search
menu

کافه رستوران هاسیس مارماریس

$$
کافه رستوران هاسیس مارماریس بی‌تردید یکی از رستوران هاییست که پس از دو دهه فعالیت، کماکان جایگاه خود را در میان رستوران‌های برتر شهر مارماریس و کشور ترکیه حفظ کرده است. کافه رستوران هاسیس مارماریس Marmaris hacis cafe and restaurant در سال ۲۰۰۰ توسط فردی به نام هاسی در خیابان محبوب و پر رفت‌وآمد عدنان مندرس مارماریس تأسیس شد و هاسیس رستوران (رستوران هاسی) لقب گرفت.

بسیاری از گردشگران برای چشیدن دست‌پخت لذیذ هاسی که سرآشپز و مؤسس رستوران است و در آشپزی تبحر بسیاری دارد، مسیری طولانی را طی کرده و از کافه رستوران هاسیس مارماریس دیدن می‌کنند تا پرده از اسرار آشپزی این سرآشپز کارکشته بردارند. جالب است بدانید که رستوران هاسیس از ۲۰ سال قبل تاکنون، همچنان کسب‌وکاری خانوادگی باقی مانده است و هنوز هم پس از گذشت دو دهه، کارکنان آن (همسر و فرزندان هاسی) بدون هیچ تغییری به ارائه خدمات باکیفیت خود به مشتریان ادامه می‌دهند.

باوجوداینکه کافه رستوران هاسیس مارماریس به خاطر طعم دل‌چسب پارموهایش شهرت دارد، اما شما می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از غذاهای ترکی، اروپایی و بریتانیایی منوی این رستوران، غذای خوشمزه‌ای را برای خود برگزیده و پس از مدتی کوتاه نوش جان کنید.

علاوه بر ارائه غذایی خوشمزه و رفتاری شایسته و حرفه‌ای، رستوران هاسیس خدمات دیگری از قبیل: اینترنت رایگان، پارکینگ، گارسون، بیرون‌بر، انواع و اقسام نوشیدنی‌ها و غذاهای بدون گلوتن و متناسب با رژیم غذایی گیاه‌خواران را به مشتریان خود عرضه می‌دارند. همچنین این رستوران با دریافت تمامی کارت‌های اعتباری، خیال مشتریان خود را از بابت دردسرهای حمل پول راحت می‌کند.

رستوران هاسیس در طی ۲۰ سال تلاش، توانسته است مشتریان وفاداری برای خود دست‌وپا کند و آوازه خود را -به لطف پیشرفت فنّاوری و فضای مجازی- به آن‌سوی مرزهای ترکیه برساند.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است