search
menu

ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

[ پنهان کردن ]
درباره ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
امکانات ورزشگاه بنیاد دیزل تبریز
موقعیت مکانی ورزشگاه بنیاد دیزل تبریز

درباره ورزشگاه بنیان دیزل تبریز


ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با ظرفیت ۱۲٫۰۰۰ نفر هوادار در سال ۱۳۸۹ شروع به ساخت شد. این ورزشگاه که در گذشته میزبان بازی های تیم گسترش فولاد بود با منحل شدن این تیم، اکنون میزبانی تیم ماشین سازی تبریز را برعهده دارد.
ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

امکانات ورزشگاه بنیاد دیزل تبریز


ورزشگاه بنیان دیزل تبریز داری مساحتی حدود ۵ هکتار است. این ورزشگاه در فاز دوم بازسازی خود در تیر ۱۳۹۰ با بهینه‌سازی ها و استاندارسازی هایی روبرو شد. در این راستا زمین چمن و اجرای سیستم زهکشی و آبیاری خودکار آغاز شد و علاوه بر آن، زمین چمن شماره ۲ نیز جهت انجام تمرینات به بهره‌برداری رسید. از امکانات ورزشگاه بنیان دیزل می توان به دو رختکن ویژه تیم‌های میزبان و میهمان با سرویس‌های بهداشتی و دوش حمام، اتاق ویژه داوران، اتاق پزشکان با تجهیزات کامل، اتاق فرمان، مدیریت و جایگاه مخصوص میهمانان ویژه، اتاق ویژه تصویر برداران، اتاق تست دوپینگ، اتاق ناظر داوری، نمازخانه، اتاق گزارشگر تلویزیونی و رادیویی، اتاق ویژه خبرنگاران و رسانه‌ها، سالن کنفرانس مطبوعاتی و ساختمان VIP اشاره نمود. البته گفتنی است که مسئولان باشگاه قصد دارند با رفع ایرادات جزئی این ورزشگاه، نظیر نصب اسکوربورد و نورافکن، گواهی استادیوم درجه A را از نظر ضوابط و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای این ورزشگاه کسب نموده و تمهیدات لازم را بیاندیشند.
ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

موقعیت مکانی ورزشگاه بنیاد دیزل تبریز


موقعیت مکانی ورزشگاه بنیان دیزل به طور دقیق در شهر تبریز، جنب شرکت بنیان دیزل در منطقه غربی این شهر واقع شده است که هواداران خونگرم و دو آتیشه تبریزی می توانند برای تشویق تیم محبوب خود یعنی ماشین سازی تبریز حس و حال بی نظیری به صندلی های ورزشگاه ببخشند.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است