search
menu

از اطلس مال تهران چه می دانید؟

[ پنهان کردن ]
معرفی اطلس مال نیاوران
معماری مجمتع اطلس مال تهران
آیا اطلس مال تهران یک پروژه سبز است؟
معرفی امکانات و خدمات اطلس مال تهران
راه‌های دسترسی به اطلس مال چیست؟
یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مراکز خرید در پایتخت، اطلس مال تهران است که در منطقه یک و در نزدیکی پارک نیاوران واقع شده است.
این مجتمع با مالکیت شرکت باغ فردوس ایرانیان و توسط گروه شرکت‌های ایرانیان اطلس ساخته شده است. هدف از راه اندازی مجتمع تجاری اداری تفریحی اطلس مال تهران، رونق اقتصادی، ایجاد فرصت شغلی، ‌رفع نیازهای فوری مردم آن منطقه و کاهش سفرهای درون شهری بوده است.
اگر قصد دارید ساعاتی را تفریح کنید و یا یک خرید دلپذیر را در فضایی سرسبز تجربه کنید، اطلس مال گزینه مناسبی است. البته در صورتی که ساکن تهران نیستید، می‌توانید با خرید تور گردشگری تهران از این مجموعه زیبا و پیشرفته دیدن کنید. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با این مجموعه، امکانات و خدمات رفاهی آن بیشتر آشنا شوید.
از اطلس مال تهران چه می دانید؟

معرفی اطلس مال نیاوران


اطلس مال که در منطقه نیاوران قرار دارد، یکی از مجتمع‌های تجاری و اداری تفریحی مجلل در شمال تهران است. این مجموعه پیشرفته و بزرگ، به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد، در تلاش است تا افراد را برای خرید‌های تجملی و گران قیمت جذب کند.
نیاوران یکی از مناطق فرهنگی و تاریخی تهران محسوب می‌شود که به دلیل جاذبه‌های آن، همیشه به عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران یاد می‌شود و هر ساله گردشگران زیادی از این منطقه از تهران دیدن می‌کنند.
در مناسب‌های مختلف و تعطیلات، افراد بسیاری از شهرهای مختلف ایران و یا خارج از کشور برای بازدید از کاخ نیاوران و کاخ سعدآباد به نیاوران رفت‌وآمد می‌کنند.
علاوه بر این، آب و هوای دلپذیر این منطقه از تهران از دیگر دلایلی است که باعث موفقیت مجتمع تجاری پیشرفته و گران‌قیمت اطلس مال می‌شود. همه این دلایل نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران برای ساخت این پروژه عظیم و پر هزینه انتخاب هوشمندانه و مناسبی داشته‌اند.
یکی دیگر از جذابیت‌های این مجموعه، فضای سبز و باطراوتی است که به وسیله آبشارها و گلدان‌های بزرگ ایجاد شده است. با قدم گذاشتن در مجتمع اطلس مال تهران ساعاتی از دود و آلودگی‌های موجود در هوای پایتخت رها شده و می‌توانید هوایی دلپذیر و دلچسب را تجربه کنید.
از دیگر ویژگی‌های این مجتمع زیبا و پیشرفته، سیستم مدیریت هوشمند آن است که در دیگر مراکز خرید کمتر دیده می‌شود. جالب است بدانید که در این مجموعه دوربین مدار بسته، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تهویه هوا، سیستم اطفا حریق و... توسط یک کامپیوتر مرکزی اداره می‌شود.
از اطلس مال تهران چه می دانید؟

معماری مجمتع اطلس مال تهران


اطلس مال از مراکز خرید تهران، یکی از مجلل ترین مجتمع‌هایی است که در سال‌های اخیر در ایران ساخته شده است. این مجموعه در زمینی به وسعت ۱۱ هزار متر مربع ساخته شده است و در حال حاضر دارای ۱۹ طبقه با کاربری تجاری اداری است. از ۱۹ طبقه این مجتمع، ۸ طبقه آن اداری بوده، ۴ طبقه تجاری، یک طبقه فود کورت و ۶ طبقه آن نیز پارکینگ است.
هشت طبقه اداری این مجموعه ۲۲۰ واحد و چهار طبقه تجاری آن ۳۳۰ واحد دارد. ۶ طبقه‌ای که به پارکینگ اختصاص داده شده نیز برای ۱۴۰۰ خودرو ظرفیت دارد.
مجموعه اطلس مال تهران دارای نمای شیشه‌ای و قوسی شکل است که جنبه زیبایی و هنری به آن منطقه داده است. این مجتمع که دارای دو کاربری تجاری و اداری است، به شکلی طراحی و ساخته شده که دسترسی اداری و تجاری آن برای یکدیگر مزاحمتی نداشته باشند. این مدیریت و تفکیک مسیرها باعث شده تا از شلوغی و ازدحام جمعیت جلوگیری شود.
در این مجتمع خرید انواع کالا‌ها و اجناس مانند پوشاک، خوراک، زیورآلات، وسایل منزل و... از بهترین و معروف ترین برند‌های روز دنیا به فروش می‌رسد و به همین خاطر قیمت اجناس در این مجموعه بسیار بالاست. برای راحتی و آسایش بازدیدکنندگان در قسمت‌های مختلف این مجتمع مبلمان راحتی قرار داده شده است تا هر زمان که احساس خستگی کردید از آن‌ها استفاده کنید.
در قسمت اداری مجتمع اطلس اغلب آژانس‌های مسافرتی و مهاجرتی دیده می‌شوند. در قسمت اداری اطلس مال میتوان همایش و کنفرانس برپا کرد.
در طراحی و ساخت قسمت اداری اطلس مال از نمای بیرونی رو به پارک حداکثر استفاده شده است و همچنین تعدادی رستوران و کافه در فضای باز آن قرار گرفته‌اند.
اگر مشتاق شده‌اید تا تعطیلات خود را در تهران بگذارنید و از این مجموعه دیدن کنید، می‌توانید برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران اقدام کنید.

