search
menu

بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

[ پنهان کردن ]
۱. کافه دپسا یزد
۲. کافه دات یزد
۳. کافه رستوران هتل ترمه یزد
۴. کافه خانه دوست یزد
۵. کافه دمی بار یزد
۶. کافه بیسترو یزد
۷. کافه تاک یزد
۸. کافه رستوران فوکا یزد
۹. کافه هتل باغ مشیرالممالک یزد
۱۰. کافه شازده یزد
۱۱. کافه هنر یزد
۱۲. کافه کلاه فرنگی هتل پارسیان یزد
۱۳. کافه سزار یزد
۱۴. کافه خوان دوحد یزد
کیفیت نوشیدنی و غذا، یکی از عوامل مهمی است که تعیین می‌کند سفر خوبی داشتیم یا نه و سفر را برای ما خاطره انگیز می‌کند؛ به همین دلیل انتخاب کافه و رستوران‌های مناسب برای صرف غذا و نوشیدنی، موضوع مهمی است و بر کیفیت سفر ما تاثیر می‌گذارد. شهر تاریخی یزد، با غذاهای متنوع می‌تواند به همه ذائقه‌ها احترام بگذارد. غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ یزد زبانزد خاص و عام است. سفرمارکت با معرفی بهترین کافه‌های یزد، سعی می‌کند سفری لذت‌بخش را به شما عزیز هدیه دهد و عالی‌ترین پیشنهادهای ممکن را در زمینه غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت برای شما به ارمغان بیاورد.
حال، شما احتمالا یزد را به عنوان شهری می‌شناسید که به آتشکده‌ها و معماری سنتی معروف است. درست است؛ یزد شهری آرام، زیبا و دوست‌داشتنی است و در این شهر جاذبه‌های گردشگری متعددی وجود دارد. به همین دلیل هر سال صدها هزار گردشگر از این شهر کویری و تماشایی دیدن می‌کنند. اما نکته جالب در مورد این شهر، وجود کافه‌های سنتی و مدرن در کنار هم است. البته ممکن است در این شهر کافه‌های خیلی زیادی پیدا نکنید، اما کافه‌های موجود کیفیت بالایی دارند. برای سفر به یزد، از تورهای لحظه آخری سفرمارکت غافل نشوید. امروز، قصد داریم شما را با بهترین کافه های یزد آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا این کافه‌ها را بشناسید. در واقع تعداد زیادی از کافه‌ها به صورت کافه‌ قنادی، کافه بستنی یا سفره‌خانه سنتی هستند. با وجود این ما تلاش کردیم کافه‌های پرطرفدار در یزد را تفکیک کنیم و به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. به یاد داشته باشید مهم‌ترین معیار برای انتخاب این کافه‌های یزد به عنوان بهترین‌ها، نظرات مشتریان بوده است. نظرات مشتریان همیشه بهترین معیار برای سنجش کیفیت خدمات کافه‌ها حساب می‌شود. پس شما می‌توانید با خیال راحت به این لیست که بر اساس نظرات مردم تهیه شده است، اعتماد کنید.
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۱. کافه دپسا یزد




لیست بهترین‌ کافه‌های یزد را قصد داریم با بهترین کافه از نظر مشتریان آغاز کنیم. کافه دپسا یکی از بهترین کافه‌های یزد محسوب می‌شود. این کافه را می‌توانیم نمونه واقعی از تلفیق سنت و مدرنیته بدانیم. کافه دپسا، یک منوی کاملاً متنوع و امروزی دارد. سبک مدیریت این کافه نیز کاملا مدرن و امروزی است. با وجود این، فضای داخل کافه دپسا شما را به یاد معماری سنتی یزد می‌اندازد. دیوارهای کاهگلی این کافه جزء مهم‌ترین نکاتی است که در طراحی داخلی آن استفاده شده است. در این کافه از میز و صندلی‌های سفارشی و زیبایی نیز استفاده شده است. روی میزها، طراحی‌های مشابه با کاشی‌کاری‌های لاجوردی ایرانی وجود دارند. در حقیقت هر گوشه از این کافه یادآور معماری و سنت‌های دیرینه ایرانی است.
در این کافه همچنین فضایی مخصوص سیگار‌کشیدن تعبیه شده است. به این ترتیب، نه افراد سیگاری از محدودیت ناراضی می‌شوند و نه باقی مشتریان به دود سیگار اعتراض می‌کنند. در واقع هم افراد سیگاری و هم افراد غیرسیگاری می‌توانند از حضور در این کافه لذت ببرند. در فضای کافه دپسا مثل سایر کافه‌های یزد، همواره صدای ناب موسیقی سنتی گوش را نوازش می‌دهد. این کافه از آغاز صبح با منوی صبحانه سنتی در خدمت مشتریان خود است. همچنین تا نیمه شب می‌توانید به این کافه مراجعه کنید.
نشانی کافه دپسا: خیابان رختشورخانه، بعد از هتل‌سرای درویش.
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۲. کافه دات یزد




