search
menu

باغ وحش نگارا کوالالامپور

[ پنهان کردن ]
درباره باغ وحش نگارا
معرفی باغ وحش نگارا
تاریخچه باغ وحش نگارا
امکانات باغ وحش نگارا
نحوه رسیدن به باغ وحش نگارا
ساعات و هزینه بازدید از باغ وحش نگارا
جاذبه های دیدنی نزدیک به باغ وحش نگارا
رستوارن های نزدیک به باغ وحش نگارا
هتل های نزدیک به باغ وحش نگارا

درباره باغ وحش نگارا


باغ وحش نگارا در منطقه کوهستانی و جنگلی در اطراف شهر کوالالامپور واقع شده است و امروزه جزو یکی از دیدنی ترین و بهترین مکان ها برای تفریح محسوب می شود. باغ وحش نگارا در فاصله ۱۳ کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته و به دلیل دارا بودن موقعیت بکر گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. در این باغ وحش می توانید بیش از ۴۵۰ گونه حیوانات مانند پرندگان، پستانداران، خزندگان، دوزیستان و آبزیان را از نزدیک ببینید. باغ وحش ملی Zoo Negara فضایی با چشم انداز وسیع شبیه زیست گاه های طبیعی است. در این باغ وحش گونه های مختلفی از حیوانات نایاب را خواهید دید.
باغ وحش نگارا کوالالامپور

معرفی باغ وحش نگارا


وقتی تصمیم به خرید بلیط هواپیما و سفر به کوالالامپور را داشته باشید، حتما از باغ وحش نگارا نیز بازدید کنید، در این باغ وحش انواع حیوانات را خواهید دید؛ مانند دوزیستانی که بسیار جالب هستند و با انواع رنگ ها صحنه های زیبایی ایجاد می کنند. چندین نوع پرنده که در قفس های جداگانه نگهداری می شوند و از این قسمت بیشتر بچه ها خوششان می آید، زیرا پرندگان با انواع رنگ بندی بسیار زیبا و دلربا هستند. در قسمت خزندگان نیز مارهای خطرناک و بی خطری زندگی می کنند که برای اکثر نفرات خوشایند نیست و فقط از دور تماشا می کنند. در مورد پستانداران نیز حیواناتی مانند فیل ها، زرافه ها، ببرها و شیرها، کانگوروها، خرس ها و شترها در این مجموعه زندگی می کنند و بر روی تابلوهای راهنما نیز اطلاعاتی در مورد هرکدام نوشته شده تا هنگام بازدید مطالعه کرده و آشنا شوید.
باغ وحش نگارا کوالالامپور
قسمت پوشش گیاهی نیز در این باغ وحش شامل درختان گرمسیری و بامبو است و از هوای مطبوع درختان جنگل های بارانی رشد می کنند. در این باغ وحش می توانید حیوانات نادری مانند میمون دست دراز، ببر سوماترایی و آرانگوتان را ببینید. همچنین در این مجموعه آکواریومی نیز قرار دارد و بیش از ۸۰ گونه آبزیان، نرم تنان و دوزیستان زندگی می کنند که به یکی از بخش های دیدنی باغ وحش تبدیل شده است. مورد جالب بعدی در این باغ وحش نمایش فیل هاست که روزانه گردشگران زیادی از آنها بازدید می کنند، این نمایش ها در ساعات مشخص۱۰:۳۰ صبح و ۲ ظهر اجرا می شوند. باغ وحش نگارا در میان خانواده ها در تعطیلات و آخر هفته ها محبوب شده است، به طوری که خیلی از خانواده ها با بچه های حیوانات از نزدیک ارتباط برقرار می کنند و در مورد این حیوانات اطلاعات کسب می کنند. یکی از جاذبه های جدید در این باغ وحش پانداهای غول پیکر چین است که ژینگ ژینگ و لیانگ لیانگ نام دارند و این گونه ها در حال انقراض هستند. این پانداها در طول روز ۱۵ ساعت مشغول غذا خوردن هستند و موی آنها ضخیم بوده و با عضلات قوی خود توانایی خرد کردن ظروف آلومینیومی و خوردن چوب های سخت بامبو را دارند.
باغ وحش نگارا کوالالامپور

تاریخچه باغ وحش نگارا


باغ وحش نگارا مالزی توسط انجمن جانورشناسی مالزی در سال ۱۹۶۳ افتتاح شده است و جزو محبوب ترین جاذبه های توریستی شهر محسوب می شود. با گذشت سالها نیز این باغ وحش به یک باغ وحش آزاد تبدیل شده و بیشتر حیوانات در جایگاه های بزرگی و بدون قفس در طبیعت نگهداری می شوند. به طوری که از هنگام ورود به این باغ وحش انواع حیوانات را خواهید دید که به صورت آزادانه زندگی می کنند و فقط حیوانات وحشی و خطرناک داخل حصار هستند.