آیا اطلس مال تهران یک پروژه سبز است؟


ممکن است شنیده باشید که اطلس مال نیاوران یک پروژه سبز است. اما منظور از پروژه سبز چیست؟ در طراحی این مجتمع از فناوری معماری سبز استفاده شده است. به شکلی که در معماری این ساختمان سعی شده کمترین تخریب به محیط زیست و فضای سبز رخ بدهد و همچنین این مجموعه به شکلی ساخته شده است که خود آن نیز مکمل فضای سبز است. جالب است بدانید که در ساخت اطلس مال تهران از تجهیزات و مصالحی استفاده شده است که آسیبی به محیط زیست و پیرامون خود نزد.
به شکلی که برای تامین برق این مجموعه بزرگ و مجلل علاوه بر استفاده از برق شهری از سلول‌های خورشیدی نیز استفاده می‌شود، همچنین برای کاهش در مصرف برق، از لامپ‌های ال‌ای دی استفاده شده است.
لازم به ذکر است که روف گاردن اطلس مال هم در راستای معماری سبز طراحی و ساخته شده است تا علاوه بر ایجاد فضای سبز باعث می‌شود اتلاف انرژی کمتری نیز صورت بگیرد. چرا که روف گاردن این مجموعه مانند یک عایق گرما و سرما عمل می‌کند. به کارگیری گلدان‌های بزرگ نیز از دیگر طراحی‌های معماری سبز در این مجموعه زیبا و پیشرفته است.

معرفی امکانات و خدمات اطلس مال تهران


این مجموعه امکاناتی را برای بازدیدکنندگان از مجتمع فراهم کرده است تا در کنار تجربه خریدی دلپذیر، لحظاتی شاد و مفرح را نیز داشته باشند.
۱. فودکورت: این مجموعه از موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوایی دلچسب برخودار است. برای فودکورت آن نیز‌ محیطی وسیع و مطلوب را تدارک دیده‌اند تا بازدیدکنندگان اوقاتی خوش را در این قسمت از مجتمع تجربه کنند. فودکورت در طبقه دوم اطلس مال و در جایی میان بخش اداری و تجاری قرار دارد. مساحت فودکورت این مجتمع در حدود 5 هزار متر مربع است و در کنار آن نیز یک شهربازی برای کودکان اختصاص داده شده است. البته در صورتی که علاقه مند به صرف غذا در فضا باز هستید، می‌توانید از تراس آن که ۲ هزار متر مربع وسعت دارد، استفاده کنید.
۲. پارکینگ: پارکینگ این مجموعه بزرگ ترین پارکینگی است که در منطقه نیاوران ساخته شده است و ظرفیتی در حدود ۱۴۰۰ ماشین دارد. این پارکینگ در ۶ طبقه طراحی شده و فضای وسیعی به آن اختصاص داده شده است، در نتیجه برای صرفه‌جویی در وقت مراجعان به تفکیک طبقات مالکان و مراجعان پرداخته‌اند. علاوه بر این، ورودی و خروجی از سمت شمال و جنوب کاملا مجزاست. در کنار نیز سیستم‌ هوشمند هدایت خودكار خودروها نصب شده است که به فرد کمک می‌کند تا نزدیک‌ترین فضای خالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا کند.
۳. آسانسورهای پانوراما: در مجموعه اطلس مال تهران ۲۵ آسانسور قرار داده شده است که ۴ دستگاه آن، آسانسور پانوراما یا شیشه‌ای است تا مراجعان لحظات جذاب تری را تجربه کنند.
از اطلس مال تهران چه می دانید؟

راه‌های دسترسی به اطلس مال چیست؟


اگر ساکن تهران هستید، از طریق وسایل نقلیه عمومی و شخصی می‌توانید به راحتی خود را به پارک نیاوران برسانید و از این مجموعه زیبا دیدن کنید. اما در صورتی که در تهران زندگی نمی‌کنید، می‌توانید بلیط قطار، هواپیما و یا اتوبوس تهیه کنید و یا با خودروی شخصی خود به پایتخت سفر کنید و سپس از طریق وسایل روش‌های زیر از اطلس مال دیدن کنید.
۱. خودو شخصی: از بزرگراه شهید بابایی، بزرگراه صدر، بزرگراه امام علی و بزرگراه شهید صیاد شیرازی می‌توان به اطلس مال رسید.
۲. اتوبوس: اگر از اتوبوس استفاده می‌کنید، ایستگاه اتوبوس سه ‌راه اقدسیه نزدیک‌ترین گزینه برای دسترسی بهاین مرکز خرید است.
۳. مترو: اگر در ایستگاه مترو نوبنیاد از قطار پیاده شوید و با تاکسی ادامه مسیر را طی کنید، با صرف چند دقیقه به اطلس مال نیاوران می‌رسید.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است