کافه دات در میان کافه های یزد، یکی از بهترین طراحی‌های چیدمان را دارد. این کافه، از نظر ظاهری بیشتر مشابه کافه‌های اروپایی است. در این کافه از المان‌های خاصی مانند مداد رنگی، تراش، مجلات خارجی و غیره استفاده شده است. میز و صندلی‌های این کافه بسیار ساده و مینیمال هستند. در انتهای کافه، یک بار به چشم می‌خورد. اینگونه مشتریان می‌توانند شاهد روند تهیه سفارشات خود باشند. در این کافه امکان استفاده از طبقه اول و طبقه دوم وجود دارد. طبقه دوم کافه بسیار دنج و خودمانی استو بیشتر مختص مشتریان ثابت است. لازم به ذکر است که این کافه پنجره‌های نورگیر عالی دارد؛ به همین دلیل در طول روز می‌توانید از نور آفتاب لذت ببرید.
با وجود آن که کافه دات جزء کافه‌های بزرگ یزد به حساب می‌آید؛ امکان سیگار‌کشیدن در آن وجود ندارد. به همین دلیل در فضای داخلی کافه فقط عطر خوش قهوه و کیک‌های تازه به مشام می‌رسد. در این کافه، سفارش‌های مشتریان کاملاً حرفه‌ای سرو می‌شود؛ به ‌عنوان مثال، دیپ کافی‌ها با همان ظرف مخصوص بین‌المللی برای مشتریان سرو خواهد شد. این کافه مشتریان منحصر ‌به ‌فرد خودش را دارد و محیط آن کاملاً خانوادگی و ایده‌آال برای انواع دورهمی و مهمانی‌های دوستانه است.
نشانی کافه دات: صفاییه، بلوار دانشگاه، نبش طراز یزدی
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۳. کافه رستوران هتل ترمه یزد




هتل ترمه، علاوه بر این که یکی از بهترین کافه‌های یزد را در خود جا داده است، یک اقامتگاه سنتی است و یکی از هتل های یزد نیز حساب می‌شود. این اقامتگاه، در خانه‌ای سنتی بنا شده است. در مرمت و بازسازی این خانه به ‌خوبی تمام نکات را رعایت کرده‌اند. به این ترتیب، زمانی که شما وارد اقامتگاه می‌شوید، احساس می‌کنید که به درون یک موزه پا گذشته‌اید! این اقامتگاه، ظاهر بسیار آرام‌بخش و زیبایی دارد. در طراحی هتل ترمه، تمامی المان‌های سنتی مردم یزد به چشم می‌آید. در این اقامتگاه زیبا، یک کافه رستوران سنتی نیز تعبیه شده است. استفاده از این کافه برای همه امکان‌پذیر است؛ یعنی نیازی نیست حتماً در این هتل اقامت داشته باشید تا بتوانید از کافه ترمه استفاده کنید.
کافه ترمه مثل فضای اتاق نشیمن یک خانه سنتی یزدی طراحی شده است. روی میزهای این کافه، رومیزی‌های ترمه اصیل پهن شده است. صندلی‌های کافه سنتی و راحت هستند. بر روی در و دیوار کافه ترمه نیز انواع تزئینات سنتی به کار رفته است. به‌ صورت کلی می‌توان گفت فضای این کافه، نمونه‌ی واقعی یک کافه سنتی یزدی به شمار می‌رود. در این کافه، انواع نوشیدنی‌های سنتی سرد و گرم در کنار شیرینی‌های سنتی یزدی سرو می‌شود. همچنین، می‌توانید انواع غذاهای مخصوص منطقه را در این کافه رستوران سفارش بدهید.
نشانی کافه ترمه: خیابان امام، میدان وقت‌الساعت.
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۴. کافه خانه دوست یزد




