search
menu

بازارهای شبانه بانکوک

[ پنهان کردن ]
چرا باید از بازارهای شبانه بانکوک بازدید کنیم؟
بازار شبانه روی فت ( ترین مارکت ): (Roi Fat Market (Train Market
بازار شبانه آسیاتک ( Asiatique )
بازار شبانه جی جی گرین JJ GREEN NIGHT MARKET
بازار شبانه پات پونگ PatPong

چرا باید از بازارهای شبانه بانکوک بازدید کنیم؟


بازار های شبانه بانکوک جزو هیجان انگیزترین قسمت های شهر بانکوک محسوب می شوند. بانکوک، پر بازدیدترین و پر گردشگرترین شهر جهان شناخته شده است و این شهر دارای هتل های بسیار مجلل، مراکز خرید و ساختمان های عظیمی است؛ همچنین میتوان گفت این شهر ترکیبی از جلوه های غربی، شرقی، باستانی و مدرن است. شهر بانکوک در سال ۱۷۸۲ به عنوان پایتخت انتخاب شد و امروز پس از گذشت دو قرن به کلان شهر تبدیل شده است؛ جالب اینجاست که این شهر مدرن و امروزی دارای مردمانی با زندگی روزمره سنتی و آداب و رسوم قدیمی است. در هر سفری قسمت خرید بسیار لذت بخش است، مطمئن باشید که در همه جای شهر بانکوک می توانید انواع گسترده ای از اجناس، محصولات، غذاها و میان وعده ها را با حراج های باورنکردنی خریداری کنید.
بازارهای شبانه در بانکوک به قدری شهرت دارند که مسافران حتما باید در برنامه سفری خود بازدید از این بازارها را داشته باشند. Bangkok Night Markets بهترین مکان ها برای آشنایی بیشتر با آداب و رسوم مردم تایلند هستند که می توانید در این مکان ها تجربیات جدیدی کسب کنید. با توجه به این که بانکوک شهری بسیار قدیمی است و شهرت و محبوبیت خاصی در میان گردشگران دارد، بنابراین در طول سفرتان به این شهر می توانید از بازارهای شبانه بازدید کنید، حتی اگر تمام شب را بگردید باز هم وقت کم می آورید. پس مطمئن باشید اگر با خرید آنلاین بلیط هواپیما عازم سفر به شهر بانکوک هستید از گشت و گذار در این بازارها سیر نخواهید شد؛ بازارهای شبانه به قدری خوب هستند که ارزش دیدن و خرید کردن دارند. در ادامه به معرفی چند بازار معروف این شهر می پردازیم:
بازارهای شبانه بانکوک

بازار شبانه روی فت ( ترین مارکت ): (Roi Fat Market (Train Market


بازار شبانه روی فت یکی از بازارهای روباز در بانکوک است که دارای ۳ بخش بوده و در این بازار می توانید اجناس مختلف و متنوع از پوشاک گرفته تا انواع کلکسیون های جهان و غذاهای خوشمزه خریداری کنید. در بازار شبانه روی فت اجناس مدرن و اجناس قدیمی یکجا به فروش می رسند که در دیگر بازارها چنین خرید و فروشی به سختی پیدا می شوند. رستوران ها و غرفه های غذای خیابانی از غروب آفتاب تا نیمه شب در این بازار وجود دارند. بخش های این بازار شبانه در ادامه به معرفی می پردازیم:
بخش لوازم خانگی Warehouse Zone
در این بخش از بازار تنوع محصولات بسیار زیاد است و رفتار فروشندگان شما را به خرید تشویق می کند، در این بخش می توانید از لوازم خانه تا لوازم الکترونیکی قدیمی خرید کنید، همچنین در برخی از مغازه ها می توانید وسایلی نظیر دوربین قدیمی و عروسک های قدیمی ژاپنی نیز پیدا کنید.
بازارهای شبانه بانکوک
بخش عتیقه رود Rod’s Antiques
در این بخش می توانید به اجناس قدیمی مانند ماشین های کلاسیک و موتور های قدیمی و لوازم عتیقه خانگی دسترسی داشته باشید. اکثر اجناس موجود در این بخش کمیاب و گران قیمت هستند، از این رو در هنگام ورود به این قسمت از بازار توجه داشته باشید که عکاسی و دست زدن به اشیا ممنوع است. هر جنسی که در این بازار به فروش می رسد، دارای گارانتی تک بودن است؛ این بدین معنی است که در هیچ جایی از جهان مانند آن را پیدا نخواهید کرد.
بخش ویلست شاپینک Whilst shopping
بخش آخر و مهم بازار شبانه روی فت غرفه های غذا است که نوشیدنی های ارزان و با کیفیت، بار بیکیو، کباب های لذیذ، نودل های سرخ شده، بستنی های خوشمزه، چای تایلندی دسترسی خواهید داشت. رستوران های تایلندی نیز در قسمت ورودی این بخش وجود دارند که می توانید همراه با سفارش غذا از موسیقی زنده و رقص و آواز تایلندی لذت ببرید.
برای دسترسی به این بازار باید از تاکسی های شهری استفاده کنید، فقط توجه داشته باشید که این بازار در روزهای جمعه و شنبه بسیار شلوغ است و بهتر است در این روزها مراجعه نکنید.
ساعات کاری: ۵ عصر تا نیمه شب
بازارهای شبانه بانکوک

