search
menu

باغ وحش های تایلند

[ پنهان کردن ]
چرا باید از باغ وحش های کشور تایلند بازدید کنیم؟
باغ وحش دوزیت (Dusit Zoo)
دهکده فیل ها پاتایا (Pattaya Elephant Village)
باغ وحش سافاری (Safari World Zoo and Park)
باغ وحش و مزرعه پرورش تمساح (Bangkok Samut prakarn Crocodile Farm and Zoo)
باغ وحش کائو کویی در پاتایا (Khao Kheow Open Zoo)

چرا باید از باغ وحش های کشور تایلند بازدید کنیم؟


باغ وحش های کشور تایلند از شهرت مطلوبی برخوردار هستند. یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری در هر شهری بازدید از باغ وحش های آن منطقه است، با خرید بلیط هواپیما و سفر به کشور تایلند از Zoos in Thailand بازدید داشته باشید. اگر به دنبال هیجان هستید، حتما به باغ وحش های کشور تایلند سر بزنید؛ سرگرمی ها و تفریحات در این مکان ها به قدری زیاد است که از تماشایشان سیر نخواهید شد.

باغ وحش دوزیت (Dusit Zoo)


قدیمی ترین پارک در شهر بانکوک باغ وحش دوزیت است. این پارک تفریحی به عنوان خانه دوم حیوانات گوناگون در سال ۱۹۳۸ تاسیس شده که حیوانات در شرایط ایده آل نگهداری می شوند و دارای امکانات کاملی است. اولین باغ وحش تایلند به عنوان Khao Din نیز شناخته می شود. در این باغ وحش می توانید ۱۶۰۰ حیوانان خانگی و بین المللی مانند گوزن پارس زال و ببر سفید بنگال را تماشا کنید. همچنین در این پارک امکاناتی برای سوار کاری و قایقرانی وجود دارد، در ادامه می توانید به ماهی ها غذا بدهید که کاری بسیار لذت بخش است. در این باغ وحش، حیوانات مختلف بومی و غیر بومی زیادی زندگی می کنند اما برخی از آن ها جزو حیوانات کمیاب هستند. محبوب ترین حیوانات موجود در این باغ وحش عبارتند از شیر، انواع میمون، ببر، اسب آبی، شتر، کانگورو، پنگوئن، شتر مرغ و زرافه. برای کودکان نیز در این باغ وحش یک زمین و سالن بازی وجود دارد. اگر در این باغ وحش گرسنه شدید پیشنهاد می کنیم به رستوران ها و کافه ها سر بزنید.
آدرس: 71 ถนน พระรามที่ 5 Dusit, Dusit District, Bangkok 10300, Thailand
ساعت کاری: ۸ صبح تا ۵ عصر
باغ وحش های تایلند

دهکده فیل ها پاتایا (Pattaya Elephant Village)


در شهر پاتایا جاذبه بی نظیری به نام دهکده فیل ها قرار دارد که ارزش یک بار تماشا را دارد تا در سفرهای بعدی تان مشتاق تر شوید. در سال ۱۹۷۳ کمپینی برای نگه داری و مراقبت از فیل های از کار افتاده تشکیل یافت تا از فیل هایی که توان کار کردن ندارند و به نوعی بازنشسته شده بودند نگهداری می شود. در ابتدا هدف از این محل نگه داری و مراقبت از این حیوانات بود، اما بعدها به دهکده ای تفریحی تبدیل گشت که جزو جاذبه های گردشگری تایلند محسوب شد تا هم درآمدی بر نگهداری این حیوانات به دست آورند و هم محدوده ای گردشگری در تایلند شناخته شود. تا علاوه برا نگهداری و مراقبت از این حیوانات درآمدی به دست آورند و هزینه های مربوط به نگهداری این فیل ها از این طریق تامین شود. در این باغ وحش می توانید سوار فیل شده و به گشت و گذار در طبیعت های بکر و جنگل های دست نخورده بپردازید، همچنین در این دهکده فیل ها می توانید انواع میوه های فصلی و محلی نوش جان کنید.
ساعت کاری: ۸ صبح تا ۵:۳۰ عصر
باغ وحش های تایلند