قطعا از نام این کافه می‌توانید فضای داخل آن را تصور کنید. این کافه یکی از کافه‌های یزد است که در یکی از خانه‌های قدیمی واقع شده است. خانه‌های قدیمی یزد را می‌توان به نوبه خودشان یک موزه زنده دانست. این خانه‌ها، ظاهری بسیار زیبا و معماری بسیار خاصی دارند. گذشتگان در این خانه‌ها از کاهگل استفاده می‌کردند تا طی تابستان خنک و طی زمستان گرم بمانند. این خانه نیز مثل تمام خانه‌های اصیل ایرانی، حیاطی دلباز دارد. در وسط حیاط، یک حوض فیروزه‌ای باعث شده این حیاط فضایی دوچندان باصفا و دلنشین داشته باشد. دور تا دور حیاط خانه دوست باغچه دارد و آن را گلکاری کرده‌اند. درختان این خانه بر روی حوض سایه انداخته‌اند و ماهی‌های قرمز در آن بازی می‌کنند. حتما تا الان متوجه شده‌اید که نام این کافه از شعر معروف سهرا سپهری برگرفته شده است.
دور تا دور این حیاط دلباز، میز و صندلی و تخت‌های سنتی قرار داده‌اند. شما می‌توانید در چنین فضای باصفایی مشغول گپ ‌زدن با دوستان خود شوید. منوی این کافه نیز همانند ظاهر آن سنتی است. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی گرم یا سرد سنتی را سفارش دهید. شربت مخصوص با تخم‌شربتی داخل لیوان‌های سنتی در این کافه سرو می‌شود. همچنین شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی مختص یزد را نیز در این کافه سفارش دهید.
نشانی کافه خانه دوست: یزد، خیابان سید گل سرخ.
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۵. کافه دمی بار یزد




کافه دمی بار، یکی از مدرن‌ترین کافه های یزد به شمار می‌رود. این کافه از نظر تکنیک مدیریتی و استفاده از تجهیزات مدرن، جزء بهترین کافه‌های ایران محسوب می‌شود. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را به طور گسترده‌ای سفارش دهید. این کافه با روش‌های کاملاً حرفه‌ای و تخصصی، انواع قهوه‌ها را تهیه می‌کند. شما می‌توانید طعم خاص انواع قهوه‌ها و نوشیدنی‌های ترکیبی را در این کافه بچشید. کافه دمی بار با ترکیبات خاصی قهوه خود را تهیه می‌کند. به همین دلیل است که به درخواست مشتریان ثابتش، قهوه‌های مخصوص خود را در کیسه‌های کاغذی کوچکی به مشتریان ارائه می‌دهد تا در خانه هم برای خود دم کنند. پس اگر شیفته عطر و طعم عجیب این قهوه‌ها بشوید، بهتر است حتماً یک بسته از این قهوه‌های مخصوص را نیز تهیه کنید.
از نظر چیدمان نیز این کافه جزء بهترین کافه های یزد حساب می‌شود. در طراحی دمی بار از دکورکافه‌های آمریکایی الگو گرفته شده است. در فضای داخل کافه، چند صندلی کنار بار چیده شده است. امکان استفاده از میز و صندلی‌های فضای باز نیز وجود دارد. پس می‌توانید برای استعمال دخانیات، از میزهای فضای باز استفاده کنید.
نشانی کافه دمی بار: صفاییه، میدان مادر، ابتدای خیابان یاس برین.
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۶. کافه بیسترو یزد




