search
menu

ورزشگاه تختی آبادان

[ پنهان کردن ]
درباره ورزشگاه تختی آبادان
امکانات ورزشگاه تختی آبادان
موقعیت مکانی ورزشگاه تختی آبادان

درباره ورزشگاه تختی آبادان


ورزشگاه تختی آبادان که با نام قدیمی رضا پهلوی دوم نیز شناخته می شود، یک استادیوم چند منظوره در شهر آبادان استان خوزستان است که در حال حاضر بیشتر میزبانی مسابقات فوتبال را بر عهده دارد. ورزشگاه تختی آبادان که در سال ۱۳۳۰ هجری ساخته شده، تاکنون سه بار مورد بازسازی قرار گرفته و اکنون ظرفیت آن به ۱۵٬۰۰۰ هزار نفر رسیده است. ورزشگاه تختی آبادان در حال حاضر یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال در ایران به شمار می‌آید و به عنوان ورزشگاه خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شناخته می‌شود. استادیوم تختی آبادان میزبان بازی های تیم صنعت نفت در لیگ برتر خلیج فارس است.
ورزشگاه تختی آبادان

امکانات ورزشگاه تختی آبادان


ورزشگاه تختی آبادان طی ۲ دهه اخیر چند بار مورد بازسازی اساسی قرار گرفته که جایگاه تماشاچیان و چمن زمین بازی بیشترین تغییرات را داشته اند. ورزشگاه تختی آبادان اگر چه نتوانسته است با معیار های AFC همخوانی داشته باشد ولی طی اقدامی گسترده از سوی مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان، توانسته برخی از نواقص خود را برطرف سازد.
ورزشگاه تختی آبادان

موقعیت مکانی ورزشگاه تختی آبادان


هواداران خونگرم آبادانی با توجه به لیگ برتری بودن تیمشان هیاهوی زیادی در ورزشگاه تختی آبادان به پا می‌کنند و در بازی های خانگی تیم خود، استادیوم تختی را سراسر زردپوش می کنند. موقعیت مکانی استادیوم تختی آبادان در خیابان پرویز دهداری (کوی کارگر) آبادان قرار دارد و میزبان مناسبی برای هواداران داغ فوتبال است.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است