search
menu

باشگاه انقلاب تهران | مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

[ پنهان کردن ]
چرا باید به باشگاه انقلاب برویم؟
تاریخچه مجموعه ورزشی انقلاب
امکانات موجود در باشگاه انقلاب تهران
زمان و هزینه مورد نیاز باشگاه انقلاب
بهترین زمان رفتن به باشگاه انقلاب
چگونه به باشگاه انقلاب برویم؟
چه جاهایی دیدنی در نزدیک باشگاه انقلاب وجود دارد؟
چه رستوران‌هایی در نزدیکی باشگاه انقلاب وجود دارند؟
چه هتل‌هایی در نزدیکی باشگاه انقلاب وجود دارند؟
باشگاه انقلاب شهر تهران، یکی از بهترین جاهای دیدنی برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش است که همه روزه افراد زیادی در گروه‌های سنی مختلفی به این باشگاه می‌روند و در فضای بسیار مناسب آن ورزش و تفریح می‌کنند. این باشگاه در زمین بسیار وسیعی ساخته شده‌است و شامل امکانات لازم برای چندین رشته ورزشی است. بهتر است بدانید علاوه بر امکانات پولی در سالهای اخیر امکاناتی همچون فضای سبز و پیاده‌روی برای عموم مردم در نظر گرفته شده‌است. باشگاه انقلاب علاوه بر باشگاه‌های ورزشی، شامل چندین ساختمان اداری، رستوران و کافه نیز هست. اگر می‌خواهید از طریق تورهای گردشگری به تهران بروید می‌توانید باشگاه انقلاب، یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران را از نزدیک ببینید و سفری به یادماندنی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

چرا باید به باشگاه انقلاب برویم؟


• باشگاه انقلاب یک مجموعه ورزشی بسیار کامل است که در آن هر فردی با در هر رده سنی و بصورت فردی یا گروهی می‌تواند ورزش کند و اوقات بسیار خوشی را در این مجموعه بگذراند.

• باشگاههای ورزشی مسقف و روباز به شما این امکان را می‌دهد که در طیف گسترده‌ای از ورزش‌ها و فعالیت‌ها بتوانید خود را محک بزنید.

• برخی از سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی این مجموعه در نوع خود در خاورمیانه منحصربفرد هستند و با مراجعه به باشگاه انقلاب می‌توانید از این فعالیت‌های ورزشی در محیطی پیشرفته بهره ببرید.

• علاوه بر وجود امکانات ورزشی در باشگاه انقلاب کافه‌ها و رستوران‌هایی وجود دارد که می‌توانید در این مکان‌ها نیز همراه با همراهیانتان به ورزش و تفریح بپردازید.
باشگاه انقلاب تهران | مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

تاریخچه مجموعه ورزشی انقلاب


باشگاه انقلاب در زمان پهلوی ساخته شده‌است. این باشگاه در زمان پهلوی، کلوب شاهنشاهی نام داشت و در سال ۱۳۳۷ راه اندازه شده‌است. امروزه این باشگاه، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب نام گرفته‌است. باشگاه انقلاب، تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان است و علاوه بر ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها، ساختمان کمیته ملی المپیک و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را نیز شامل می‌شود. باشگاه انقلاب را می‌توان در لیست جاهای دیدنی تهران قرار داد؛ جاذبه‌ای که برای همه افراد در هر رده سنی می‌تواند جذاب باشد.