کافه بیسترو در میان کافه‌های یزد جزء کافه‌های دانشجویی و دنج محسوب می‌شود. اگر به‌ دنبال یک کافه‌ دنج به عنوان پاتوق هستید، ما بیسترو را به شما معرفی می‌کنیم. این کافه از آن دسته کافه‌های کم‌نور، دنج و آرام است. در این کافه کتابخانه‌ای بزرگ وجود دارد که مشتریان می‌توانند به ‌صورت رایگان از آن استفاده کنند. در این کافه همیشه موسیقی آرام پخش می‌شود. سیگار کشیدن نیز در این کافه ممنوع است و ترکیبی از بوی زعفران دم‌شده و قهوه به مشام می‌رسد. کیک‌های شکلاتی بیسترو در یزد معروف هستند. این کافه در بلوار دانشگاه قرار دارد؛ لذا در ساعات میانی روز، دانشجویان بسیاری در این کافه هستند. منوی کافه بیسترو متنوع است. می‌توانید انواع تنقلات و نوشیدنی را در این کافه سفارش بدهید. یکی از تنقلات خوشمزه‌ی این کافه، چیپس و پنیر معروف آن است. این اسنک خوشمزه، طرفداران بسیاری دارد. البته برخی غذاهای فرنگی نیز در منوی این کافه به چشم می‌خورند.
نشانی کافه بیسترو: صفاییه، بلوار دانشگاه، نبش ۲۴ متری سوم (مجدالعلماء)
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۷. کافه تاک یزد




کافه تاک یکی از شیک‌ترین کافه‌های یزد است. ظاهر این کافه شباهت زیادی به کافه‌های آمریکایی و هالیوودی دارد. در این کافه از سبک طراحی مینیمالیستی استفاده شده است که آن را بسیار دلنشین می‌کند. این یعنی خبری از طراحی خاص و شلوغ یا المان‌های هنری نیست. با وجود این، در اوج سادگی می‌توانید از فضای شیک این کافه لذت ببرید. طراحی دکور با رنگ قهوه‌ای تیره و مشکی انجام شده است. در گوشه کافه، بار بسیار بزرگی به چشم می‌خورد. اگر نگاهی کلی به این بار بیاندازید، می‌بینید که انواع تجهیزات در آن وجود دارد؛ در نتیجه می‌توانید انتظار منویی باکیفیت، عالی و متنوع را از این کافه داشته باشید. در این کافه میزها فاصله کمی از هم دارند. به همین دلیل امکان سیگار‌کشیدن در کافه وجود ندارد و فقط بوی خوش قهوه در فضای کافه به مشام می‌رسد.
این کافه منوی متنوعی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. علاوه بر انواع نوشیدنی سرد یا گرم و همچنین انواع دسر، امکان سفارش انواع اسنک و غذاهای فرنگی نیز در این کافه وجود دارد. در این کافه نورپردازی دقیقاً به همان اندازه‌ای که لازم است انجام شده است. می‌توان گفت فضای آن در واقع نه تاریک است و نه خیلی روشن. رو ‌به ‌روی کافه، فضای پارک برای خودرو نیز به اندازه کافی یافت می‌شود. لازم نیست نگران جای پارک خودروی خود باشید.
نشانی کافه تاک: بلوار پاک‌نژاد، خیابان حاتمی‌پور.
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۸. کافه رستوران فوکا یزد




