search
menu

بهترین رستوران های ساری

[ پنهان کردن ]
برگر کمپانی
خانه کباب عینی
رستوران اکبر جوجه
رستوران سنتی نفیس
رستوران سی فود
رستوران ایتالیایی میلان
رستوران سنتی کارن
رستوران حاج محسن
رستوران مارشو
رستوران برنجی
رستوران هتل سالار دره
رستوران شالی
رستوران حاج حسن
کافه ‌رستوران نو
کافه‌ رستوران پراگ
کافه ‌رستوران کنج
کافه آش
اگر به دنبال سفر یک تا چندروزه‌ای باشید تا آب ‌و هوا عوض کنید و با دیدن مناظر سرسبز و پیاده‌روی در جنگل‌های زیبا خستگی کارهای روزانه را از تن بیرون کنید، اولین انتخابتان چیست؟ به‌احتمال‌زیاد بلیط هواپیما استان‌های شمالی کشور را رزرو می‌کنید. شهر ساری یکی از شهرهای جذاب و دیدنی استان مازندران است. با سفر به شهر ساری علاوه بر دیدن مناظر طبیعی سرسبز و عوض کردن آب و هوا می‌توانید برای مدتی غذاهای خوشمزه این شهر را امتحان کنید.
غذاهای محلی جزء جدایی‌ناپذیر سفر به شهرهای شمالی است و لذت سفرتان را بیشتر می‌کند. شاید هم علاقه چندانی به غذاهای محلی شمالی نداشته باشید و به دنبال غذاهای سنتی، فست فودی یا حتی خارجی هستید. در شهر ساری می‌توانید این غذاها را امتحان کنید. اما در کجا؟
در این مقاله قصد داریم بهترین رستوران‌ها و کافه‌رستوران‌های شهر ساری را معرفی کنیم تا در زمان سفر به این شهر بتوانید از غذاهای خوشمزه و باکیفیت آشپزان این شهر نهایت لذت را ببرید.
بهترین رستوران های ساری

برگر کمپانی


اگر می‌خواهید به یکی از رستوران‌های فست فودی شهر ساری بروید که غذاهای باکیفیت و خوشمزه‌ای را سرو می‌کند، برگر کمپانی را جزء اولین انتخاب‌هایتان قرار دهید. همان‌طور که از نام این رستوران پیداست، انواعی از برگرهای خوشمزه را می‌توانید در فضایی جذاب و شیک این رستوران سفارش دهید. اگرچه قیمت برگرهای این رستوران کمی گران است، اما به مزه و کیفیت بالایی که دارد، می‌ارزد.
اگر دوست دارید بهترین غذای این رستوران را امتحان کنید ماشروم برگر مخصوص سرآشپز را سفارش دهید. رستوران برگر کمپانی در مکانی عالی و نزدیکی برخی از جاهای دیدنی ساری واقع در خیابان سلمان فارسی، کوچه ناصر قرار دارد.

خانه کباب عینی


اگر دوست دارید در سفر خود به شهر ساری انواعی از کباب‌های خوشمزه را امتحان کنید، حتماً به رستوران خانه کباب عینی بروید. در این رستوران می‌توانید انواعی از کباب‌های لذیذ و خوشمزه نظیر کباب سلطانی، کباب کوبیده، چنجه، کباب شیشلیک و انواع دیگر از کباب‌های دیگر را سفارش دهید.
فضای این رستوران شیک و ساده است. رستوران خانه کباب عینی در سه‌راه فرح‌آباد شهر ساری قرار دارد. اگر کباب غذای موردعلاقه‌تان است و دوست دارید در سفر به شهر ساری به همراه دوستان و خانواده‌تان شام یا ناهار لذت‌بخشی را میل کنید، حتماً به این رستوران بروید.

