States
زمان بازدید: همه روزه به جز روزهای یکشنبه و دوشنبه می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ عصر از این مجموعه باشکوه دیدن کنید.

۶. باغ‌های هری پی لیو (Harry P Leu Gardens)


باغ‌های لیو توسط آقا و خانم هری پی لیو راه‌اندازی شد که در سال ۱۹۳۶ خانه لیو و ۴۰ هکتار زمین را خریداری کردند. لئوس به سراسر جهان سفر کرد و بسیاری از گیاهان عجیب و غریب و بسیاری از گونه‌های کاملیا را برای باغ‌های خود آورد. باغ‌های هری پی لیو باغ‌های نیمه گرمسیری و گرمسیری در اورلاندو، فلوریدا، ایالات متحده است. این باغ‌ها نزدیک به ۵۰ هکتار (۲۰۰۰۰۰ مترمربع) زمین و دریاچه‌های آراسته شده، با مسیرهایی که در سایه بلوط‌های ۲۰۰ ساله و جنگل‌های کاملیا قرار دارند، را شامل می‌شوند. بازدید از آن‌ها برای عموم و شرکت‌کنندگان در تور مسافرتی آزاد است. یک بخش ۱۵ هکتاری (۶۱۰۰۰ متر مربع) از پارک یک منطقه تاریخی ایالات متحده است. به این ترتیب، آن را به عنوان منطقه تاریخی خانه میزل-لو (یا باغ گیاه شناسی لئو و موزه خانه لئو) می‌شناسند. این نام را در ۲۹ دسامبر ۱۹۹۴ دریافت کرد. این باغ‌ها به خاطر مجموعه‌های گسترده‌ای از آروید، آزالیا، بامبو، موز، بروملیاد، کاملیا، مرکبات، مخروطی‌ها، کرپ میرتل، سیکاد، سرخس، درختچه‌های گلدار، درختان گل‌دار، زنجبیل، هلیکونیا، هیبیسکوس، گل ختمی و مگنولیا شناخته می‌شوند.
آدرس: No 1920 N Forest Ave, Orlando, FL 32803, United States
زمان بازدید: همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۵ عصر می‌توانید از باغ‌های هری پی لیو دیدن کنید.
جاهای دیدنی اورلندو؛ گشتی در برترین اماکن دیدنی پایتخت شهربازی‌های جهان

۷. مرکز علمی اورلاندو (Orlando Science Center)


این جاذبه در سطح جهانی در پارک فوق‌العاده Loch Haven اورلاندو واقع شده است. اهداف این مرکز ارائه فرصت‌هایی مبتنی بر تجربه برای یادگیری در مورد علم و فناوری و ارتقاء درک عمومی از علم است. مرکز علمی اورلاندو چندین شاخه از علم، از مکانیک گرفته تا زیست شناسی و فناوری کاربردی را به نمایش می‌گذارد. در میان انواع نمایشگاه‌ها، برترین مورد علاقه اغلب «شهر بچه‌ها» است. Kids Town برای کودکان زیر ۴۸ اینچ قد در دسترس است و مملو از نمایشگاه‌های تعاملی جالب و محرک است. همچنین نمایش‌های لیزری و فیلم‌های باکیفیت در Dr. Phillips CineDome ارزش تجربه کردن را دارند. مرکز علوم علاوه بر گالری‌های نمایشگاه، نمایشگاه‌هایی را از سراسر کشور ارائه می‌دهد. این شهر که به‌عنوان یک مرکز فرهنگی تأسیس شده است، دارای مسیرهای پیاده‌روی متعددی است که سایر جاذبه‌های اصلی، از جمله موزه هنر اورلاندو، تئاتر رپرتوری اورلاندو، موزه آتش اورلاندو، موزه هنر آمریکایی منلو و باغ مجسمه‌سازی را به هم متصل می‌کند.
آدرس: No 777 E Princeton St, Orlando, FL 32803, United States
زمان بازدید: همه روزه به جز چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح الی ۵ عصر می‌توانید از این مرکز علمی دیدن کنید.

۸. پارک دریاچه ایولا (Lake Eola Park)


بازدید از پارک دریاچه ایولا که در قلب مرکز شهر اورلاندو قرار دارد، برای کسانی که می‌خواهند اندکی از آنچه که این شهر پویا در خارج از پارک‌های موضوعی ارائه می‌دهد را تجربه کنند، ضروری است. این فضای سبز به‌طور شگفت‌انگیزی بزرگ است و کارهای سرگرم‌کننده زیادی برای ارائه دادن دارد. یکی از نکات برجسته این بازدید، قدم زدن در امتداد مسیر آسفالت شده چند کیلومتری است که دور دریاچه می‌چرخد. در طول مسیر، از کنار خانواده‌هایی می‌گذرید که از سواری در قایق‌های پارویی به شکل قو لذت می‌برند، همچنین از قوهای واقعی که در اینجا زندگی می‌کنند و آمفی‌تئاتر والت دیزنی، با فهرست منظم اجرای موسیقی زنده، رد می‌شوید. از دیگر فعالیت‌های محبوب در پارک می‌توان به غذا دادن به قوها و دیگر پرندگان محلی و تماشای کنسرت یا بازی اشاره کرد. آمفی‌تئاتر والت دیزنی در حاشیه دریاچه قرار دارد و رویدادهای فرهنگی متنوعی در آن برگزار می‌شود.
آدرس: No 512 E Washington St, Orlando, FL 32801, United States
زمان بازدید: همه روزه از ساعت ۶ صبح الی ۱۲ ظهر می‌توانید از این پارک جذاب بازدید کنید.
جاهای دیدنی اورلندو؛ گشتی در برترین اماکن دیدنی پایتخت شهربازی‌های جهان

۹. موزه هنر اورلاندو (Orlando Museum of Art)


این موزه در سال ۱۹۲۴ توسط گروهی از علاقه‌مندان به هنر تأسیس شد. مأموریت این موزه الهام بخشیدن به خلاقیت، اشتیاق و کنجکاوی فکری از طریق ارتباط مردم با هنر و ایده‌های جدید است. علاقه‌مندان به هنر مجموعه‌ای از آثار هنری آمریکایی از دوره استعمار تا دهه ۱۹۶۰ را در این موزه پیدا خواهند کرد. هنر آفریقایی منعکس‌کننده مردم و فرهنگ‌ها در سراسر قاره آفریقا، هنر قاره آمریکای باستان و یک مجموعه هنر معاصر برجسته از سال ۱۹۴۵ تا به امروز در این موزه برای بازدیدکنندگان نمایش داده شده است. این موزه مجموعه‌ای چرخشی از نمایشگاه‌های موقتی را ارائه می‌دهد که توسط موزه ایجاد شده است.
آدرس: No 2416 N Mills Ave, Orlando, FL 32803, United States
زمان بازدید: موزه دوشنبه‌ها و تعطیلات مهم تعطیل است. بقیه روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۴ بعدازظهر می‌توانید از موزه هنر اورلاندو بازدید کنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است