کافه رستوران فوکا یکی از معروف‌ترین کافه‌های یزد محسوب می‌شود. طراحی دکور این کافه به‌ خوبی انجام شده است. طراحی این کافه را می‌توان تلفیقی از معماری سنتی و مدرن دانست. در حقیقت انگار کافه فوکا می‌خواهد اصالت یزد را در کنار پیشرفت آن به شما نشان بدهد. حتی یکی از دیوارهای کافه، این تلفیق را به ‌خوبی به نمایش گذاشته است. نیمی از این دیوار، کاغذ دیواری تیره و امروزی دارد، در حالی که نیم دیگر آن طرح آجرهای سنتی دارد. در بخشی که کاغذ دیواری امروزی وجود دارد، چندین عکس از اماکن سنتی یزد به چشم می‌خورد. با این اوصاف می‌توان گفت که این کافه تلاش دارد اصالت را در کنار مدرنیته به ‌خوبی نگه دارد.
کافه رستوران فوکا فضایی کاملاً خانوادگی دارد. در این کافه اجازه سیگار‌ کشیدن وجود ندارد. البته اگر به سیگار کشیدن در کافه علاقه دارید، این کافه در حیاط خود، فضایی سنتی و روباز در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در آن سیگار بکشید و از فضای باز هم لذت ببرید. منوی کافه رستوران فوکا، یک منوی متنوع است. در این کافه می‌توانید از منوی کافه و رستوران به ‌صورت مجزا یا حتی هم‌زمان استفاده کنید. در این منو انتخاب انواع نوشیدنی، کیک، دسر، دمنوش و غذاهای سنتی و مدرن امکان‌پذیر است. به عبارتی حق انتخاب گسترده‌ای در اختیار مشتریان این کافه است.
نشانی کافه رستوران فوکا: یزد، خیابان مسجدجامع.
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۹. کافه هتل باغ مشیرالممالک یزد




هتل باغ مشیرالممالک یکی از معروف‌ترین هتل‌ها و کافه‌های یزد محسوب می‌شود. این کافه ظاهری زیبا دارد. در طراحی هتل باغ مشیرالممالک تلاش شده که ظاهری سنتی داشته باشد. این هتل خدمات بسیار مطلوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به همین خاطر است که همه ساله صدها نفر میهمان این هتل و کافه زیبای آن می‌شوند. هتل باغ مشیرالممالک کافه‌ای بزرگ با ظاهری سنتی و زیبا دارد. اگر شناخت کافی از کافه‌های یزد ندارید و به ‌دنبال مکانی خانوادگی و شیک و با خدماتی عالی هستید، ما کافه باغ مشیرالممالک را به شما معرفی می‌کنیم.
این کافه پلانی به شکل مستطیل دارد. در وسط کافه، میز سراسری و بزرگی به چشم می‌خورد. همچنین دور تا دور کافه، میزهای کوچک‌ تعبیه شده است. هنگام صبح، این کافه محل اصلی سرو صبحانه سلف ‌سرویس هتل است؛ از صبح به بعد، امکان استفاده عموم از این کافه وجود دارد. این کافه ظهر و غروب، منوی شام و ناهار مفصلی ارائه می‌دهد. می‌توان کافه مشیرالممالک را یک کافه رستوران متنوع و شیک و باکیفیت دانست. در این کافه امکان سیگار ‌کشیدن نیز وجود ندارد.
نشانی کافه هتل باغ مشیرالممالک: یزد، خیابان انقلاب، هتل باغ مشیرالممالک.
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۱۰. کافه شازده یزد




مدتی است که کافه‌های سیار در ایران نیز محبوبیت پیدا کرده‌اند و جای خود را در بازار ایران باز کرده‌اند. البته تعداد این کافه‌ها در کشور مجموعا بسیار کم است. کافه‌های سیار غالبا داخل یک فولکس واگن هستند که لوازم لازم برای دم کردن قهوه و آماده کردن نوشیدنی در ون جا می‌گیرد. شازده نیز یکی از کافه‌های یزد به صورت سیار است که دقیقاً یکی از همین فولکس واگن‌های نوستالژی را به یک کافه تبدیل کرده است. این فوکلس، نارنجی رنگ است و ظاهر بسیار جذابی دارد. اگر به ‌دنبال یک تجربه تازه و جالب هستید، ما کافه شازده را به شما معرفی می‌کنیم. پاتوق این کافه معمولا نزدیک میدان امیر چخماخ است. البته بعضی روزها احتمال دارد جای این کافه عوض شود.
برای آن که همیشه از جای این کافه مطلع باشید، می‌توانید اینستاگرام آن را دنبال کنید. اینگونه می‌توانید موقعیت آن‌ را در هر روز بدانید. لازم به ذکر است که چند میز و صندلی چوبی و تاشو نیز در این ماشین وجود دارد. هر جایی که این کافه اتراق کند، میز و صندلی‌ها را کنار خیابان قرار می‌دهند تا بعضی از مشتری‌ها بتوانند بنشینند و از قهوه خود لذت ببرند. مشتریان برای حضور در این کافه اشتیاق زیادی از خود نشان می‌دهند. اگر روی صندلی بنشینید، سفارش شما در ظرف معمولی سرو می‌شود؛ اما اگر بخواهید سفارشتان را همراه خود ببرید، ظروف مخصوص بیرون‌بر کافه شازده در اختیار شما قرار داده می‌شود. این ظروف یک بار مصرف هستند و جنس مناسبی برای حمل نوشیدنی‌های گرم یا سرد دارند.
نشانی کافه شازده: یزد,میدان میرچخماق,خیابان سلمان,کوچه گازرگاه,کوچه محبوبی
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۱۱. کافه هنر یزد




