search
menu

ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران

ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران در زمینی به مساحت ۸ هکتار و با گنجایش ۲۵٬۰۰۰ نفر در خرداد ماه ۱۳۸۴ مورد بهربرداری قرار گرفت. زمین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس به وسعت ۱۲۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۰۰۰ متر مربع می باشد و در ۳ طبقه ساخته شده است. در حال حاضر استادیوم شهر قدس میزبان تیم های مختلف سطح شهر قدس است که در این مجموعه به تمرین و مسابقه می‌پردازند. اما به طور کلی می توان گفت که ورزشگاه شهدای شهر قدس استادیوم خانگی تیم فوتبال پیکان و همچنین سایپا است که بازی‌های خود را در این زمین انجام می‌دهند.
ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران
ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران شامل سالن همایش، رختکن، سکوی تماشاگران، قسمت اداری، سرویس‌ها و پارکینگ است که قسمت‌هایی از آن به خاطر کمبود منابع مالی نیمه‌کاره باقی مانده است. با این حال استادیوم شهدای شهر قدس میزبان مسابقات متعدد استانی و کشوری و همچنین مسابقات فوتبال نوجوانان غرب آسیا بوده است. در حال حاضر پروژکتورهای ورزشگاه مطابق استانداردهای ای اف سی است و 8 درب نیز برای خروج تماشاگران تعبیه شده، ظرفیت نیمکت ذخیره ها افزایش یافته و سیستم آبیاری چمن ورزشگاه نیز کاملا هوشمند است. با این حال هنوز مشکلاتی وجود دارد که امید است در آینده مرتفع گردد.
ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران
موقعیت مکانی ورزشگاه شهدای شهر قدس در غرب تهران، کیلومتر ۲۰ بزرگراه فتح، شهرقدس، بلوار شهید کلهر ابتدای خیابان ۳۰ متری شهدا واقع شده و میزبان مناسبی برای هواداران پرشور فوتبال است که می‌توانند با خرید اینترنتی بلیط قطار یا هواپیما خود را به این ورزشگاه برسانند.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است