بازار شبانه آسیاتک ( Asiatique )


اگر به دنبال جایی برای گذران وقت همراه با خانواده می گردید، بازدید از بازار شبانه آسیا بانکوک به شما پیشنهاد می گردد، این بازار در کنار رودخانه قرار دارد و دارای آب و هوای عالی است که می توانید در کنار رودخانه غذاهای محلی تایلند را نوش جان کنید. بازار آسیا برای گشت و گذار و خرید مناسب است، همچنین دو نمایش تئاتر و نمایش عروسکی برای سرگرمی بازدیدکنندگان وجود دارند. این بازار از ظهر فعالیت خود را آغاز می کند و در ساعات شب برنامه های تفریحی و غرفه های زیاد فعال می شوند. در این مرکز خرید علاوه بر اجناس مارک دست اول به اجناس فیک تایلندی و چینی نیز در بخش های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، زیورآلات، سوغاتی و صنایع دستی دسترسی خواهید داشت. دسترسی به بازار آسیا: بهترین روش برای دسترسی به این بازار استفاده از قایق است که تا ساعت ۱۱ شب به سمت بازار حرکت می کنند.
ساعات کاری: از۵ عصر تا نیمه شب
بازارهای شبانه بانکوک

بازار شبانه جی جی گرین JJ GREEN NIGHT MARKET


این بازار به دلیل وسعت خود همواره در لیست بازارهای محبوب قرار دارد، در این بازار متوجه گذر زمان نخواهید شد؛ با اینکه دارای وسعتی کوچک است اما تنوع بالای محصولات برای خرید سوغاتی یکی از ویژگی های خوب این بازار محسوب می شود. مرکز خرید جی جی گرین شامل مجموعه ای از فروشگاه ها و دستفروشان محلی است که کالاهای خود را بر روی زمین یا غرفه های کوچک می فروشند. بسیاری از مغازه ها نیز به کالاهای ارزان، لباس های دست دوم، ماشین های مدل قدیم، آثار هنری، عتیقه جات و اختصاص داده شده است. در پارکینگ مجموعه خرید جی جی گرین بانکوک نیز انواع ساعت، دوربین، موبایل، آلات موسیقی و دوچرخه پیدا می شوند. همچنین گروه های مختلف موسیقی نیز در این بازار اجرای زنده دارند؛ در حالت کلی بازار جی جی گرین بازار دست فروشان و نوشیدنی های محلی است تا سرگرم شوید.
دسترسی به بازار: باید از طریق ترن هوایی به ایستگاه موچیت بروید و پس از ۵ دقیقه پیاده روی به این بازار شبانه بانکوک برسید.
ساعت کاری: از ۶ عصر تا ۱:۳۰ بامداد
بازارهای شبانه بانکوک

بازار شبانه پات پونگ PatPong


بازار شبانه پات پونگ بانکوک یکی دیگر از بازار های شبانه است که همواره بسیار شلوغ بوده و توجه گردشگرانی که بلیط هواپیما بانکوک را خریداری کرده اند را به سوی خود جلب کرده است. در این بازار قیمت محصولات به کیفیت آنها بستگی دارد؛ از مارک های تقلبی گرفته تا برند های معتبر را می توانید در این بازار پیدا کنید. برای هر خریدی که دارید می توانید بر سر قیمت ها چانه بزنید، زیرا قیمت ها بسیار بالاست. فضای گرم و شرقی بازار پاپتونگ و تنوع کالاها موجب شده است، این بازار بخشی از برنامه سفر بانکوک پاتایا خیلی از گردشگران باشد. بازار پات پونگ در سال ۱۹۴۶ توسط خانواده ای چینی به اسم پات پونگ پانیچ تاسیس شده است و این زمین در فاصله زیادی از مرکز شهر قرار داشت و فقط یک خانه کوچک چوبی در وسط این زمین ایجاد کردند و در اطراف آن مغازه هایی ساخته و اجاره دادند که در طی سال ها این بازار گسترش داده شد و به حالت امروزی خود در آمد. در کنار خرید اجناس می توانید به رستوران ها، کافه ها و بارها نیز دسترسی داشته باشید.
دسترسی به بازار پات پونگ: کافیست سوار ترین هوایی شوید و در ایستگاه سیام پیاده شده و از ایستگاه سالا دانگ به سمت یکی از راهرو های سمت راستی رفته و از پیاده رویی که دست فروشان بساط کرده اند به مدت ۵ دقیقه پیاده روی کرده و به بازار پات پونگ برسید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است