اگر به دنبال جای متفاوتی می‌گردید تا در کنار عزیزان خود دورهمی داشته باشید، کافه هنر به عنوان یکی از کافه‌های یزد با کیفیت بالا می‌تواند انتخاب خوبی باشد و تجربه‌ای تکرارنشدنی برایتان رقم بزند. لازم به ذکر است که این کافه در طبقه پایین خود یک گالری دارد؛ این گالری به عرضه صنایع دستی می‌پردازد. می‌توانید از این گالری سوغات‌های خاص یزد مانند ملافه‌های یزدی بخرید و به عزیزانتان هم هدیه بدهید. همچنین انواع تابلوهای رنگی دست‌ساز، عروسک و رومیزی نیز ارائه می‌شود که همگی به دست مردم یزد ساخته شده‌اند و مورد توجه مسافران ایرانی و غیرایرانی قرار می‌گیرند. کافه هنر دسترسی خوبی به بعضی از دیدنی‌های یزد نیز دارد؛ دیدنی‌هایی چون مسجد جامع یزد، خانه لاری‌ها، موزه سکه و غیره. اگر دوست دارید به یزد سفر کنید، سفرمارکت در کنار شماست تا با رزرو هتل، محل اقامت شما را تهیه کند. همچنین برای سفر به این شهر زیبا و کویری، تهیه بلیط هواپیما یزد را نیز می‌توانید به سفرمارکت بسپارید.
نشانی کافه هنر یزد: محله فهادان، حوالی زندان اسکندر، جنب مسجد چهل محراب
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۱۲. کافه کلاه فرنگی هتل پارسیان یزد




هتل پارسیان یزد، یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های این شهر شناخته می‌شود. این کافه با معماری سنتی خود، یک اقامت راحت و آسوده را برای مسافران تورهای مسافرتی به ارمغان می‌آورد. اگر به این شهر کویری و دوست‌داشتنی رفتید، فراموش نکنید اسکان در این هتل را تجربه کنید. هتل صفائیه یزد، کافه‌ای دارد که به عنوان یکی از بهترین کافه‌های یزد شناخته می‌شود. فضای خوب و منوی متنوع این کافه، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این کافه که در داخل هتل قرار دارد، به کافه کلاه فرنگی معروف است. کافه کلاه فرنگی با دکور سنتی خود، شما را به گذشته‌های دور می‌برد. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، شربت، کیک و شیک در این کافه سرو می‌شود. این کافه که در داخل هتل قرار گرفته، همه روزه از مسافران و گردشگران زیادی پذیرایی می‌کند که حتی از کشورهای دیگر نیز هستند و خاطره‌ای خوش برای آن‌ها رقم می‌زنند. مواد اولیه غذاها به صورت روزانه تامین می‌شود و به همین دلیل طعم خوبی دارند و شما را وسوسه می‌کنند دوباره به آنجا بروید. اگر دوست دارید استراحت در یکی از بهترین کافه‌های سنتی یزد را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم که حتما به کافهکلاه فرنگی هتل صفاییه سری بزنید.
نشانی کافه کلاه فرنگی: خیابان تیمسار فلاحی، هتل پارسیان صفائیه.
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۱۳. کافه سزار یزد




