search
menu

معرفی کامل مرکز خرید اپال؛ آدرس، ساعت کاری و برندهای موجود

تهران پر از مراکز خرید بزرگ و مدرن است که در جای‌جای شهر قرار گرفته‌اند. یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر تهران، مجتمع تجاری اپال در غرب تهران و منطقه‌ی سعادت‌آباد است که با وجود انواع امکانات رفاهی و گردشگری درواقع چیزی بیشتر از یک مرکز خرید است. در این مرکز خرید برای هر سن و سالی تفریحات مختلفی مانند سینما، شهربازی، پارک، رستوران و... وجود دارد.
اگر ساکن تهران هستید یا قصد سفر به این شهر را دارید در این نوشته با ما همراه باشید تا راهنمای کاملی برای گردش در مرکز خرید اپال را در اختیار شما بگذاریم.
معرفی کامل مرکز خرید اپال؛ آدرس، ساعت کاری و برندهای موجود

آشنایی با مجتمع تجاری اپال تهران

مرکز خرید اپال، یکی از بهترین مراکز خرید تهران، در شمال غرب شهر در منطقه‌ی دو شهرداری و در محدوده‌ی سعادت‌آباد قرار گرفته است. ساخت مجتمع تجاری اپال در سال 1392 آغاز شد و در نهایت این مرکز در سال 1398 به بهره‌برداری رسید. این مجتمع تجاری بزرگ دارای 23 طبقه و بیش از 850 واحد تجاری است. از این 23 طبقه 14 طبقه بالای زمین و 9 طبقه زیر زمین قرار دارد. زمینی که این مجتمع بر آن بنا شده است 7216 مترمربع مساحت دارد و به‌طورکلی پاساژ اپال دارای مساحتی بالغ بر 130 هزار مترمربع است.
برای ساخت اپال تهران از اسکلت و استحکامات تمام‌فلزی استفاده شده است که همین مسئله باعث مقاومت بالای این مرکز در برابر زلزله است. بهترین ماشین‌آلات تخصصی، بهترین کاشی‌ها و سرامیک‌ها در ساخت این مجتمع به کار گرفته شده‌اند و کلیه ضوابط ایمنی در ساختمان آن رعایت شده است. از دیگر ویژگی‌های جذاب مرکز خرید اپال تهران، وجود یک باند هلی‌کوپتر مجهز در ارتفاع 90 متری از زمین و همچنین پل ارتباطی موجود بین بخش‌های مختلف مجتمع در ارتفاع 45 متری از زمین در این مرکز خرید است.
معرفی کامل مرکز خرید اپال؛ آدرس، ساعت کاری و برندهای موجود
15 آسانسور 18 نفره و 67 پله برقی در مجتمع اپال قرار دارد که به کمک آن‌ها افراد به راحتی می‌توانند میان طبقات مختلف جابه‌جا شوند. هر کدام از این طبقات به صنف خاصی تعلق دارد که این مساله جست‌جو میان محصولات را برای بازدیدکنندگان بسیار راحت‌تر کرده است. امکان استفاده از برشورهای اطلاعاتی و اطلاعات ثبت شده در کنار آسانسور هر طبقه نیز به شما کمک می‌کند تا به راحتی مکان موردنظر خود را در این مجتمع بزرگ پیدا کنید. 850 واحد تجاری اپال تهران شامل یک هایپرمارکت 6 هزار متر مربعی، دفاتر اداری، کافه و رستوران، مکان‌های تفریحی، فروشگاه‌های خرید و نمایشگاه ماشین است.

آدرس مرکز خرید اپال کجاست؟

مرکز تجاری اُپال با چهارده طبقه روی زمین و هفت طبقه زیر‌زمین یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران است. همان‌طور که گفتیم این مرکز خرید در شمال غربی تهران قرار گرفته است. منطقه‌ی سعادت آباد، یکی از بهترین و کامل‌ترین مناطق شهر تهران است و شما پس از بازدید از مرکز خرید اپال همچنین می‌توانید در این محله به گشت‌وگذار بپردازید. مرکز خرید اپال در بلوار فرحزادی و در قسمت غربی سعادت آباد قرار دارد.
آدرس مرکز خرید اپال: تهران، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتداي بلوار کوهستان، مرکز تجاری اُپال