رستوران اکبر جوجه


اکبر جوجه یکی از معروف‌ترین برندهای غذا و رستوران در ایران است. تقریباً در هر کجای ایران به‌خصوص شهرهای شمالی می‌توانید رستوران‌هایی را با نام اکبر جوجه پیدا کنید. یکی از شعبه‌های رستوران‌های زنجیره‌ای اکبر جوجه در شهر ساری در کمربندی غربی، روبروی میدان بار قرار دارد. اگر از خوردن غذاهای رستوران های زنجیره‌ای اکبر جوجه لذت می‌برید، حتماً پس از رزرو آنلاین بلیط هواپیما ساری و سفر به این مقصد دیدنی، به این رستوران سر بزنید. کیفیت غذاهای این رستوران رضایت شما را جلب خواهد کرد.
بهترین رستوران های ساری

رستوران سنتی نفیس


یکی از بهترین رستوران‌های ساری که می‌توانید در آن انواعی از غذاهای ایرانی را امتحان کنید، رستوران سنتی نفیس نام دارد. در این رستوران می‌توانید انواعی از پیش‌غذا، سالاد و غذاهای سنتی ایرانی را به شکل سلف‌سرویس سفارش دهید. رستوران نفیس دارای بخش روباز و سرپوشیده است. با مراجعه به این رستوران می‌توانید در آلاچیق‌های آن بنشینید و غذای موردعلاقه خود را سفارش دهید. در فضای سرپوشیده یا همان سالن اصلی این رستوران غذا به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. رستوران سنتی نفیس در جاده فرح‌آباد قرار دارد.

رستوران سی فود


اگر از خوردن غذاهای دریایی لذت می‌برید، در سفر به شهر ساری به رستوران سنتی نفیس بروید و از منوی آن غذای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. در این رستوران می‌توانید انواعی از غذاهای دریایی نظیر میگو، ماهی، لابستر و چندین غذای دیگر را امتحان کنید. اگر سوشی غذای موردعلاقه‌تان است، می‌توانید در این رستوران آن را سفارش دهید. رستوران سی فود تنها رستوران شهر ساری است که سوشی سرو می‌کند. این رستوران در بلوار دانشگاه شهر ساری قرار دارد.

رستوران ایتالیایی میلان


اگر اهل شکم گردی هستید و غذاهای محلی شمالی را امتحان کرده‌اید و دوست دارید در سفر خود به ساری، غذای متنوعی سفارش دهید، به رستوران ایتالیایی میلان بروید. در این رستوران می‌توانید انواعی از غذاهای ایتالیایی مثل پیتزا و استیک را سفارش دهید و از مزه خوب آن نهایت لذت را ببرید. در این رستوران می‌توانید به‌جای مدت‌زمانی که برای درست شدن غذا منتظر می‌مانید، به پشت شیشه‌ی آشپزخانه بروید و مراحل درست شدن غذایتان را تماشا کنید. رستوران ایتالیایی میلان در خیابان فرهنگ، انتهای خیابان پیوندی قرار دارد.
بهترین رستوران های ساری

رستوران سنتی کارن


یکی از بهترین رستوران‌های شهر ساری رستوران سنتی کارن نام دارد. کارن یک مجموعه بزرگ شامل رستوران، کافی‌شاپ و سفره‌خانه است. با مراجعه به این رستوران می‌توانید بر روی میز، غذای خود را میل کنید و یا داخل آلاچیق‌های آن شوید و بر روی تخت، غذای موردعلاقه‌تان را نوش جان کنید.
اگر دوست دارید در سفر به شهر ساری غذاهای محلی این شهر را امتحان کنید، رستوران سنتی کارن این امکان را برای شما فراهم کرده است. در این رستوران غذاهای ایرانی نیز سرو می‌شود. رستوران سنتی کارن در کیلومتر ۲ جاده فرح‌آباد، قبل از دوربرگردان قرار دارد.

رستوران حاج محسن


اگر به دنبال رستورانی باکیفیت با غذاهای خوشمزه‌ی محلی و ایرانی می‌گردید، در سفر خود به شهر ساری به رستوران حاج محسن بروید. در این رستوران این امکان برای شما فراهم‌ شده تا بتوانید غذاهای پرسی سفارش دهید یا از منوی سلف‌سرویس غذای موردعلاقه خود را انتخاب کنید. کیفیت خوب و مزه خوشمزه غذاهای محلی این رستوران نظر گردشگران را به خود جلب کرده است. اگر به غذاهای محلی شمالی علاقه دارید، حتماً به رستوران حاج محسن در بلوار داراب بروید.

