search
menu

مرکز خرید تورکوز وان

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید تورکوز وان

مرکز خرید تورکوز وان


وان یکی از شهرهای ترکیه است که علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری دارای مراکز خرید بسیاری است، از آنجایی که اکثر برندهای روز دنیا که در استانبول شعبه دارند در شهر وان نیز حضور فعال دارند همچنین فاصله شهر وان تا مرز ایران تنها یک ساعت است، از این رو اکثر ایرانیان شهر وان را برای خریدی مقرون به صرفه انتخاب می‌کنند. یکی ار این مراکز خرید، مرکز خرید تورکوز است که درست در قلب شهر وان قرار دارد و حال و هوای سنتی دارد.در این مرکز خرید علاوه بر لباس‌هایی به سبک ترکی می‌توانید لباس‌های اروپایی نیز خریداری کنید.
مرکز خرید تورکوز وان
این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌های لباس دارای کافه کوچکی برای نوشیدن چای و قهوه می‌باشد که بهترین مکان برای تجدید انرژی است.
علاوه بر این بعد از یک خرید دلپذیر می‌توانید به سالن سینما در این مرکز خریدمراجعه کنید و به همراه خانواده به تماشای فیلم بنشینید. همچنین در آخر روز می‌توانید به رستورانی که در داخل مرکز خرید تورکوز وجود دارد بروید تا یک وعده غذایی لذیذی را در این جا تجربه کنید.
اگر بعد از خرید نیاز به کمی تفریح و هیجان داشتید می‌توانید به طبقات بالاتر مراجعه کنید تا با زمین بولینگ روبه رو شوید و دقت و تمرکز خود را به چالش بکشید. نکته‌ای که درباره این مرکز خرید وجود دارد محلی بودن کارکنان آن است از این رو به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارند از این رو ممکن است در برقراری ارتباط دچار مشکل شوید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است