راهنمای طبقات و برندهای موجود در مرکز خرید اپال

در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که در هر کدام از طبقه‌های این مجتمع کدام دسته از محصولات و خدمات قرار دارند.
معرفی کامل مرکز خرید اپال؛ آدرس، ساعت کاری و برندهای موجود

اپال هوم

اپال هوم در طبقه همکف مجتمع تجاری اپال قرار دارد و همان‌طور که از نام آن پیداست مکان مناسبی برای خرید لوازم‌خانگی، انواع دکوراسیون خانه، کالای خواب، صنایع‌دستی، مبلمان، لوازم خانه و آشپزخانه، گل و لوازم روشنایی است و مزیت ویژه‌ی آن وجود برندها و تنوع زیاد محصولات آن است. این طبقه همچنین برای خرید سوغات از تهران مناسب است.

اپال مد

در دو طبقه از «پاساژ اپال تهران»، یعنی طبقه‌ی همکف و طبقه‌ی اول، اپال مد قرار دارد که یک مکان ایده‌آل برای خرید بهترین لباس‌های متنوع مد روز است. تنوع برندهای داخلی و خارجی عطر، پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش در این مجموعه باعث شده تا این مکان انتخاب بسیاری از افراد برای خرید این محصولات باشد.

اپال کویین

اپال کویین یکی از منحصربه‌فردترین بخش‌های اپال تهران است که در طبقه دوم این مجتمع تجاری قرار گرفته و در آن انواع محصولات و خدمات مربوط به جشن عروسی به مشتریان ارائه می‌شود. انواع طلا و جواهر، سکه، ساعت، لباس عروس، لباس داماد، لباس مجلسی و آینه‌شمعدان از مواردی هستند که در این بخش به فروش می‌رسند.
معرفی کامل مرکز خرید اپال؛ آدرس، ساعت کاری و برندهای موجود

اپال کیدز

مجتمع تجاری اپال در طبقه‌ی سوم امکانات بسیار جذابی برای کودکان و نوجوانان را در خود جای داده است. در این بخش که در ادامه نیز بیشتر درمورد آن توضیح خواهیم داد یک مساحت 700 متری متشکل از شهربازی، شهر مشاغل و فروشگاه‌های ویژه اسباب‌بازی، لباس، لوازم سیسمونی، مبلمان کودک، لوازم‌تحریر، اتاق تولد و آرایشگاه مخصوص کودکان وجود دارد.

اپال اسپرت

برای خرید انواع لباس و تجهیزات ورزشی و یا پوشاک کژوال باید به طبقه‌ی ششم مرکز خرید اپال و یا همان اپال اسپرت سر بزنید.

اپال استایل

در طبقه چهارم و پنجم «مجتمع اپال تهران» انواع فروشگاه‌های متنوع و مختلف برای خرید انواع لباس مانند کیف و کفش، مانتو، شال و روسری قرار دارد. تنوع برندهای موجود در مرکز خرید اپال باعث می‌شود تا خرید کردن از این مرکز برای هرکسی با هر سلیقه‌ای لذت‌بخش باشد.
معرفی کامل مرکز خرید اپال؛ آدرس، ساعت کاری و برندهای موجود

اپال الکترونیک

اپال الکترونیک از دیگر بخش‌های ویژه‌ی مجتمع تجاری اپال است که در طبقه‌ی هفتم این مرکز قرار دارد و در آن می‌توانید انواع محصولات دنیای دیجیتال مانند کامپیوتر و لوازم جانبی، لوازم صوتی و تصویری، تلفن‌های هوشمند و بازی‌های کامپیوتری را ببینید، تست کنید و در نهایت یک خرید مطمئن داشته باشید.