رستوران مارشو


یکی از بهترین رستوران‌های شهر ساری رستوران مارشو نام دارد. در این رستوران می‌توانید انواعی از غذاهای ایرانی و محلی را سفارش دهید. کیفیت و مزه غذاهای این رستوران رضایت شما را جلب خواهد کرد. مزه غذاهای ایرانی این رستوران شبیه به مزه غذاهای خانگی است. محیط رستوران مارشو معمولاً شلوغ است. این رستوران در خیابان ۱۵ خرداد، خیابان پیام نور (بیست‌متری اول)، ابتدای خیابان بهمن غربی قرار دارد و همه روزه پذیرای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت است.
بهترین رستوران های ساری

رستوران برنجی


اگر به دنبال رستورانی در شهر ساری می‌گردید که بتوانید در آن انواعی از غذاهای ایرانی، دریایی و مازندرانی را سفارش دهید، رستوران برنجی مناسب شما است. استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تازه در پخت غذاهای این رستوران باعث خوشمزه‌تر شدن غذاهای آن شده است. رستوران برنجی در جاده دریا (فرح‌آباد) قرار دارد. اگر قصد رفتن به ساحل دریای خزر را دارید، می‌توانید از جاده دریا بروید تا در میانه راه غذاهای خوشمزه‌ی رستوران برنجی را نیز امتحان کنید.

رستوران هتل سالار دره


یکی از بهترین رستوران‌های شهر ساری در هتلی ۴ ستاره بنام سالار دره قرار دارد. در این رستوران انواعی از غذاهای ایرانی و خارجی سرو می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران محل قرارگیری آن است. از پشت شیشه‌های این رستوران می‌توانید مناظر سرسبز اطراف را تماشا کنید تا لذت غذاهای خوشمزه‌ی این رستوران برایتان دوچندان شود.
در رستوران هتل سالار دره یک سفره‌خانه و یک کافی‌شاپ نیز وجود دارد. اگر دوست دارید با دوستان خود گفتگوی دل‌چسبی همراه با نوشیدن قهوه یا چای داشته باشید، حتماً این بخش از رستوران را نیز امتحان کنید. هتل سالار دره در کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان قرار دارد.

رستوران شالی


یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین رستوران‌های شهر ساری رستوران شالی است. در این رستوران می‌توانید انواعی از غذاهای خارجی و ایرانی را سفارش دهید. خدمات این رستوران به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. فضای آن جذاب، دل‌انگیز، مدرن و شیک است. برخورد پرسنل این رستوران با شما محترمانه و مؤدبانه است.
در آخر، موقع حساب کردن هزینه غذایتان متوجه می‌شوید که قیمت منوی آن به نسبت حجم و کیفیت غذاها مقرون‌به‌صرفه است. برای امتحان کردن غذاهای رستوران شالی باید به جاده دریا، مرکز خرید پردیس بروید.

رستوران حاج حسن


یکی از بهترین رستوران‌های شهر ساری از نظر گردشگران و مردم محلی رستوران حاج حسن نام دارد. در این رستوران می‌توانید انواعی از غذاهای شمالی و ایرانی را سفارش دهید. کیفیت بالا و مزه خوب غذاهای این رستوران باعث جذابیت آن میان گردشگران شده است. اگر دوست دارید بهترین غذاهای این رستوران را امتحان کنید، میرزا قاسمی و چلو گردن را سفارش دهید. فضای این رستوران زیبا، شیک، ساده و دل‌باز است. از منوی این رستوران می‌توانید به همراه سفارش غذای اصلی انواعی از پیش غذاهای خوشمزه نظیر سیرترشی، زیتون پرورده، ماست و دوغ محلی را نیز سفارش دهید.
اگر در زمان سفر به شهر ساری دوست داشتید به بهترین کافه‌ رستوران‌های این شهر بروید تا علاوه بر سفارش کیک و نوشیدنی گرم یا سرد موردعلاقه‌تان، بتوانید غذا نیز سفارش دهید، ادامه مقاله را با دقت بخوانید. در ادامه نام بهترین کافه ‌رستوران‌های شهر ساری را مشاهده می‌کنید. حتماً در زمان سفر به این شهر به آدرس این کافه ‌رستوران‌ها مراجعه کنید.
بهترین رستوران های ساری