باغ وحش سافاری (Safari World Zoo and Park)


این باغ وحش زیبا در سال ۱۹۸۸ در شهر بانکوک افتتاح شده و دارای دو قسمت است. اگر جزو افرادی هستید که از قفس نگه داشتن حیوانات ناراحت می شوید؛ به شما توصیه می کنیم تا حتما به باغ وحش سافاری سر بنزنید زیرا در این باغ وحش حیوانات به صورت آزادنه همانند جنگل در کنارهم زندگی می کنند. در این باغ وحش تجربه گشت در میان صدها نوع حیوانات از سراسر جهان را دارید. بخش اول به سافاری پارک تایلند مشهور است و به عنوان بزرگترین باغ وحش کشور تایلند بوده، جایی که برای همه گروه های سنی مناسب است. در این قسمت به طور آزادانه حیوانات در حال حرکت هستند، بنابراین برای گشت در این قسمت باید با اتوبوس های مخصوص گشت به بازدید بروید.
برخی از جاذبه های مهم این باغ وحش عبارتند از جنگل کروز، جنگ CDV، تخم مرغ جهانی، بالیوود نمایش کابوی شیرین کاری و نمایش بوکس اورانگوتان. بخش دوم نیز مربوط به پارک آبی مخصوص آبزیان بوده و شامل انواع حیوانات دریایی است، همچنین در این قسمت می توانید دلفین ها، پرندگان و حیوانات آموزش دیده دیگری را تماشا کنید و از غرفه های فروش مواد غذایی خریداری کنید.Safari World Zoo and Park هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند؛ تا حدی که در برخی قسمت ها می توانید از ماشین به پیاده شده و از نزدیک فضای زیبا را تماشا کرده و عکس بگیرید.
آدرس: 99 Panya Indra Rd, Sam Wa Tawan Tok, Khlong Sam Wa, Bangkok 10510, Thailand
ساعت کاری: ۹ صبح تا ۵ عصر
باغ وحش های تایلند

باغ وحش و مزرعه پرورش تمساح (Bangkok Samut prakarn Crocodile Farm and Zoo)


بزرگترین باغ وحش تمساح در جهان در کشور تایلند قرار دارد که در 10 کیلومتری شهر بانکوک واقع شده است. این باغ وحش به آموزش تمساح ها اختصاص دارد. همچنین در این مزرعه می توانید انواع فیل، ببر، شیر، میمون، اسب را تماشا کنید. چندین نفر نیز برای شما سرگرمی هایی انجام می دهند که از این طریق کسب درآمد می کنند، کارهایی نظیر قرار دادن سر و دست خود داخل دهان تمساح یا راه بردن فیل ها بر روی طناب راه و چندین کار خارق العاده.
آدرس: หมู่ที่ 7 555 Thai Ban, Mueang Samut Prakan District, Samut Prakan 10270, Thailand
ساعت کاری: ۸ صبح تا ۶ عصر
باغ وحش های تایلند

باغ وحش کائو کویی در پاتایا (Khao Kheow Open Zoo)


این باغ وحش زیبا در سال ۱۹۷۸ به روی عموم باز شده است و به عنوان اولین باغ وحش تایلند محسوب می شود. این مجموعه در محوطه ای وسیع و روباز راه اندازی شده و دارای طبیعتی عالی از تپه های جنگلی زیبا تشکیل شده است. تعداد حیوانات این باغ وحش بیش از ۸۰۰۰ حیوانات مختلف و بیش از 300 گونه مختلف هستند. در این باغ وحش علاوه بر بازدید از حیوانات، امکان پیاده روی و گشت و گذار با ماشین های الکتریکی در این محوطه وجود دارند. برنامه هایی در این باغ وحش قابل اجرا هستند که عبارتند از سفر به جنگل، عکاسی با حیوانات، زیپ لاین در اطراف دریاچه، تماشای نمایش پنگوئن ها، فیل سواری.
آدرس: หมู่ที่ 7 235 Bang Phra, Si Racha District, Chon Buri 20110, Thailand
ساعت کاری: ۸ صبح تا ۶ عصر
باغ وحش های تایلند
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است