search
menu

رستوران اورفوز بدروم

$$$
رستوران اورفوز بودروم یکی از بهترین رستوران‌های شهر بودروم در خیابان کومباغچه است که انواع غذاهای بسیار خوش طعم دریایی را سرو می‌کند. اورفوز فضای گرم و صمیمی دارد.

دکوراسیون چوبی رستوران اورفوز بودروم در کنار رنگ سفیدی که برای تزیین رستوران به کار رفته فضایی متفاوت از سایر رستوران‌ها را ایجاد کرده است. قطعات چوبی که در سقف رستوران قرار گرفته به طرز هوشمندانه‌ای علاوه بر ایجاد ظاهری کلاسیک، حال و هوایی فانتزی به رستوران داده و کامل مطابق با محیطی است که رستوران در آن واقع شده است. اورفوز دارای دو فضای غذاخوری داخل سالن و بیرون سالن ( فضای آزاد) است که بخش ضای آزاد آن منظره بسیار زیبایی نه تنها برای میل کردن غذا که برای کمی هواخوری نیز عالی است. فضای آزاد اورفوز نیز مانند فضای داخلی آن از میز و صندلی‌هایی چوبی بهره برده است. اورفوز در غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای مثال زدنی و از بهترین رستوران‌هایی است که غذاهای دریایی سرو می‌کند. این رستوران با تهیه روزانه مواد اولیه خود، طعم متفاوتی از غذاهای دریایی را به نمایش گذاشته است. کیفیت بالای غذاها اورفوز را به پاتوق همیشگی دوستداران غذاهای دریایی تبدیل کرده است.

محبوب‌ترین غذای رستوران اورفوز بودروم صد‌ف‌ها هستند که روزانه تهیه شده و تازگی‌شان را می‌توان از طعم بی‌نظیرشان متوجه شد. از طرفی دیگر برخورد خوب کارکنان و سرعت در سرو غذاها باعث محبوبیت هرچه بیشتر این رستوران شده است. رستوران اورفوز بودرومدر وعده‌های غذایی شام و شام دیروقت پذیرای میهمانان است اما از آن‌جایی که این رستوران محبوبیت بسیاری دارد بد نیست قبل از مراجعه میز مخصوص خود را در رستوران رزرو کنید. اورفوز علاوه بر غذاهایی خوشمزه، نوشیدنی‌های گوارایی را نیز سرو می‌کند که به چشیدن طعم‌اش می‌ارزند. از این گذشته در دنیای امروز دسترسی به اینترت حتی در هنگام غذاخوردن نیز از واجبات زندگی شده و اورفوز با درک این موضوع، وای فای رایگان در دسترس میهمانان خود قرار داده است.

امکانات رستوران
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است