search
menu

ورزشگاه فولاد آرنا اهواز

ورزشگاه فولاد آرنا یک استادیوم زیبای فوتبال با ظرفیت ۳۰۶۵۵ نفری در اهواز است. ورزشگاه فولاد آرنا با نام رسمی ورزشگاه فولاد خوزستان شناخته می شود و میزبان خانگی بازی های تیم فوتبال فولاد خوزستان است. استادیوم فولاد آرنا در ۲۲ آبان ۱۳۹۷ افتتاح شد و در یک نظرسنجی معتبر از میان ۲۷ ورزشگاه نامزد کسب عنوان زیباترین ورزشگاه های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۸، در ردیف ششم این فهرست قرار گرفت. ورزشگاه فولاد آرنا اهواز از بزرگترین پروژه‌های ساختمانی شرکت فولاد خوزستان می باشد که تاکنون بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است. با سفر به اهواز با خرید بلیط هواپیما ارزان علاوه بر بازدید از این استادیوم می توانید جاهای دیدنی دیگر اهواز را هم ببینید و خاطرات خوشی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.
ورزشگاه فولاد آرنا اهواز
یکی از بارزترین تفاوت های ورزشگاه فولاد آرنا نسبت به دیگر استادیوم های ایران در نظر نگرفتن پیست تارتان است که منجر به نزدیکی تماشاگران به بازیکنان شده و روند کاملاً حرفه‌ای جایگاه‌سازی تماشاگران فوتبال اروپا را تحت الشعاع قرار داده است. ورزشگاه فولاد آرنا همچنین فاقد دکل برای پروژکتورهای استادیوم بوده و نورافکن‌های آن بر روی لبه‌های سقف ورزشگاه تعبیه شده اند. نور پروژکتور های ورزشگاه معادل ۲۸۰۰ لوکس است که بهترین در ایران به شمار می رود. جالب است بدانید که کامل‌ترین سازه سقفی در استادیم فولاد آرنا قرار دارد تا در روزهای آفتابی کمترین مجاورت با آفتاب را در بر داشته باشد.

از امکانات قابل توجه ورزشگاه فولاد آرنا می توان به زمین اصلی برخوردار از چمن طبیعی با ابعاد ۶۸×۱۰۵ متر و سه، سقف سرپوشیده تماشاگران، سالن تکنیک به مساحت ۳۹۰۰ متر مربع، استخر سرپوشیده به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع، دریاچه مصنوعی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع، سیستم هیتینگ و مناسب با آب و هوای مناطق گرمسیری، جایگاه‌های ویژه جهت مقامات عالی رتبه و خبرنگاران ورزشی بطور مجزا، ورودی جداگانه بازیکنان و دست اندرکاران مسابقه و مهمانان ویژه، جایگاه V.I.P منحصر به فرد، جایگاه ویژه خبرنگاران، نور تعبیه شده در سقف معادل ۱۸۰۰ لوکس، دو اسکوربورد LED، دو عدد رختکن اصلی برای بازیهای رسمی و دو عدد رختکن تمرینی، استخر شنا، پارکینگ با مساحت ۱۸ هکتار، رمپ های مارپیچ برای ورود و خروج تماشگاران به ویژه هواداران معلول و ۱۹ جایگاه دوربین اشاره نمود.
ورزشگاه فولاد آرنا اهواز
موقعیت مکانی ورزشگاه فولاد آرنا اهواز به طور کاملا دقیق در مجاورت شهرک مسکونی فولاد، جنوب شرقی شهر اهواز، جاده اختصاصی صنایع فولاد و جنب منازل سازمانی قرار دارد. استادیوم فولاد آرنا یکی از مجهزترین ورزشگاه‌های مدرن کشور به شمار می رود که امید است با بهره برداری کامل از این ورزشگاه زیبا، پیشرفت چشمگیری در پیشبرد اهداف فرهنگی ورزشی استان اهواز صورت گیرد. دوست داران فوتبال و بازدید از این ورزشگاه می توانند با خرید بلیط هواپیما اهواز به این شهر سفر کنند و از تماشای بازی فوتبال در این استادیوم بزرگ و جذاب لذت ببرند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است