امکانات موجود در باشگاه انقلاب تهران


باشگاه انقلاب تهران از جمله جذاب‌ترین جاهای تفریحی تهران است که بخش‌های مختلفی دارد، این بخش‌ها شامل:
• باشگاه گلف مجموعه انقلاب یکی از از باشگاههای گلف استاندارد در ایران است و تنها زمین چمن استاندارد کشور را در اختیار دارد. قیمت بلیط این باشگاه برای افرادی که عضو هستند با افرادی که عضو نیستند بسیار متفاوت است.
• جاده تندرستی باشگاه انقلاب یکی از بخش‌های بسیار پرطرفدار در این مجموعه است که همه روزه افرادی زیادی برای پیاده روی در هوای آزاد به این مکان می‌روند. این جاده بسیار زیباست و مخصوصا درختان بلند و تنومندی که در اطراف جاده وجود دارند پیاده‌روی در این جاده را دلنشین‌تر ساخته‌اند. طول یک دور کامل این جاده ۲۵۹۰ متر است. دویدن و استفاده از اسکیت در این جاده ممنوع است.
• زمین تنیس موجود در باشگاه انقلاب بزرگترین زمین تنیس در خاورمیانه است و از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار است. حدود ۳۰ زمین تنیس در کنار یکدیگر قرار دارند و از ویژگی‌های آن این است که تماشاگران می‌توانند چهار مسابقه را بطور همزمان ببینند.
• در باشگاه انقلاب باشگاه اختصاصی برای بانوان وجود دارد که شامل سه بخش: ایروبیک، بدنسازی و بهداشتی آرایشی است. در بخش بهداشتی آرایشی امکاناتی از قبیل ماساژ، درمانهای مو، پوست و آب درمانی انجام می‌شود. برای کودکان نیز بخش‌های ژیمناستیک، پارک کودکان و بخش نقاشی وجود دارد. ساعت کاری این بخش در طی روزهای هفته متفاوت و بصورت زیر است: شنبه تا چهارشنبه: ۷-۲۱:۳۰، پنج شنبه‌ها: ۷-۱۸ و جمعه‌ها ۹ الی ۱۳.
• چند استخر در باشگاه انقلاب وجود دارد. این استخرها شامل استخرهای بانوان و آقایان و همچنین استخرهای روباز و چهار فصل است. یکی از این استخرها که در روزهای زوج مختص بانوان و در روزهای فرد مختص آقایان است، مجموعه آفتاب نام دارد و جز اولین استخرها در ایران است. این استخرها دارای امکانات و خدمات درمانی همچون ماساژ درمانی و بخش‌هایی همچون کافی‌شاپ و رستوران نیز هستند.
• باشگاه بولینگ مجموعه انقلاب یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این مجموعه است. این باشگاه بسیار مدرن است و در سطح جهانی ساخته شده‌است. ساخت این باشگاه بولینگ بدست متخصصان ایتالیایی صورت گرفته‌است. زمان مراجعه به این باشگاه از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ شب است.
• وجود زمین فوتبال در باشگاه انقلاب از دیگر بخش‌های پرطرفدار در این مجموعه است. زمین فوتبال به دو صورت زمین چمن مصنوعی و زمین چمن طبیعی وجود دارد. در این بخش‌ها امکاناتی همچون دوش، رخت‌کن و سرویس بهداشتی وجود دارد. در زمین چمن مصنوعی آموزش فوتبال برای افراد بالای ۵ سال فراهم است. ساعات مراجعه به این زمین‌ها ۶ صبح تا ۲۴ است.
• باشگاه تیراندازی که در باشگاه انقلاب وجود دارد برای آموزش بانوان و آقایان بالای ۶ سال آماده ارایه خدمات است. این باشگاه در قسمت شمالی باشگاه انقلاب قرار دارد و همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب باز است.
• باشگاه خانوادگی نیز از سایر قسمت‌های باشگاه انقلاب است که همواره برای خانواده‌ها جالب توجه است. این بخش شامل ۴ سالن است و دارای امکانات لازم برای والیبال، بسکتبال و فوتسال است.
• از بخش‌هان هیجان انگیز باشگاه بخش صخره‌نوردی است، آموزش در این بخش به عهده باشگاه وین راک است.
• بخش‌های دیگر باشگاه انقلاب شامل کارزین، سالن همایش، سینما و فودکورت است.
باشگاه انقلاب تهران | مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

زمان و هزینه مورد نیاز باشگاه انقلاب


اگر برای فعالیت خاص ورزشی به باشگاه انقلاب می‌روید می‌توانید دو الی سه ساعت را در یک رشته ورزشی یا در جاده تندرستی برای پیاده‌روی بگذرانید. هزینه مورد نیاز برای بودن در این باشگاه بستگی به رشته ورزشی دارد که می‌خواهید در آن فعالیت کنید.

بهترین زمان رفتن به باشگاه انقلاب


اگر برای ورزش‌هایی که در فضای باز انجام می‌شوند می‌خواهید به باشگاه انقلاب بروید، بهتر است در فصل تابستان و بهار به این محل بروید. اگر هدف شما انجام ورزش‌هایی است که در سالن‌های مسقف انجام می‌شود در تمام فصول می‌توانید به این مکان مراجعه کنید. برای سفر به تهران و بازدید از جاهای دیدنی آن و همچنین رفتن به این باشگاه جذاب کافی است بلیط هواپیما تهران از سفرمارکت بخرید.

چگونه به باشگاه انقلاب برویم؟


برای رفتن به باشگاه انقلاب می‌توان به خیابان ولیعصر رفت و سپس به بزرگراه نیایش یا همان بزرگراه آیت الله رفسنجانی رفت. از طریق اوتوبوس‌های بی‌آر‌تی مسیر ولیعصر نیز می‌توانید به این مکان بروید. در ایستگاه نیایش از اوتوبوس پیاده شوید و از طریق پارک ملت با ده دقیقه پیاده روی می‌توانید به این باشگاه برسید.
باشگاه انقلاب تهران | مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

چه جاهایی دیدنی در نزدیک باشگاه انقلاب وجود دارد؟


کاخ سعد آباد<: ۹.۷ کیلومتر
برج میلاد: ۱۰.۸ کیلومتر
پارک جمشیدیه: ۱۳.۴ کیلومتر

چه رستوران‌هایی در نزدیکی باشگاه انقلاب وجود دارند؟


رستوران ونک استار: ۳.۲ کیلومتر
رستوران ایتالیایی پارلا: ۴ کیلومتر
رستوران تاج محل: ۵.۷ کیلومتر
رستوران گیله گل: ۵.۷ کیلومتر

چه هتل‌هایی در نزدیکی باشگاه انقلاب وجود دارند؟


هتل هما: ۳.۹ کیلومتر
هتل آبتین: ۴.۵ کیلومتر
هتل نیلو: ۵.۷ کیلومتر
هتل تاج محل: ۵.۷ کیلومتر
هتل آپارتمان ونک: ۶ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است