کافه سزار، همانطور که از نامش هم می‌توان حدس زد، یک کافه ایتالیایی است. خوشمزه‌ترین پیتزاهای ایتالیایی یزد را می‌توانید در کافه سزار پیدا کنید. سوخاری‌های ترد و باکیفیت، پیش‌غذاهای جذاب و متنوع، نان سیر ترد و خوش‌طعم و استیک‌های جذاب کافه سزار توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. از دیگر گزینه‌های منوی کافه سزار یزد می‌توان به اسپاگتی‌های خوش رنگ و لعاب آن اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود حتماً پاستا پنه آلفردو کافه سزار را امتحان کنید. صد البته که در کافه سزار، حتماً سالاد سزار هم بخورید! سالاد خوشمزه‌ای که می‌تواند جای یک وعده غذایی را برایتان پر کند.
فضای شیک و دکور مدرن این کافه در کیفیت تجربه شما تأثیر مثبتی خواهد گذاشت. گوش سپردن به یک موسیقی ملایم هنگام صرف غذا نیز لذت خوردن غذا را چندین برابر می‌کند. در یزد برای صرف ناهار و شام می‌توانید روی این کافه حساب کنید. کافه سزار به دلیل داشتن پارکینگ، نگرانی شما را از پیدا کردن جای پارک از بین می‌برد. از معروف‌ترین نقاط توریستی شهر که به این کافه نزدیک هستند می‌توان به میدان ساعت، میدان امیر چخماق، موزه آب و آیینه و غیره اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، کافه سزار به مراکز اداری و مهم شهر هم نزدیک است.از رزرو تور مهریز نیز غافل نشوید.
نشانی کافه سزار: میدان ابوذر، کوچه سنبل، جنب داروخانه شبانه روزی سهروردی.
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس

۱۴. کافه خوان دوحد یزد




این کافه یکی از کافه‌های یزد با تم شدیدا سنتی است که در هتل خوان دوحد قرار دارد. گفتنی است که هتل سنتی ‏خوان دوحد نیز یکی از زیباترین خانه‌های قدیمی خشتی و گلی در بافت تاریخی شهر است. این مجموعه را با دو نوع سبک معماری ‏تکمیل کرده‌اند که مربوط به دو دوره تاریخی مجزا است. سبک معماری اول، حیاطی مربوط به اواخر دوره صفویه است؛ سبک معماری دوم ‏حیاطی است که در اوایل دوران قاجاریه تکمیل شده است. هر کدام از قسمت‌های این بنا، با زیبایی و هنر ‏خاصی که در آن‌ها به کار رفته، جلوه فرهنگ اصیل ایرانی هستند؛ هنرها و معماری‌هایی مانند مانند هشتی ورودی، کلاه فرنگی پشت بام، حوض هشتی کوچک و غیره.
در پایان امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و اگر عازم شهر یزد هستید، کافه ایده‌آل خود را برای صرف غذا یا عصرانه پیدا کرده باشید. سفرمارکت در تمام مراحل سفر همراه شماست تا از بافت سنتی و زیبای این شهر نیز در کنار غذاهای بی‌نظیر آن لذت ببرید.
نشانی کافه خوان دوحد: یزد، بلوار شهید عاصی زاده
بهترین کافه های یزد با عکس و آدرس
همچنین اگر مایلید با بهترین رستوران های یزد آشنا شوید، به مجله گردشگری سفرمارکت سر بزنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

1
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
alireza kazeraninejad
۰۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۷‌

ا سلام بهترین رستورانهای یزد عبارتند از : 1-رستوران حاجی آشپر(قهوه چی) با غذای فوق العاده و متنوع و البته گرانترین رستوران در یزد(واقع در بلوار جمهوری نزدیک دروازه قران) 2- رستوران های : سیب و نار (برادر حاجی آشپز و در دوازه قران)/رستوران نگین (میدان شهدای محراب)و رستوران کوروش(بلوار دانشجو) در رتبه دوم بهترین های یزدند. 3-سفره خانی سنتی کهن(کافه کهن) واقع در خیابان قیام بازار تبریزیان(بازار12) و 100متر بعد از هتل ملک التجار هم از بهترین سفره خانه های سنتی یزد در بافت تاریخی یزد محسوب میشه.
people_outlineخانواده (فرزند نوجوان)
todayاسفند