امکانات باغ وحش نگارا


برای گردشگرانی که از باغ وحش نگارا بازدید می کنند، امکانات و تفریحات متنوعی وجود دارد، مانند اتاق هایی برای عبادت، آلاچیق هایی برای استراحت، اینترنت وای فای رایگان، ویلچر، کالسکه و کمد های نگهداری لوازم شخصی. در رستوران های Mane Delicious و Wild، کافی شاپ های Opps، Panda، Hari می توانید غذا نوش جان کرده و استراحت کنید، سپس در فروشگاه های سوغاتی نیز می توانید برای دوستان خود هدیه تهیه کنید. نمایشگاه هایی در باغ وحش نگارا برگزار می شوند که عبارتند از پانداهای بسیار بزرگ، باغ پروانه ها، پرنده Hornbill، خانه خزندگان، فیل های مالزیایی، دریاچه پرندگان، دشت استرالیا، پنگوئن های Humboldt، دنیای کودکان، بخش اسب آبی، قلمرو پستانداران، آکواریوم Tunku Abdul Rahman و مرکز میمون ها.
باغ وحش نگارا کوالالامپور

نحوه رسیدن به باغ وحش نگارا


با استفاده از سیستم خط آهن سریع Light Rapid Transit (LRT) در ایستگاه وانگسا ماجو، خط کلانا جایا پیاده شوید، یک تاکسی گرفته و بقیه مسیر را طی کرده و به باغ وحش نگارا برسید.

ساعات و هزینه بازدید از باغ وحش نگارا


ساعت کاری مجموعه همه روزه ازساعت ۹ صبح تا ۵ عصر است. هزینه ورودی باغ وحش ملی نگارا برای گردشگران داخلی و خارجی متفاوت است؛ برای گردشگران بزرگسال، برای کودکان۳ تا ۱۲ سال و برای افراد بالای ۶۰ سال در حالت عادی متفاوت است. اگر با خرید بلیط هواپیما کوالالامپور قصد بازدید از این باغ وحش هیجان انگیز را دارید در نظر داشته باشید که برای گردشگران خارجی قیمت بلیط ورودی نسبت به گردشگران داخلی بیشتر است. البته برای بردن دوربین فیلم برداری به داخل باید بلیت جداگانه ای تهیه کنید. در مقابل درب ورودی نیز تراموا هایی وجود دارند که با پرداخت هزینه اضافی می توانید به تمام قسمت های باغ وحش بروید، فقط این وسایل نقلیه در وسط باغ وحش مسافران را پیاده می کند تا بقیه قسمت ها را پیاده تماشا کرده و عکاسی کنند، سپس دوباره سوار همان وسیله نقلیه شده و به درب ورودی برگردند.

جاذبه های دیدنی نزدیک به باغ وحش نگارا


غار میمون ها: ۱۰.۶ کیلومتر
برج های دوقلوی پتروناس: ۱۴ کیلومتر
برج کوالالامپور: ۱۴.۶ کیلومتر
موزه ملی مالزی: ۱۸.۷ کیلومتر
پارک پروانه: ۱۸.۷ کیلومتر
پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر به کوالالامپور، راهنمای سفر به مالزی را بخوانید.

رستوارن های نزدیک به باغ وحش نگارا


رستوران کونگ فو: ۲.۹ کیلومتر
رستوران کابل: ۳ کیلومتر
رستوران پگاگا: ۳.۴ کیلومتر
رستوران ماعو: ۴.۴ کیلومتر
رستوران گلدن: ۴.۶ کیلومتر

هتل های نزدیک به باغ وحش نگارا


هتل سکند هوم: ۴۵۰ متر
هتل تی ام: ۳.۲ کیلومتر
هتل آپارتمان اوکی پردانا: ۴.۴ کیلومتر
هتل نیو ویو: ۵.۴ کیلومتر
هتل اسمایل: ۶ کیلومتر
هتل بوتیک فستیوال: ۸.۷ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است