اپال آفیس

در طبقه چهاردهم اپال تهران نیز اپال آفیس که در آن دفاتر کاری چندین شرکت خصوصی و همچنین تعدادی سالن ماساژ، کلینیک پوست و مو و سالن زیبایی وجود دارد، قرار گرفته است.
معرفی کامل مرکز خرید اپال؛ آدرس، ساعت کاری و برندهای موجود

فودکورت، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مرکز خرید اپال

اگر از یک گشت‌وگذار طولانی در پاساژ اپال خسته شدید، نگران نباشید! چرا که این مجتمع دارای یک فودکورت بزرگ با ظرفیتی به اندازه‌ی هزار نفر و با حضور 16 برند مطرح غذاهای ایرانی، عربی، مدیترانه‌ای و فست‌فودی است. به جز فودکورت این مجموعه که در طبقه‌ی نهم آن قرار گرفته است، چندین رستوران مهم نیز در مجتمع اپال قرار دارد. رستوران آدیشه و رستوران وستیک در طبقه‌ی دهم آن قرار گرفته‌اند و رستوران بزرگ و مجلل ملل که دارای مساحت 2000 متری و چشم‌اندازی منحصربه‌فرد است، در طبقه‌ی سیزدهم مجتمع تجاری اپال قرار گرفته است.
انواع کافی‌شاپ‌های متنوع مانند کافه ویونا پلاس، کافه کلاب، کافه مورا، کافه بازی فکرکده، کافه رستوران اسپیناچ و کافه رستوران درچه نیز در طبق مختلف اپال تهران حضور دارند و به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند.
معرفی کامل مرکز خرید اپال؛ آدرس، ساعت کاری و برندهای موجود

تفریحات مجتمع تجاری اپال

تفریحات موجود در مجتمع تجاری اپال از جذاب‌ترین بخش‌های این مجموعه است. در طبقه هشتم پاساژ اپال شما می‌توانید از انواع سرگرمی‌ها و ورزش‌هایی مانند بولینگ، بیلیارد، فوتبال‌دستی و اتاق فرار حرفه‌ای کیوب استفاده کنید. در این طبقه بازی‌های واقعیت مجازی، بازی‌های کامپیوتری و کنسولی نیز برای علاقه‌مندان قرار دارد.
پردیس سینمایی مجهز اپال نیز با 800 صندلی و 5 سالن سینمایی یکی از شلوغ‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های اپال تهران است. کافه بازی فکرکده از یکی از جالب‌ترین جاهای تفریحی تهران و از خاص‌ترین مکان‌های جذاب برای سرگرمی در مجتمع اپال است که در طبقه چهارم آن واقع شده است.
معرفی کامل مرکز خرید اپال؛ آدرس، ساعت کاری و برندهای موجود
شهربازی جذاب پاساژ اپال نیز همان‌طور که گفتیم در طبقه‌ی سوم و در بخش اپال کیدز قرار دارد که یک شهربازی سرپوشیده با مساحت 700 مترمربع برای کودکان و نوجوانان تا سن 12 سال است. در شهر مشاغل این مجموعه که از دیگر بخش‌های اپال کیدز است نیز کودکان می‌توانند با نظارت و راهنمایی یک مربی حرفه‌ای با انواع شغل‌های گوناگون آشنا شوند.

سایر امکانات پاساژ اپال

پاساژ اپال سعادت آباد دارای امکانات متنوعی است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پارکینگ هفت‌طبقه‌ی آن با گنجایش 1800 خودرو و 50 هزار مترمربع مساحت است. این پارکینگ دارای تجهیزات مدرن اطفای حریق و همچنین سیستم‌های الکترونیکی جدید برای هدایت خودرو است.
معرفی کامل مرکز خرید اپال؛ آدرس، ساعت کاری و برندهای موجود
رمپ‌های مخصوص ورود و خروج پارکینگ این مجموعه در شمال شرق مرکز و در خیابان 20 متری و همچنین در جنوب غرب آن و در بلوار 35متری کوهستان قرار دارند. از دیگر امکانات موجود در پارکینگ این مجموعه کارواش اپال است که امکان استفاده از خدمات آن برای بازدیدکنندگان وجود دارد.
مرکز خرید اپال در تهران دارای یک هایپرمارکت بزرگ به مساحت 6 هزار مترمربع در طبقه H است که این هایپرمارکت با نام اپال مارکت نیز شناخته می‌شود. در این هایپرمارکت می‌توانید انواع محصولات متنوع غذایی را خریداری کنید و همچنین در این طبقه می‌توانید از فروشگاه‌های شیرینی‌فروشی و فروشگاه‌های مواد غذایی‌ای همچون زعفران و سوهان و همچنین خشک‌شویی و دراگ استور نیز استفاده کنید و سپس خریدهایتان را با خیال راحت با کمک چرخ‌دستی تا کنار اتومبیل شخصی‌تان ببرید.
معرفی کامل مرکز خرید اپال؛ آدرس، ساعت کاری و برندهای موجود
اگر فرزند کوچکی دارید نیز نگران نباشید! زیرا یکی از مهم‌ترین خدمات ویژه‌ی مرکز خريد اپال اتاق ویژه مادر و کودک و اتاق ویژه پدر و کودک در بخش اپال کیدز است که در آن والدین می‌توانند در یک محیط بسیار آرام و بهداشتی به رفع نیاز‌های کودکانشان بپردازند.