کافه ‌رستوران نو


یکی از بهترین کافه ‌رستوران‌های شهر ساری کافه‌ رستوران نو نام دارد. در این کافه ‌رستوران می‌توانید انواعی از غذاهای خوشمزه‌ی محلی و ایرانی را امتحان کنید. ازجمله پیش‌غذای خوشمزه‌ی این کافه و رستوران می‌توان به سوپ جو، پنیر و سالاد سزار اشاره کرد. نوشیدنی‌های سرد و گرم این کافه ‌رستوران نیز خوشمزه و خوش‌طعم هستند. کافه نو در خیابان فرهنگ، خیابان حافظ، نبش خیابان اقاقیا، ساختمان امید قرار دارد. برای رزرو هتل و اقامتگاه در اطرف این منطقه می‌توانید از سفرمارکت برای یافتن مکانی عالی کمک بگیرید.

کافه‌ رستوران پراگ


یکی از بهترین کافه‌ رستوران‌های شهر ساری کافه رستوران پراگ نام دارد. در این رستوران می‌توانید انواعی از غذاهای خوشمزه‌ای نظیر بنینی گوشت، لازانیا و دسرهای لذیذی نظیر چیپس و پنیر و پنکیک را سفارش دهید. نوشیدنی‌های سرد و گرم این کافه ‌رستوران نیز خوشمزه هستند. محیط کافه ‌رستوران پراگ جذاب، صمیمی و دوستانه است و قیمت منوی آن مناسب است.

کافه ‌رستوران کنج


یکی از بهترین کافه‌ رستوران‌های شهر ساری کافه رستوران کنج نام دارد. اگر در سفر به شهر ساری به دنبال کافه رستورانی می‌گردید که بتوانید در آن صبحانه‌ای متفاوت و مفصل میل کنید، این کافه برای شما مناسب است. منوی صبحانه کافه ‌رستوران کنج تقریباً کامل است.
یکی از بهترین صبحانه‌های این رستوران، صبحانه انگلیسی است. اگر هم قصد میل کردن ناهار یا شام را دارید، از منوی این کافه ‌رستوران می‌توانید غذاهایی نظیر پاستا، برگر یا بشقاب هات‌داگ را سفارش دهید. فضای این رستوران کوچک و دل‌نشین است. اگر هم هوس خوردن نوشیدنی‌های گوارا به سرتان زد، می‌توانید انواعی از این نوشیدنی‌های سرد و گرم با پایه قهوه را از منوی کافه کنج سفارش دهید. کافه ‌رستوران کنج در بلوار داراب، خیابان سعدی قرار دارد.
بهترین رستوران های ساری

کافه آش


یکی از بهترین کافه ‌رستوران‌های شهر ساری کافه آش نام دارد در این کافه ‌رستوران می‌توانید غذاهای سنتی و محلی شمالی را سفارش دهید.
اگر هوس خوردن آش به سرتان زد، در سفر به شهر ساری می‌توانید به رستوران کافه آش در خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، روبروی پیوند ۳ مراجعه کنید.
در این رستوران علاوه بر آش می‌توانید انواع دیگری از غذاهای سنتی و محلی نظیر زرشک‌پلو با مرغ، حلیم بادمجان و انواعی از غذاهای دیگر را سفارش دهید. کیفیت مطلوب غذاهای این کافه و رستوران باعث شده که مردم محلی ساری و گردشگران جزو مشتریان پروپاقرص آن شوند.
در پایان اگر مایلید با بهترین کافه های ساری هم آشنا شوید، سری به مجله گردشگری سفرمارکت سر بزنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است