روش‌های دسترسی به مرکز خرید اپال

• دسترسی با ماشین
درصورتی‌که از سمت شمال و یا غرب تهران به «پاساژ اپال تهران» می‌روید می‌توانید از بزرگراه یادگار امام به این مرکز تجاری برسید. اگر مسیر شما از سمت شرق است، از مسیر بلوار شهید فرحزادی به میدان کتاب و در نهایت به پاساژ اپال خواهید رسید و اگر از سمت جنوب راهی این مجموعه هستید می‌توانید از بزرگراه هاشمی رفسنجانی به این مجموعه بروید.
اگر قصد دارید با خرید بلیط هواپیما یا قطار به تهران سفر کنید و به این مرکز خرید سر بزنید، می‌توانید در یکی از هتل‌های نزدیک به اپال اقامت داشته باشید؛ هتل اوین، هتل اسپیناس پالاس، هتل آزادی و هتل آپارتمان ملل از بهترین هتل‌های نزیک به مرکز خرید اپال هستند.

• نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید اپال
شما می‌توانید از ایستگاه میدان صنعت و یا میدان کتاب در خط 7 مترو خود را به راحتی به «مجتمع اپال تهران» برسانید.

• دسترسی با اتوبوس
ایستگاه میدان صنعت نزدیک‎ترین ایستگاه اتوبوس به مرکز خرید اپال در تهران است. بعد از رسیدن به این ایستگاه می‎‌توانید با تاکسی خود را به پاساژ اپال سعادت‌آباد برسانید.
معرفی کامل مرکز خرید اپال؛ آدرس، ساعت کاری و برندهای موجود

ساعت کاری مرکز خرید اپال تهران

به‌طورکلی فروشگاه‌‎های مرکز خريد اپال از ساعت 10 صبح تا 10 شب در روزهای میانی هفته و از ساعت 10 صبح تا 11 شب در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به فعالیت می‌پردازند. ساعت کاری بخش‌های مختلف این مجموعه نیز به شکل زیر است:
اپال مارکت: از ساعت ۹ صبح تا 11 شب
رستوران‌ها و فودکورت: از ساعت 11 صبح تا 12 شب
کافه‌ها با ارائه وعده صبحانه: از ساعت 9 صبح تا 12 شب
واحدهای تجاری: از ساعت 10 صبح تا 10 شب
اپال بولینگ: از ساعت 11 صبح تا 12 شب
اپال کیدز: از ساعت 11 صبح تا 12 شب
معرفی کامل مرکز خرید اپال؛ آدرس، ساعت کاری و برندهای موجود

کلام آخر

پاساژ اپال از بزرگترین و مهم‌ترین مراکز خرید پایتخت است که به دلیل داشتن امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و همچنین فروشگاه‌های بسیار و تنوع برندهای موجود در مرکز خرید اپال دارای محبوبیت بسیاری است و پایتخت‌نشینان و مسافران تهران را به سمت خود می‌کشاند. در این نوشته تلاش کردیم که اطلاعات جامعی درباره‌ی این مجموعه در اختیار شما قرار بدهیم.

سؤالات متداول


پاساژ اپال کجاست؟


آدرس مرکز خرید اپال: تهران، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتداي بلوار کوهستان، مرکز تجاری اُپال

ساعت کاری مرکز خرید اپال به چه صورت است؟


به‌طورکلی فروشگاه‌های مرکز خرید اپال در طول هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از 10 صبح تا 11 شب فعال هستند. البته این ساعات ممکن است در روزهای تعطیل رسمی متفاوت باشد.

شهربازی مرکز خرید اپال کجاست؟


شهربازی مجتمع تجاری اپال در طبقه سوم و در بخش اپال‌کیدز قرار گرفته است.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است